2024-12-15 15:27

Septynios CMO vadovo nuodėmės: kaip nepakliūti į karjeros spąstus

Ąžuolas Zubkonis, „Swedbank“ Pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius. LiMA konferencijos nuotr.
Ąžuolas Zubkonis, „Swedbank“ Pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius. LiMA konferencijos nuotr.
Rinkodaros vadovo kėdė versle – karščiausia pozicija, nes statistiškai CMO (angl. Chief Marketing Officer), palyginti su kitomis pozicijomis, įmonėse dirba trumpiausiai, yra keičiami dažniausiai.

Ąžuolas Zubkonis, „Swedbank“ Pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius, pateikia negailestingą pasaulinę statistiką, kuri rodo, kad rinkodaros vadovai įmonėse „gyvena“, t. y. dirba trumpiausiai.

„Statistiškai vienas vadovas išdirba apie nepilnus 7 m., o CMO – vos 3,5 m., tad neretai vienas CEO „pragyvena“ du CMO. Rinkodaros vadovai įprastai išdirba trumpiausiai iš visų C lygio vadovų. Jei pažiūrėtume 10-ies metų tendenciją, tai CMO kadencija organizacijose statistiškai susitraukė 20%. Tad belieka retoriškai paklausti, kas laukia dar po 10 m., kai visur įsigali dirbtinis intelektas“, – svarsto Ą. Zubkonis.

52795
130817
52791