2024-12-10 21:15

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sėkmingi“ keičia pavadinimą

 Uosis Sturys, „Convo“ vadovas. Asmen.nuotr.
Uosis Sturys, „Convo“ vadovas. Asmen.nuotr.
Septynerius metus Kaune veikianti skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sėkmingi“ keičia pavadinimą į „Convo“. Viena iš pokyčių priežasčių – noras žengti į užsienio rinkas.

„Kiekviena partnerystė prasideda nuo pokalbio, kurio metu išsiaiškinami abiejų šalių poreikiai ir lūkesčiai. O „Convo“ atspindi dvi reikšmes – pokalbį (ang. conversation) ir konversiją (ang. conversion).“ – teigia Uosis Sturys, „Convo“ vadovas. 

Pasak jo, prekių ženklo pokyčiai – ilgalaikės agentūros strategijos dalis. Juos inicijuoti agentūra nusprendė susiformavus dabartinės komandos branduoliui ir atsiradus poreikiui plėstis ne tik Lietuvoje, bet žengti ir į užsienio rinkas. Siekta, kad naujasis pavadinimas būtų modernus, aiškiai atspindėtų tai, ką agentūra siūlo savo klientams ir būtų lengvai suprantamas Lietuvoje bei kitose šalyse, teigiama pranešime.

Tarp „Convo“ klientų – aksesuarų prekių ženklas „Bags & More“, „Lietuvos monetų kalykla“, valymo paslaugų įmonė „Vitaresta“ ir kt.

2023-aisiais metais įmonės pajamos augo 44% ir siekė 534.736 Eur.

VŽ rašė, skaitmeninėms agentūroms pastarieji metai buvo ganėtinai permainingi: be stipriai augusios lyderės „Reprise Media“, vos kelioms agentūroms iš dešimtuko pavyko fiksuoti reikšmingesnį šuolį į viršų, traukėsi pelningumo rodikliai.

52795
130817
52791