Politinė komunikacija: nuosaikesni biudžetai ir kuklesnės partnerystės

Publikuota: 2020-09-13
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šie Seimo rinkimai nėra dosnūs ir ryšių su visuomene ar reklamos agentūroms – dauguma partijų, tarp jų ir valdančioji Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (LVŽS), visą komunikaciją rengia savo jėgomis ir tiesiogiai bendrauja su žiniasklaidos priemonėmis.

Dalia Vencevičienė, LVŽS Rinkimų komunikacijos grupės vadovė, pabrėžia, kad partijos rinkimų štabo sprendimu, šį kartą jokių išorinių komunikacijos ar reklamos partnerių nesirinko.

„Neturime ir žiniasklaidos planavimo partnerių, nusprendėme, kad su medijomis dirbsime tiesiogiai. Štabo nariai – savo sričių specialistai, turime stiprią komandą ir galime greitai bei profesionaliai reaguoti į situaciją, priimti sprendimus. Žinoma, prie tokio sprendimo prisideda ir tai, kad LVŽS – valdančioji partija, esame matomi ir girdimi, mums nereikia visuomenei pristatyti nežinomų veidų“, – teigia D. Vencevičienė.

Ji priduria, kad žiniasklaidos priemonėms šį kartą yra numatę mažesnius biudžetus nei per ankstesnius rinkimus ir orientuojasi į tiesioginę komunikaciją.

Justinas Argustas, Lietuvos socialdemokratų partijos komunikacijos vadovas, tarp partnerių mini žiniasklaidos planavimo agentūrą „BPN LT“, su kuriais dirba jau ne vienus metus, taip pat – reklamos agentūrą „New!“.

Andrius Vyšniauskas, Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionys demokratų partijos Vykdomojo rinkimų štabo vadovas, teigia, kad partijos žiniasklaidos planavimo paslaugas tradiciškai atlieka agentūra „Open Agency“.

„Šiuose rinkimuose neturime vieno komunikacijos ar reklamos paslaugų partnerio. Daugelį reklamos ir komunikacijos priemonių darome partijos viduje arba samdome specialistus konkrečiai užduočiai atlikti. Tokia strategija mums pasiteisino pastaraisiais metais, tikime, kad taip bus ir šį kartą“, – kalba A. Vyšniauskas.

Kokį kelią pasirinko kitos partijos skaitykite čia.

Kartu partijos šiuose rinkimuose į Seimą yra nuosaikesnės ir planuodamos komunikacijos biudžetus. Politikai vos ne sutartinai tikina, kad šiemet komunikacijai ir reklamai skirs mažesnius biudžetus nei ankstesniuose Seimo rinkimuose prieš 4-erius metus.

Per septynis šių metų mėnesius politinės reklamos dalis tradicinėje žiniasklaidoje tesudarė 0,2%.

Daugelis partijų didesnius biudžetus paliko rugsėjui ir spalio pradžiai – svaresniais paskutiniaisiais komunikacijos šūviais rinkėjus tikimasi palenkti į savo pusę.

Apie partijų komunikacijos sprendimus ir biudžetus skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
IKEA keičia darbdavio komunikacijos kryptį

IKEA keičia darbdavio komunikaciją – dirbti bendrovėje kvies jos esami darbuotojai.

Rinkodara
2020.09.27
Džiaugsmo kartėlis tarp „Akropolio“ ir restorano „Džiaugsmas“ Premium 3

Valstybinis patentų biuras nagrinėja kelis ginčus tarp UAB „Akropolis Group“ ir UAB „Džiugu“, valdančios...

Rinkodara
2020.09.24
„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Optikos bendrovė „Fielmann“ pradeda bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Rinkodara
2020.09.23
Dizaino darbai vėl varžysis „NAPA Baltic“

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir verslus kviečia teikti paraiškas į jau šeštus...

Rinkodara
2020.09.20
IPRA konkursas keliamas į kitus metus

Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA) nukėlė šių metų spalį Vilniuje planuotą komunikacijos...

Rinkodara
2020.09.20
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
Paskelbtas konkursas šalies vizualiniam ženklui kurti

Vyriausybės kanceliarija paskelbė konkursą vizualinėms šalies identiteto sukūrimo paslaugoms pirkti.

Rinkodara
2020.09.18
„Telios“ pamokos – didžiųjų prekių ženklų kaina arba stručio galva smėlyje Premium 23

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nutraukė visuomenėje nemenką ažiotažą sukėlusią „Ežio“ reklamos...

Rinkodara
2020.09.18
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17
Teismas: „Philip Morris Baltic“ bauda skirta pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė pareiškėjos UAB „Philip Morris Baltic“ skundą dėl...

Rinkodara
2020.09.16
Reklamos verslo senbuviai įkūrė naują agentūrą

Naujai įsteigta reklamos agentūra „Marios“ į vieną kūrybinę komandą sujungė žmones, pastaruosius kelis...

Rinkodara
2020.09.16
„Telia“ stabdo „Ežio“ reklamą su dvyniais krepšininkais 76

Po socialiniuose tinkluose kilusios diskusijos, „Telia Lietuva“ priėmė sprendimą sustabdyti „Ežio“ reklaminę...

Rinkodara
2020.09.16
LTG grupės komunikacijos partnere tapo „Idea prima“

„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) grupės skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų viešąjį pirkimą laimėjo...

Rinkodara
2020.09.16
SAM: atrinkti projektai, kurie stiprins žinias apie sveikatą

Valstybinis visuomenės sveikatos stiprinimo fondas (VVSSF) atrinko šviečiamuosius ir informacinius projektus,...

Rinkodara
2020.09.16
Į ūkio atsigavimo traukinį šoka ir reklamos rinka Premium

Bendras reklamos rinkos kiekis įvairiose žiniasklaidos priemonėse per sausį–liepą, palyginti su pernai tuo...

Rinkodara
2020.09.16
Kuriant šalies prekės ženklą, siūlys eiti estų ar švedų pavyzdžiu 4

Artimiausiu metu Vyriausybės kanceliarija skelbs konkursą vizualiniam šalies prekės ženklo identitetui...

Rinkodara
2020.09.13
Politinė komunikacija: nuosaikesni biudžetai ir kuklesnės partnerystės

Šie Seimo rinkimai nėra dosnūs ir ryšių su visuomene ar reklamos agentūroms – dauguma partijų, tarp jų ir...

Rinkodara
2020.09.13
Tradicinei žiniasklaidai politikai dar rodo špygą Premium

Per septynis šių metų mėnesius politinės reklamos dalis tradicinėje žiniasklaidoje tesudarė 0,2% – dėl...

Rinkodara
2020.09.11
T. Ramanauskas: naujoji įvaizdžio strategija nėra šūkio ar logotipo pristatymas Premium

Jungtinė keturių agentūrų komanda parengė Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategiją, kuri remiasi...

Rinkodara
2020.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus