2023-07-12 08:45

Naujas reklamos chuliganas tarp prekybos tinklų: „Iki“ tampo „Maximą“ už ūsų

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Prekybos tinklas „Iki“, pristatęs naujus parduotuvių formatus ir pagal dydį sužymėjęs juos širdutėmis, pradėjo ir naują reklamos kampaniją. Ji rinkoje sukėlė pasvarstymų dėl naudojamų simbolių panašumo ir aliuzijų į didžiausią rinkos žaidėją „Maximą“.
  • „Dar niekada nebuvo taip karšta mažmeninėje prekyboje“, – pripažįsta „Lidl Lietuvos“ rinkodaros departamento vadovė.
  • Tie „X“ – beveik akivaizdi aliuzija į „Maximos“ prekių ženklo detalę.
  • Vadovaujasi tuo, kad visada reikia stalčiuje turėti paruoštukų.
  • „Širdelės visada laimi“: graži, miela simbolinė žinutė ar atsitiktinumas?
  • „Maximos“ situacijos nesureikšmina.

Kristina Mažeikytė, „Lidl Lietuvos“ rinkodaros departamento vadovė, pabrėžia, kad pradėta naujoji „Iki“ kampanija privertė kilstelti antakį.

52795
130817
52791