TOP 10 skaitomiausių rinkodaros rubrikos straipsnių
Pateikiame skaitomiausių publikacijų sąrašą:
1. Griauna NT skelbimų monopolį: naujas žaidėjas nusitaikė į antrą vietą
Į Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) skelbimų rinką žengia naujas vardas – „Realu.lt“. Naujojo portalo iniciatoriai ir kūrėjai teigia, kad jų ambicijas rinkoje sukurti konkurencinę aplinką palaiko ir sėkme tiki NT žaidėjai.
2. Ilgai laukti nereikėjo – „Lidl“ lyginamajai reklamai „Arimex“ ir „Pieno žvaigždės“ turi pretenzijų
Prekybos tinklas „Lidl“ šiuos metus pradėjo lyginamosios reklamos kampanija, kurioje lygino savo privačius prekių ženklus su gerai žinomais vardais („Dvaro“, „Arimex“, „Heinz“ ir kt.). Už šią lyginamąją reklamą kassavaitiniuose leidiniuose „Lidl“ sulaukė 100.000 Eur baudos iš Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos, kompensaciją teisme dėl prekės ženklo dizaino naudojimo reklamoje prisiteisė ir UAB „Pieno žvaigždės“. Abu sprendimai yra apskųsti aukštesnės instancijos teismuose.
3. Prekybininkų kovos įkaito iki raudonumo: „Iki“ ir „Lidl“ svaidosi žaibais
Tarp skaitomiausių straipsnių – ir šį gruodį daug šurmulio sukėlusi „Lidl“ kampanija, kurioje lyginamas populiariausių prekių krepšelis savo bei konkurentų tinkluose: „Maximoje“ bei „Iki“. Pastaroji „Lidl“ atsakė šmaikščiu ir ironišku žingsniu savo reklamoje, į kurį ne mažiau skambiai netruko sureaguoti ir „Lidl“.
4. Nuo „Aruodo“ valdytojos atsilieka kartais, bet konkurencijos mašiną užkūrė
Šiame straipsnyje apie tai, ką pavyko nuo kovo nuveikti konservatyvioje ir vienose rankose sutelktoje skelbimų portalų rinkoje. „Kai pagrindinis žaidėjas yra dominuojantis, situacijos aukštyn kojomis per metus neapversi, tačiau stengiamės rasti savo vietą. Džiugu, kad vandenis sujudino ir naujas žaidėjas NT srityje“, – situaciją vertina Šarūnas Šiugžda, „LitCapital“ vadovas ir vadovaujantis partneris.
5. Nenugalima „Vinted“ magija, „Swedbank“ ir „Telios“ sėkmės koziriai
Geidžiamiausių, dažniausiai medžiojamų talentų tyrimas rodo, kad lojalumas darbdaviui beveik neegzistuoja, – net maždaug 80% profesionalų yra ganėtinai atviri pasiūlymams, o ant aukščiausio laiptelio tarp geriausiai vertinamų darbdavių lipa „Vinted“.
6. „CarVertical“ ir „Diginet“ ginče – dar vienas teismo verdiktas
Lietuvos apeliacinis teismas paliko iš esmės nepakeistą Vilniaus apygardos teismo šių metų pirmosiomis dienomis priimtą sprendimą – iš dalies tenkino skelbimų portalų valdytojos „Diginet LTU“ pateiktą ieškinį UAB „CV Group“ („CarVertical“).
7. Nuteistas „filmai.in“ piratas, nuspręsta konfiskuoti beveik 200.000 Eur turto
Kauno apylinkės teismas išnagrinėjo daugiau nei 5 m. trukusią baudžiamąją bylą, kurioje du Lietuvos piliečiai buvo teisiami dėl piratinės svetainės „filmai.in“ administravimo 2010–2017 m. Tiesa, nors teismas pirmoje instancijoje piratus pripažino kaltais, bet byla visgi galop buvo nutraukta, pasikeitus Baudžiamojo kodekso nuostatoms.
8. Naujas reklamos chuliganas tarp prekybos tinklų: „Iki“ tampo „Maximą“ už ūsų
Tarp skaitomiausių ir dar vienas straipsnis apie prekybinkų pasibadymus komunikacijoje. Prekybos tinklas „Iki“, pristatęs naujus parduotuvių formatus ir pagal dydį sužymėjęs juos širdutėmis, pradėjo reklamos kampaniją, kuri rinkoje sukėlė pasvarstymų dėl naudojamų simbolių panašumo ir aliuzijų į didžiausią rinkos žaidėją „Maximą“.
9. Vyšnia ant torto ir taip tobulam „Tesonet“ įvaizdžiui
Per Lietuvą nuvilnijo bene skambiausia darbdavio įvaizdžio kampanija: verslo akseleratorius „Tesonet“ padvigubino per valandą fizinių asmenų paaukotus pinigus Ukrainai palaikyti. Surengtą akciją „Radarom!“ ekspertai vienbalsiai vadina autentiška, nesuvaidinta ambasadoryste.
10. „Pigu“ paliekanti „Metų CMO 2023“ G. Vilkė: lyderiai kraujuoja labiausiai
Giedrė Vilkė, vasaros pradžioje palikusi „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas, VŽ podkaste pasakoja apie sudėtingą metų pradžią, kai įmonę, po pandemijos klestėjimo laikotarpio ir po vėliau sekusio susitraukimo, reikėjo vėl atvesti į augimą, rinkodaros veiksmus bei strategiją, vartotojų lojalumą ir konkurencinę aplinką.