Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sėkmingi“ keičia pavadinimą
„Kiekviena partnerystė prasideda nuo pokalbio, kurio metu išsiaiškinami abiejų šalių poreikiai ir lūkesčiai. O „Convo“ atspindi dvi reikšmes – pokalbį (ang. conversation) ir konversiją (ang. conversion).“ – teigia Uosis Sturys, „Convo“ vadovas.
Pasak jo, prekių ženklo pokyčiai – ilgalaikės agentūros strategijos dalis. Juos inicijuoti agentūra nusprendė susiformavus dabartinės komandos branduoliui ir atsiradus poreikiui plėstis ne tik Lietuvoje, bet žengti ir į užsienio rinkas. Siekta, kad naujasis pavadinimas būtų modernus, aiškiai atspindėtų tai, ką agentūra siūlo savo klientams ir būtų lengvai suprantamas Lietuvoje bei kitose šalyse, teigiama pranešime.
Tarp „Convo“ klientų – aksesuarų prekių ženklas „Bags & More“, „Lietuvos monetų kalykla“, valymo paslaugų įmonė „Vitaresta“ ir kt.
2023-aisiais metais įmonės pajamos augo 44% ir siekė 534.736 Eur.
VŽ rašė, skaitmeninėms agentūroms pastarieji metai buvo ganėtinai permainingi: be stipriai augusios lyderės „Reprise Media“, vos kelioms agentūroms iš dešimtuko pavyko fiksuoti reikšmingesnį šuolį į viršų, traukėsi pelningumo rodikliai.