Įžvalgos O. Mašalė. Ne, nacionalinėms avialinijoms ne laikas. Ir niekada nebus „Ne, Baltijos šalių avialinijoms ne laikas. Ir niekada tokio laiko nebus“, – toks yra Lietuvos aviacijos bendruomenės atsakymas į „Investors Forum“ vyresniojo ekonomikos ir politikos analitiko Viliaus Tamkvaičio „Verslo žiniose“ keliamą klausimą, gal jau laikas Baltijos šalių avialinijoms.
Įžvalgos O. Mašalė. Krizių valdymas: kada politikai pradės mokytis iš kitų klaidų? Perskaičius Živilės Simonaitytės straipsnį „Kaip COVID-19 įkarštyje atsidūriau Sveikatos apsaugos ministerijoje“, publikuotą žurnale „Verslo klasė“, užvirė kraujas. Užvirė taip, kad porą savaičių save raminau, bet galų gale vis tiek nusprendžiau parašyti viešą atsakymą. Nes su pirmąja COVID-19 banga 2020 m. kovą–birželį dirbau Vyriausybės rūmuose, buvau Valstybės lygio ekstremaliųjų situacijų operacijų grupės narė ir taip pat savo kailiu pajutau, ką reiškia tokio mąsto krizės valdymas.
Įžvalgos O. Mašalė. Ar aviacijai pavyks sukurti 5% Lietuvos BVP? Neseniai susisiekimo ministras patvirtino Lietuvos aviacijos gaires iki 2030 m. (aka Aviacijos strategija). Pirmą kartą po 16 metų šalies aviacijos bendruomenė turi strateginį dokumentą, kuriuo sutarta, kaip vystysis Lietuvos aviacijos verslas.
Įžvalgos O. Mašalė. Ko reikia sėkmingam Lietuvos aviacijos pramonės skrydžiui? Neįtikėtina, bet paskutinį kartą Lietuva savo Aviacijos strategiją tvirtino dar 2006 metais! Taip, dokumentas buvo rengtas dar iki Lietuvos tapimo Europos Sąjungos (ES) nare, iki nacionalinio vežėjo bankroto, iki 2008–2009 m. ir COVID-19 krizių, iki laiko, kai šalies ekonomika buvo/yra istorinėse aukštumose. Tokio dokumento trūkumas lemia tai, kad vis grįžtama prie nacionalinių oro linijų, naujo oro uosto statybų ir kitų nepamatuotų klausimų.
Rinkodara Patarimai, kaip surengti gerą spaudos konferenciją Spaudos konferencijos ryšiuose su žiniasklaida tampa gana retu žanru, bet visgi praėjusią savaitę vieno koncerno spaudos konferencija sulaukė itin daug dėmesio.
Komunikacija 10 požymių, kad jums nereikia ryšių su visuomene agentūros Jei kaip organizacijos vadovas jaučiate, kad jūsų verslas tvarus ir sėkmingas, todėl metas eiti į kitą lygą – gana padrikos mėgėjiškos komunikacijos bei laikas pradėti vystyti solidžią korporatyvinę komunikaciją, prieš priimdami sprendimą pasitikrinkite, ar jums tikrai reikia ryšių su visuomene agentūros.
Rinkodara Aštuoni punktai krizių komunikacijoje Kol tauta su spragėsiais laukia vienos Seimo narės istorijos tęsinio, geras metas ir verslo žmonėms prisiminti kelias auksines komunikacijos taisykles.
Komunikacija Ryšiai su visuomene kaip verslas: ką rodo rinkos skaičiai? Per pastarasias savaites „Verslo žinios“ tradiciškai skelbė metines didžiausių ryšių su visuomene agentūrų apyvartas, pelno maržas ir kitus svarbius dalykus. Graži proga kelioms įžvalgoms apie tai, kaip gyvuoja ryšių su visuomene verslas.