2020-09-13 03:01

Politinė komunikacija: nuosaikesni biudžetai ir kuklesnės partnerystės

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Šie Seimo rinkimai nėra dosnūs ir ryšių su visuomene ar reklamos agentūroms – dauguma partijų, tarp jų ir valdančioji Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (LVŽS), visą komunikaciją rengia savo jėgomis ir tiesiogiai bendrauja su žiniasklaidos priemonėmis.

Dalia Vencevičienė, LVŽS Rinkimų komunikacijos grupės vadovė, pabrėžia, kad partijos rinkimų štabo sprendimu, šį kartą jokių išorinių komunikacijos ar reklamos partnerių nesirinko.

„Neturime ir žiniasklaidos planavimo partnerių, nusprendėme, kad su medijomis dirbsime tiesiogiai. Štabo nariai – savo sričių specialistai, turime stiprią komandą ir galime greitai bei profesionaliai reaguoti į situaciją, priimti sprendimus. Žinoma, prie tokio sprendimo prisideda ir tai, kad LVŽS – valdančioji partija, esame matomi ir girdimi, mums nereikia visuomenei pristatyti nežinomų veidų“, – teigia D. Vencevičienė.

Ji priduria, kad žiniasklaidos priemonėms šį kartą yra numatę mažesnius biudžetus nei per ankstesnius rinkimus ir orientuojasi į tiesioginę komunikaciją.

Justinas Argustas, Lietuvos socialdemokratų partijos komunikacijos vadovas, tarp partnerių mini žiniasklaidos planavimo agentūrą „BPN LT“, su kuriais dirba jau ne vienus metus, taip pat – reklamos agentūrą „New!“.

Andrius Vyšniauskas, Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionys demokratų partijos Vykdomojo rinkimų štabo vadovas, teigia, kad partijos žiniasklaidos planavimo paslaugas tradiciškai atlieka agentūra „Open Agency“.

„Šiuose rinkimuose neturime vieno komunikacijos ar reklamos paslaugų partnerio. Daugelį reklamos ir komunikacijos priemonių darome partijos viduje arba samdome specialistus konkrečiai užduočiai atlikti. Tokia strategija mums pasiteisino pastaraisiais metais, tikime, kad taip bus ir šį kartą“, – kalba A. Vyšniauskas.

Kokį kelią pasirinko kitos partijos skaitykite čia.

Kartu partijos šiuose rinkimuose į Seimą yra nuosaikesnės ir planuodamos komunikacijos biudžetus. Politikai vos ne sutartinai tikina, kad šiemet komunikacijai ir reklamai skirs mažesnius biudžetus nei ankstesniuose Seimo rinkimuose prieš 4-erius metus.

Per septynis šių metų mėnesius politinės reklamos dalis tradicinėje žiniasklaidoje tesudarė 0,2%.

Daugelis partijų didesnius biudžetus paliko rugsėjui ir spalio pradžiai – svaresniais paskutiniaisiais komunikacijos šūviais rinkėjus tikimasi palenkti į savo pusę.

Apie partijų komunikacijos sprendimus ir biudžetus skaitykite čia.

52795
130817
52791