10 požymių, kad jums nereikia ryšių su visuomene agentūros

Štai 10 požymių, bylojančių, kad dirbti su komunikacijos partneriais dar ankstoka.
Neturite laiko
Ryšių su visuomene (RsV) agentūra jums atsiunčia klausimų, į kuriuos reikia atsakymų, kad darbai judėtų toliau. Pavyzdžiui, agentūra pranešimui spaudai prašo duomenų, kaip kito pardavimai pastaruosius du ketvirčius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Jūs tris savaites nepateikiate atsakymo, nors agentūra tą patį klausimą užduoda dar bent tris kartus. Jūsų atsakymas: „Neturiu laiko ieškoti tų skaičių“ arba... atsakymo visai nėra.
Turite laiko komunikacijai tik 23 valandą vakaro
Iš esmės bet kurie pasauliniai tyrimai byloja – sėkmingi vadovai komunikacijai su įvairiomis grupėmis per dieną skiria iki 80% savo laiko. O jei jūs ryšių su visuomene veikloms skiriate vėlyvą vakarą, kai daugeliui tai nėra produktyviausias paros metas, nesitikėkite puikių rezultatų. Be to, tokiu laiku rašomų elektroninių laiškų tonas būna irzlokas, o ir prieš vidurnaktį priimti sprendimai ne visada būna patys geriausi...
Norite dirbti už komunikacijos specialistus
Jums nepatinka pranešimo spaudai pavadinimas, nes „turi kabinti kaip X portale, kad būtų klikų“, jūs nesutinkate papildyti verslo pusryčių dalyvių sąrašo, nes „ir taip jau brangiai tie pusryčiai kainuoja“, jūs rašote laiškus su gramatinėmis klaidomis, bet būtinai primenate „kažkaip man nepatinka jūsų rašymo stilius“, o gavę vizualinius sprendimus jūs tvirtinate, jog „kažkas padavė ne tokią informaciją, be to, man nepatinka spalva, nors ji ir atitinka mūsų stiliaus knygą“. Tai rodo, kad norite dirbti komunikacijos specialistų darbą patys.
Slepiate informaciją arba meluojate
Jums atrodo, kad nebūtina visko pasakoti komunikacijos partneriams, kadangi „jie nieko nesupranta, nes mūsų veikla – specifinė, be to, vis tiek nieko apie mūsų problemas iš kitų nesužinos“. Tik praktika rodo, kad visi skeletai iš spintų anksčiau ar vėliau išlenda. Be to, jei nusprendėte su dirbti su komunikacijos partneriais, vadinasi, atitiko jūsų vertybės, požiūriai, net biolaukai. O dirbdami išvien tikrai pasieksite kur kas geresnių rezultatų nei atskirai.
Tikitės, kad komunikacija išspręs visas verslo bėdas
Gaminate nekokybiškus gaminius, nevertinate savo klientų, esate prastos vidinės kultūros priežastis, bet vis tiek manote, kad komunikacija turi išspręsti visas organizacijos bėdas. Nereikėtų tikėtis, kad komunikacija sukurs tai, ko nėra. O lūkesčiai „padarykite kažką tokio, tačiau biudžeto neturime“ irgi paprastai eina su būdvardžiu „nepamatuoti“.
Jūsų įmonėje komunikacija rūpinasi ne profesionalūs darbuotojai
Puiku, kad jūsų įmonė jau yra tame lygmenyje, kai kuruoti RsV ir / ar rinkodarą jūs samdote atskirą specialistą. Tik nepamirškite, kad atsakinga už komunikaciją paskyrus buvusią administratorę, reikia investuoti į jos mokymus. Nes priešingu atveju jūsų vidinis žmogus nesugebės suformuoti užduoties agentūrai, nekalbant apie tai, kad ir jūs patys neprofesionalaus žmogaus nekviesite dalyvauti strateginiuose susirinkimuose, vadinasi, ir komunikacijos partneriai klaidžios nežinodami, kur link turi padėti eiti jūsų organizacijai.
Norite būti matomi, bet nenorite nieko dėl to daryti
Turite šventą įsivaizdavimą, kad nusamdžius RsV agentūrą jums nieko daryti komunikacijos vardan nebereikės, nes „juk mes mokame pinigus, kad agentūra dirbtų“. RsV agentūra sudomina žiniasklaidą jūsų veikla, bet jūs vis neturite laiko duoti interviu. Klientai kreipiasi per „Facebook“ paskyrą, bet nė vienas jūsų įmonės darbuotojas neduoda informacijos, kuri svarbi formuluojant atsakymą klientui. Darote svarbų pristatymą potencialiems investuotojams, bet nenorite jo parepetuoti.
Tokie ir panašūs pavyzdžiai byloja, kad primirštate, jog profesionali RsV agentūra dėl jūsų dirba kaip dėl savęs ir iš jūsų informacijos ar pastangų prašo tik tam, kad būtų geresnis komunikacijos rezultatas, vedantis ir į verslo rezultatą.
Komunikacijos partnerius vadinate mergaitėmis ir berniukais
Žodynas atskleidžia požiūrį, požiūris lemia elgesį. Jei į partnerius kreipiatės mažybiniais vardais, tikėtina, kad gal net nesąmoningai manote, jog jūsų patirtis ir kompetencijos ir ryšių su visuomene srityje yra aukštesnio lygio.
Norite greitų, labai greitų rezultatų
Tikitės, kad vienas pranešimas spaudai ar kelios žinutės „Facebook“ paskyroje atves gausybę klientų ar išspręs senas verslo problemas. Tiesa ta, kad tvarūs komunikacijos rezultatai matosi mažiausiai po metų, o dažniausiai tik po kelių sistemingos komunikacijos metų.
Laiku neapmokate sąskaitų
Toks elgesys byloja, kad iš esmės jūsų įmonės reputacija jums mažai terūpi. Nes jei už darbus nemokate RsV agentūrai, labai didelė tikimybė, kad nemokate atlygio ir kitiems partneriams. O tada joks „piaras“ jūsų reputacijos neišgelbės.
Tad stabtelėkite kasdienybės lėkime ir pagalvokite, kiek iš šių požymių būdingi jūsų organizacijai. Nes atsisakius jų komunikacijos kuriama vertė neabejotinai išaugs kartais.
O apie tai, kaip ryšių su visuomene agentūros nėra pasiruošusios dirbti su stipriomis organizacijomis, kitą kartą.