Slaptieji pirkėjai: draudimo segmente – nauja lyderė
Bendras klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas draudimo segmente 2025 m. siekia 85,56%. Tai atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę. Palyginti su ankstesnių metų duomenimis, aptarnavimo kokybės lygis padidėjo 0,41 proc. punkto, rodo tyrimas, kurį periodiškai atlieka UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekių ženklu „Dive Lietuva“.
Tyrime buvo analizuotos šešios bendrovės: BTA, „Compensa“, „Ergo“, „If“, „Gjensidige“ ir „Lietuvos draudimas“. Tyrimas vyko penkiuose didžiuosiuose miestuose, kovą–balandį buvo atlikta 60 skambučių.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai