2024-02-13 19:00

Renka stipriausią rinkodaros vadovą

Giedrė Vilkė, buvusi „Pigu Hobby Hall Group“ rinkodaros vadovė, praėjusiais metais pelniusi „Metų CMO 2023“ titulą. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Giedrė Vilkė, buvusi „Pigu Hobby Hall Group“ rinkodaros vadovė, praėjusiais metais pelniusi „Metų CMO 2023“ titulą. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) dešimtąjį kartą organizuoja Lietuvos metų marketingo vadovo (-ės) rinkimus „Metų CMO 2024“.

„Dalyvavimas šiuose rinkimuose yra geras būdas stabtelėti ir įsivertinti savo su komanda nuveiktus darbus bei pasiektus rezultatus“, – teigia Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, „BPN Intense“ vadovas.

VŽ primena, kad praėjusiais metais „Metų CMO 2023“ titulą pelnė Giedrė Vilkė, e. komercijos ekspertė, neseniai prisijungusi prie finansinių paslaugų marketplace‘o „SwissMoney“. 

G. Vilkė pastebi, kad dalyvavimas rinkimuose rinkodaros vadovui suteikia galimybę geriau įsivertinti save, dalintis sukaupta patirtimi su kitais bei apsupti save tobulėti skatinančiais žmonėmis.

„Sakoma, kad mes esame vidurkis penkių žmonių su kuriais leidžiame daugiausiai laiko. Taigi, jeigu norime augti, mus visada turi supti įkvepiantys žmonės. Sustodami ir radę laiko patys įsivertinti bei pasidalinti su kitais savo pasiekimais, mes auginame save ir šalia mus esančius. Net jeigu nelaimėsite titulo, tikiu, kad išeisite iš rinkimų sutikęs žmogų, kuris padės tapti stipresniu profesionalu“, – įsitikinusi G. Vilkė.

Europos marketingo konfederacija (EMC), kurios narė taip pat yra LiMA, nuo 2023 m. organizuoja Europos metų marketingo vadovo rinkimus. Pirmą kartą organizuojamuose rinkimuose Lietuvą atstovaus „Metų CMO 2023“ tapusi G. Vilkė.

O šiais metais išrinktas Lietuvos stipriausias rinkodaros vadovas bus nominuotas tarp geriausių CMO Europos metų marketingo vadovo rinkimuose kitais metais.

„Kartu su EMC organizuojamuose rinkimuose ne tik stipriname rinkodaros vadovo svarbą versle, bet ir turėsime galimybę išryškinti Lietuvos ekspertus ir jų nuveiktus darbus Europos mastu. Tai dar viena svarbi priežastis dalyvauti rinkimuose“, – kviečia Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė, EMC viceprezidentė.

Renkant Metų CMO bus vertinama rinkodaros vadovo lyderystė ir vadovaujamo departamento efektyvumas 2023-aisiais.

„Pirmiausia komisija vertins, kaip efektyviai rinkodaros vadovas veikė atstovaujamoje organizacijoje, koks buvo jo indėlis į įmonės verslo rezultatų augimą, prekės ženklo stiprinimą, santykio su klientu kūrimą, organizacijos tvarumo ir vidinės komunikacijos procesus praėjusiais metais. Taip pat komisija dėmesį skirs CMO lyderystei vertinti – kaip CMO sekėsi bendradarbiauti su vadovu ir komanda, tobulėti asmeniškai ir prisidėti prie švietėjiškos marketingo veiklos“, – akcentuoja Giedrius Juozapavičius,  „Metų CMO 2024“ komisijos narys.

Pretendentų paraiškų konkurso organizatoriai laukia iki kovo 19 d. Komisijos atrinktas finalinis nominantų dešimtukas bus paskelbtas kovo 27 d., Sertifikuotų marketingo vadovų (SMP) renginyje. „Metų CMO’24“ bus paskelbtas balandžio 18 d. vyksiančioje konferencijos „LiMA CMO Summit 2024“.

52795
130817
52791