2022-05-27 08:45

„Butikinės“ agentūros: nepaisant augančios konkurencijos, pardavimus augina kartais

VŽ koliažas
VŽ koliažas
Į komunikacijos agentūrų gretas per pastaruosius metus kaip grybai po lietaus jungiasi dygstančios „butikinės“ agentūros, kurias steigia rinkai gerai žinomi vardai. Tačiau didėja ne tik konkurencija – mažesnieji rinkos dalyviai sėkmingai didina ir pardavimus.
  • VŽ apžvelgia, kaip 2021-uosius baigė mažesniosios komunikacijos agentūros .
  • Iš analizuotų mažųjų komunikacijos agentūrų, vos 4-ios skaičiavo pardavimų kritimą, tik viena bendrovė dirbo nuostolingai.
  • Neapibrėžtumo šiemet netrūksta, tačiau metus pradeda stipriai: šampano dar nešaldo, bet vietą šaldytuve jau laisvina.
  • Jau per pirmuosius penkis mėnesius beveik pasiekė pernai metų dvylikos mėnesių apyvartą.

VŽ apžvelgia, kaip 2021-uosius baigė mažesniosios komunikacijos agentūros (pasirinktos tos įmonės, kurios per 2020 m. skaičiavo mažesnę nei 1 mln. Eur apyvartą).

52795
130817
52791