2024-08-21 05:45

Slaptieji pirkėjai vaistinėse: nė vienas tinklas neperlipo aukščiausios kartelės

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Slaptųjų pirkėjų tyrimas rodo, kad bendras klientų aptarnavimo rodiklis vaistinių tinkluose Lietuvoje šiemet, palyginti su ankstesniais metais, smuktelėjo, pasikeitė lyderių trejetas ir nė vienas vaistinių tinklas nepasiekė aukščiausios vertinimo kategorijos, t. y. neperkopė 90% kartelės.

Bendras klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas 2024 m. tepasiekė 77,1%, ir, palyginti su 2023 m., sumažėjo 9,74 proc. punkto. Tai atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę, rodo klientų aptarnavimo kokybės tyrimas, kurį periodiškai atlieka UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, mūsų šalyje dirbanti su prekių ženklu „Dive Lietuva“.

Tyrėjų akiratyje Lietuvoje šį kartą buvo „Apotheka“, „Benu“, „Camelios, „Eurovaistinės“, „Gintarinės“ ir „Norfos“ vaistinių tinklai. Tyrimo metu slaptieji pirkėjai į vaistines užsukdavo neva pasikonsultuoti ir įsigyti reikiamų medikamentų. Buvo atlikta 60 vizitų didžiuosiuose šalies miestuose.

52795
130817
52791