Veiklą pradeda specializuota darbdavio rinkodaros agentūra „The Promise“
Įkūrėjų teigimu, agentūros pavadinimas pasirinktas neatsitiktinai: darbdavio prekės ženklas – ne logotipas ar pasirinktas šūkis, o pažadas, kurį organizacijos duoda kandidatams ir darbuotojams mainais už tai, kad jie rinktųsi juos kaip darbdavius.
Pasak D. Venciūtės, darbdavio rinkodara (angl. employer marketing) apima daugiau nei tik darbdavio prekės ženklo vystymą (angl. employer branding).
„Darbdavio prekės ženklas, perfrazuojant M. Neumeier, yra vidinis jausmas apie organizaciją kaip darbdavį. Jis kuriamas vystant darbdavio prekės ženklą: formuojant darbdavio vertės pasiūlymą, su darbdaviu susijusias asociacijas, įvaizdį bei reputaciją. Tačiau tai tėra dalis darbo, kuriuo „supakuojamas” siektinas vidinis jausmas. Ne mažiau svarbu sukurti ir patį produktą – visą darbuotojų patirtį organizacijoje. Be to, norint pritraukti bei išlaikyti darbuotojus, reikia ir efektyviai jį „parduoti“, naudojant įvairias rinkodaros taktikas“, – išplatintame pranešime sako D. Venciūtė.
Pasak jos, veiklą pradedančios agentūros pranašumas yra ne tik galimybė visas paslaugas gauti iš vienų rankų.
„Mūsų stiprybė – mokslinis kontekstas, iš kurio ateiname. Mokslinėje veikloje įgytas žinias pasitelkiame tiek atliekant išorinius bei vidinius tyrimus, tiek naudojant akademinėje bendruomenėje pripažintus įrankius bei metodus“, – komentuoja D. Venciūtė.
VŽ rašė, kad prieš kelerius tokios veiklos ėmėsi ir Deividas Budginas, įsteigęs darbuotojų ambasadorystės konsultavimo įmonę „Employee2consumer“ (MB „Employee to consumer“).
Darbdavio rinkodaros, darbuotojų ambasadorystės klausimais konsultuoja ir kitos komunikacijos, rinkodaros agentūros, akcentuodamos, kad ribos tarp komunikacijos ir reklamos disciplinų jau senokai išsitrynė, o šiose srityse dirbančios agentūros drąsiai plečia paslaugų spektrą į artimas sritis.