2024-03-11 19:00

Nepatogi tema – kampanija, nepageidauta lauko reklamos stenduose

Viena iš kampanijos nuotr. Portugalijoje gyvenančios fotografės Martos Kaczmarek nuotr.
Viena iš kampanijos nuotr. Portugalijoje gyvenančios fotografės Martos Kaczmarek nuotr.
Aštrios temos kartais tampa tabu ne tik prekių ženklams, bet ir sklaidos kanalams. Su tuo teko susidurti kampanijos „Bučiniai metų neskaičiuoja“ kūrėjams – jų kurtos fotografijos turėjo pasirodyti Vilniaus miesto lauko reklamos stenduose, bet jų taip ir nepasiekė.

VŽ rašė, kad per šiemetę Valentino dieną kūrybinė agentūra „Autoriai“ pristatė socialinę kampaniją „Bučiniai metų neskaičiuoja“, su kuria siekė atkreipti dėmesį į jaunų žmonių kultą visuomenėje ir reklamoje.

Kampanijos vizualiniuose sprendimuose – vyresnio amžiaus žmonės, o kadruose matomos ne tik heteroseksualios poros.

52795
130817
52791