Butikinės agentūros: jokios recesijos, aukso amžius tęsiasi
- VŽ apžvelgia, kaip 2022-uosius baigė mažesniosios komunikacijos agentūros.
- Kai kurios jų reikšmingą šuolį demonstruoja kelerius metus iš eilės.
- Per krizes ar recesiją, priešingai, tik sustiprėja profesionalių paslaugų poreikis, tai –butikinių agentūrų metas.
- Tikėtina, kad po ypač įspūdingo kelerių metų spurto rinkoje vyksta susikalibravimas.
VŽ apžvelgia, kaip 2022-uosius baigė mažesniosios komunikacijos agentūros, per metus skaičiavusios mažesnę nei 1 mln. Eur apyvartą. Apie didžiųjų komunikacijos bendrovių metus skaitykite čia.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai