Patampius konkurentą už ūsų: komunikacijos karma sugrįžta
Riba plona – kartais tokie momentiniai, kūrybiški, konkurentus pabadantys sprendimai tampa tik savidžiuga įmonėje
Tarp tokių komunikacijos sprendimų komunikacijos ekspertai linksniuoja „Tele2“ reakciją į žinią, kai konkurentė „Telia Lietuva“ pernai rudenį atleido šimtus darbuotojų. Paskelbus apie tai, „Tele2“ startavo su epizodine kampanija, skelbiančia „Ramu, kai dirbi „Tele2“ (dalis reklaminių stendų stovėjo prieš „Telios“ prekybos vietas).
Užuomina į ramybę – jau ne viename „Telios“ reklaminiame klipe skambantis leitmotyvas. Vis dėlto komunikacijos karma atsisuko prieš pačią „Tele2“: šių metų pradžioje bendrovė taip pat paskelbė apie darbuotojų atleidimus, o netrukus ir apie keliais eurais kylančias paslaugų kainas klientams nuo šio kovo.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai