Apdovanoti geriausi nauji 2023-iųjų prekių ženklai

Pirmąkart Lietuvoje orgnizuotame konkurse „Registruotas 2023 m. prekių ženklas“ iš viso dalyvavo 95 nauji prekių ženklai, kurie savo intelektinę nuosavybę apsaugojo 2023 m.: buvo įregistruoti pagal Lietuvos nacionalines, Europos Sąjungos arba tarptautines procedūras.
Tarp nominuotųjų – 17-a prekių ženklų iš įvairiausių sektorių: maisto, socialinių iniciatyvų, technologijų, renginių, mados, medicinos ir sveikatos.
„Kiekvienais metais Lietuvoje užregistruojama apie 2.000 naujų prekių ženklų, kurie reprezentuoja ne tik konkrečias paslaugas ir prekes, bet ir mūsų šalį. Įregistruoti ir apsaugoti prekių ženklai padeda plėtoti verslus, tampa naujų produktų, idėjų, projektų pristatymo veidu. Šiuo konkursu norėjome priminti, kad tik esant užregistruotiems prekių ženklams gali būti užtikrintai kuriamos savo sėkmės istorijos, žinant, kad intelektinė nuosavybė yra apsaugota“, – teigia Irina Urbonė, konkursą inicijavusio Valstybinio patentų biuro direktorė.
Geriausiu registruotu Metų prekių ženklu „Lietuvai“ tapo „Auganti Šeima“. Šis prekių ženklas reprezentuoja Lietuvos tėvų bendruomenę ir klubą, specialistų mokymus ir socialines iniciatyvas.
Ženklo autoriai dalinasi, jog prekių ženklu siekė atspindėti platformą, kuri padeda gausėjančiai šeimai, augančiam vaikui ir tėvystės galvosūkiams, mamoms ir tėčiams besimokantiems būti tėvais ir visai Lietuvos tėvų bendruomenei, kuri čia jaučiasi lyg viena didelė šeima.
ESINT vydomasis direktorius Joao Negrao įteikė apdovanojimą ,,Registruotas 2023 m. prekių ženklas Europai” nugalėtojui, populiarinančiam lietuvišką verslą ES.
Iš 6 nominacijoje „Europai“ komisijos atrinktų prekių ženklų, pirmąją vietą pelnė „Travel 4 Kids“. Tai – angliška lietuviško tinklaraščio apie paprastas ir įdomias keliones su vaikais versija.
Dėl pergalės nominacijoje „Pasauliui“ paskutiniame etape varžėsi du prekių ženklai. Nugalėtoju tapo „IPRoyal“, teikiantis IP adresų nuomos ir pardavimo paslaugas visuose pasaulio kampeliuose.
Specialiųjų nominacijų laimėtojai
Konkurse taip pat buvo renkami specialiųjų nominacijų laureatai.
Nominacijomis „Ryškiausiai paminėtas“ ir „Inovatyviausias“ buvo apdovanotas Aplinkos apsaugos agentūros prekių ženklas.
„Lietuviškiausias žodinis“ tapo prekių ženklas „Margas miškas“, reprezentuojantis inovatyvius rankų darbo medinius lauko bei stalo žaidimus.
„Geriausio dizaino“ laimėtojas – „Hila“, medicinos diagnostikos ir gydymo centras.
„Verslo favoritu“ buvo pripažintas „Monist“, kuris žymi Palangoje įsikūrusį viešbutį.