2025-02-10 20:39

Patampius konkurentą už ūsų: komunikacijos karma sugrįžta

Riba plona – kartais tokie momentiniai, kūrybiški, konkurentus pabadantys sprendimai tampa tik savidžiuga įmonėje

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Prekių ženklų komunikacijos sprendimai reaguojant į įvykius ir aktualijas – sveikintinas ir laukiamas žingsnis. Visgi kartais, kai komunikacijos epicentre atsiduria ir su konkurentais susijęs įvykis, galima ir ganėtinai skaudžiai nusvilti.

Tarp tokių komunikacijos sprendimų komunikacijos ekspertai linksniuoja „Tele2“ reakciją į žinią, kai konkurentė „Telia Lietuva“ pernai rudenį atleido šimtus darbuotojų. Paskelbus apie tai, „Tele2“ startavo su epizodine kampanija, skelbiančia „Ramu, kai dirbi „Tele2“ (dalis reklaminių stendų stovėjo prieš „Telios“ prekybos vietas). 

Užuomina į ramybę – jau ne viename „Telios“ reklaminiame klipe skambantis leitmotyvas. Vis dėlto komunikacijos karma atsisuko prieš pačią „Tele2“: šių metų pradžioje bendrovė taip pat paskelbė apie darbuotojų atleidimus, o netrukus ir apie keliais eurais kylančias paslaugų kainas klientams nuo šio kovo.

52795
130817
52791