2023-01-05 17:39

Ilgai laukti nereikėjo – „Lidl“ lyginamajai reklamai „Arimex“ ir „Pieno žvaigždės“ turi pretenzijų

VŽ koliažas iš  „Lidl“ reklaminės kampanijos.
VŽ koliažas iš „Lidl“ reklaminės kampanijos.
Prekybos tinklas „Lidl“ šiuos metus pradėjo lyginamosios reklamos kampanija, kurios taikinyje, kaip žadama, kas savaitę atsidurs vis nauja prekių kategorija. Pirmoji kampanijos dalis nusitaikė į pieno produktus ir riešutus. Reklamoje atsidūrę gamintojai turi pretenzijų dėl šios situacijos, o VVTAT jau sulaukė vieno vartotojo paklausimo dėl šios „Lidl“ reklamos turinio.

Pirmuoju atveju prekybininkė palygino 1 kg Lietuvoje žinomo prekės ženklo „Dvaro“ varškės ir savo privataus prekės ženklo „Pilos“ pieno produktų rinkinio kainas.

Antruoju atveju strėlės reklamoje lėkė į riešutų ir džiovintų vaisių gamintoją „Arimex“. Buvo lyginama vieno šio gamintojo riešutų pakelio kaina su kelių „Lidl“ privačių prekių ženklų pakuočių kaina. 

52795
130817
52791