2024-02-04 18:28

„Sudeginti“ reklamos pinigai – klaidos, kai sumokame už konkurento kampaniją

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Žmonės, kasdien atakuojami šimtais skirtingų reklamų, neretai jų tiesiog nepastebi, neįsimena, neatskiria, kokio tai prekės ženklo komunikacija, dar blogiau – priskiria jas konkurentams.

Taip kalėdiniu laikotarpiu nutiko ir vienam žinomiausių pasaulinių rekės ženklų „Pepsi“, kuris šventinėje reklamoje pabandė sužaisti savo didžiausios konkurentės „Coca-Cola“ korta. „Pepsi“ į savo klipą įpynė ir kalėdinį sunkvežimį, kuris jau daugybę metų yra neatsiejama „Coca-Colos“ šventinės kampanijos dalis. 

Žiniasklaidos planavimo agentūros „MindShare Lietuva“ kalėdinių reklamų tyrimas, atliktas šį sausį, parodė, kad net 34,5% respondentų šį klipą priskyrė „Coca-Colai“, o tai yra daugiau nei pačiai „Pepsi“ (32,8%). Dar 13% respondentų teigė, nežinantys, kieno tai reklama, o beveik 9% žvelgdami į „Pepsi“ klipą galvojo, kad buvo „Maximos“ reklama.

52795
130817
52791