2023-06-09 08:45

Butikinės agentūros: jokios recesijos, aukso amžius tęsiasi

VŽ infografika.
VŽ infografika.
2022-aisiais sėkmingus metus skaičiuoja ne tik didžiosios komunikacijos agentūros, bet ir kaip grybai po lietaus Lietuvoje dygstančios vadinamosios butikinės agentūros. Didėja ne tik konkurencija – mažesnieji rinkos dalyviai sėkmingai didina ir pardavimus. Tiesa, kalbant apie planuojamus šiemečius rodiklius, atsiranda daugiau nuosaikumo.
  • VŽ apžvelgia, kaip 2022-uosius baigė mažesniosios komunikacijos agentūros.
  • Kai kurios jų reikšmingą šuolį demonstruoja kelerius metus iš eilės.
  • Per krizes ar recesiją, priešingai, tik sustiprėja profesionalių paslaugų poreikis, tai –butikinių agentūrų metas.
  • Tikėtina, kad po ypač įspūdingo kelerių metų spurto rinkoje vyksta susikalibravimas.

VŽ apžvelgia, kaip 2022-uosius baigė mažesniosios komunikacijos agentūros, per metus skaičiavusios mažesnę nei 1 mln. Eur apyvartą. Apie didžiųjų komunikacijos bendrovių metus skaitykite čia.

52795
130817
52791