Slaptieji pirkėjai vaistinėse: nė vienas tinklas neperlipo aukščiausios kartelės
Bendras klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas 2024 m. tepasiekė 77,1%, ir, palyginti su 2023 m., sumažėjo 9,74 proc. punkto. Tai atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę, rodo klientų aptarnavimo kokybės tyrimas, kurį periodiškai atlieka UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, mūsų šalyje dirbanti su prekių ženklu „Dive Lietuva“.
Tyrėjų akiratyje Lietuvoje šį kartą buvo „Apotheka“, „Benu“, „Camelios, „Eurovaistinės“, „Gintarinės“ ir „Norfos“ vaistinių tinklai. Tyrimo metu slaptieji pirkėjai į vaistines užsukdavo neva pasikonsultuoti ir įsigyti reikiamų medikamentų. Buvo atlikta 60 vizitų didžiuosiuose šalies miestuose.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai