Naujas reklamos chuliganas tarp prekybos tinklų: „Iki“ tampo „Maximą“ už ūsų

- „Dar niekada nebuvo taip karšta mažmeninėje prekyboje“, – pripažįsta „Lidl Lietuvos“ rinkodaros departamento vadovė.
- Tie „X“ – beveik akivaizdi aliuzija į „Maximos“ prekių ženklo detalę.
- Vadovaujasi tuo, kad visada reikia stalčiuje turėti paruoštukų.
- „Širdelės visada laimi“: graži, miela simbolinė žinutė ar atsitiktinumas?
- „Maximos“ situacijos nesureikšmina.
Kristina Mažeikytė, „Lidl Lietuvos“ rinkodaros departamento vadovė, pabrėžia, kad pradėta naujoji „Iki“ kampanija privertė kilstelti antakį.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai