Socialinės medijos įtaka – vis svaresnė

Šiemet visų finalininkų, dalyvaujančių konkurse Metų prekės ženklas 2017 m., komunikacija buvo aktyvesnė visuose žiniasklaidos kanaluose, ypač augo nevaldomos socialinės medijos įtaka.
Efektyviausia komunikacija tarp finalininkų tiek tradicinėje, tiek socialinėje medijoje išsiskyrė Kakė Makė. Tokias išvadas pateikia žiniasklaidos analizės bendrovė Mediaskopas, šių metų vasarį ištyrusi visų konkurso Metų prekės ženklas 2017 fi ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti