Dubajaus šokolado virusas: prekės ženklas, skonis ar nuoroda į kilmę
„Pasaulinė sensacija, socialinių tinklų hitas, šis šokoladas, atnešantis egzotišką Dubajaus prabangą į kiekvieno smaližiaus rankas, užkariavo vartotojus žaibišku greičiu. Tačiau, kai paklausiame: ar šis šokoladas tikrai gaminamas Dubajuje, – prasideda teisinės painiavos karuselė“, – sako Laurynas Jurgaitis, intelektinės nuosavybės teisinių paslaugų grupės „Metida“ advokatas.
Pasak jo, čia dera kelti keletą klausimų: kur yra riba tarp sparčiai populiarėjančio prekių ženklo ir galimo vartotojų klaidinimo, ar šokolado gamintojai gali laisvai naudoti „Dubajaus“ pavadinimą net jei produktas iš tikrųjų pagamintas visai kitur.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai