2025-05-19 15:03

Slaptieji pirkėjai: draudimo segmente – nauja lyderė

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Slaptųjų pirkėjų tyrimas rodo, kad Lietuvos draudimo įmonių bendras klientų aptarnavimo kokybės lygis per metus šiek tiek pakilo, o ilgametės lyderės poziciją „Ergo“ šiemet užleido bendrovei „If“.

Bendras klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas draudimo segmente 2025 m. siekia 85,56%. Tai atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę. Palyginti su ankstesnių metų duomenimis, aptarnavimo kokybės lygis padidėjo 0,41 proc. punkto, rodo tyrimas, kurį periodiškai atlieka UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekių ženklu „Dive Lietuva“.

Tyrime buvo analizuotos šešios bendrovės: BTA, „Compensa“, „Ergo“, „If“, „Gjensidige“ ir „Lietuvos draudimas“. Tyrimas vyko penkiuose didžiuosiuose miestuose, kovą–balandį buvo atlikta 60 skambučių.

52795
130817
52791