Veiklą pradeda dar viena „butikinė“ komunikacijos agentūra

Įkūrėjų teigimu, komunikacijos agentūrų šalyje netrūksta, tačiau užsakovai dažnai pasigenda specialistų galinčių teikti kokybiškos ir gilesnio išmanymo reikalaujančios komunikacijos paslaugas.
„Butikinės agentūros atidarymo idėja kilo natūraliai – iš ateinančių klientų užklausų aukštesnės kokybės ir įsigilinimo į konkrečias industrijas reikalaujančiai komunikacijai. Dažnai prašoma garantijų, kad po komunikacijos strategijos parengimo įgyvendinimas nebūtų atiduotas mažiau patyrusiems ir neįsigilinusiems projektų vadovams. Būtent į tokius klientus, kurie nori kokybės ir išskirtinio dėmesio, ir orientuojamės“, – išplatintame pranešime teigia M. Jablonskaja.
Pasak I. Koncevičiūtės, agentūros fokusas bus temos, kuriose jau sukaupta daugiametė patirtis.
„Daugiausiai dirbsime su klientais, su kuriais jau teko susidurti karjeros kelyje anksčiau. Orientuojamės į finansų technologijų, IT, politikos ir valstybės valdymo, švietimo, ilgaamžiškumo ir sveikatingumo temas“, – kalba I. Koncevičiūtė.
Pažymima, kad agentūra teiks strateginės komunikacijos, ryšių su visuomene, socialinių tinklų integracijų ir projektų valdymo paslaugas, konsultuos asmeninio bei darbdavio įvaizdžio ir reputacijos kūrimo klausimais.
Kol kas ketinama dirbti dviese, pasitelkiant partnerių tinklą.
I. Koncevičiūtė pastaruosius penkerius metus vadovavo „Continental“ komunikacijai Lietuvoje. Prieš tai yra dirbusi su Londono mero Boriso Johnsono ir Tėvynės Sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų rinkiminėmis kampanijomis.
M. Jablonskaja turi 10 m. „fintech“ komunikacijos ir projektų valdymo patirtį viešajame ir privačiame sektoriuose.
Aukso amžius
VŽ rašė, kad 2022-aisiais itin sėkmingus metus skaičiavo kaip grybai po lietaus Lietuvoje dygstančios vadinamosios butikinės agentūros.
VŽ sudarytas agentūrų reitingas rodo, kad sparčiausią šuolį į viršų demonstruoja būtent mažiausios butikinės agentūros.
Augimo priežastys įvairios, prisideda ir tai, kad nuo mažos lyginamosios bazės lengva stiebtis į viršų, tačiau kai kurios jų reikšmingą šuolį demonstruoja kelerius metus iš eilės. Pavyzdžiui, antrus metus iš eilės gerokai į viršų šoktelėjo ir MB „Proto vėtra“, ir MB „Žydintis kaštonas“ (prekių ženklas „Chestnut“).
Atitinkamai per 2022-uosius „Proto vėtra“ pajamas augino 88%, „Chestnut“ – net 190%. Ankstesniais metais jos augo atitinkamai 131% ir 240%.
Sparčiausią augimą, daugiau nei 200% pajamų šuolį, iš mažesniųjų agentūrų 2022 m. skaičiuoja MB „Intuit Communications“.