2023-11-18 17:34

„Telia“ Kalėdų kampanijos herojais tapo žmonės su regos negalia

Kampanijos nuotrauka.
Kampanijos nuotrauka.
Telekomunikacijų bendrovė „Telia“ pradeda didžiausią metų reklaminę kampaniją ir su ja siekia atkreipti visuomenės dėmesį į regos negalią turinčius žmones bei kviečia prisidėti prie įtrauktį Lietuvoje didinančių iniciatyvų. Būtent todėl pagrindinė kalėdinės kampanijos žinutė yra „Pamatykime vieni kitus“, o reklamų herojais tapo žmonės su regos negalia.

Kampanijos radijo klipuose prabyla „Telia“ įtraukties ambasadorė, visuomenininkė, radijo laidų vedėja su regos negalia Irma Jokštytė-Stanevičienė. Ji pasakoja kaip mato snaiges, Kalėdų senį ar Kalėdų eglę. 

Skaitmeninėje reklamoje kalėdiniai vizualai pateikti taip, kaip juos matytų žmonės su skirtingomis regos negaliomis – glaukoma, katarakta ir kitomis. Miestų reklaminiuose stenduose žmonės matys ir kitą „Telia“ įtraukties veidą – gerumo fondo „Ne apie mane“ įkūrėją Ievą Krivickaitę kartu su ją lydinčia kalyte-vedle Fėja. 

Pamatyti vieniems kitus

Giedrė Kaminskaitė-Salters, „Telia Lietuvos“ vadovė  sako, kad ši kalėdinė kampanija –  svarbiausia ir didžiausia įmonės reklaminė kampanija per pastaruosius penkerius metus.

„Ši žmonių su negalia įtraukties temai skirta kampanija nėra tik vienkartinė akcija, su ja iš esmės keičiasi visa „Telia Lietuva“. Einame prieinamumo ir įtraukties keliu ir tai padaryti kartu kviečiame visus, bet pirmiausiai pradėti turime nuo savęs“, – išplatintame pranešime sako G. Kaminskaitė-Salters.

Ji priduria, kad atliko įmonės prieinamumo auditą.

„Supratome, kiek daug dar turime nuveikti tam, kad mūsų internetinė svetainė būtų prieinama, kad mūsų salonai būtų pritaikyti žmonėms su judėjimo ir regos negalia, kad žmonės su įvairiomis negaliomis galėtų lengvai įsigyti jiems reikalingas paslaugas. O svarbiausia, mes pamatėme, kaip technologijos gali palengvinti negalią turinčių žmonių gyvenimą“, – kalba G. Kaminskaitė-Salters.

Ji pabrėžia, kad pradėdama kalėdinę kampaniją, „Telia“ ne tik pradėjo viso savo verslo transformaciją, darbuotojų mokymus apie negalią, bet ir paruošė kalėdinių dovanų žmonių su regos negalia bendruomenei.

„Nuo gruodžio 1 d. visi Hario Poterio filmai bus prieinami „Telia Play“ platformoje su garsiniu vaizdavimu. Taip pat bendradarbiaudami su Lietuvos audiosensorine biblioteka įgarsinome ir padovanojome 10 knygų vaikams bei jaunimui, kuriomis galės mėgautis visi LAB skaitytojai“, – mini „Telia“ vadovė. 

Vienas iš šventinių veiksmų – ir kvietimas prisijungti prie tarptautinės „Be My Eyes“ mobiliosios programėlės. Programėlė sujungia žmones su regos negalia su matančiais tada, kai jiems reikia papildomų akių, atliekant tam tikrus veiksmus. Programėlė yra prieinama ir lietuvių kalba.

„Prisidėti prie Kalėdų girdint, jaučiant ir liečiant galime visi. Tai galima padaryti per įvairias savanorystes formas – parsisiuntus „Be My Eyes“ programėlę, turint gerą balsą ir dikciją – įgarsinant knygas, dalyvaujant įvairiose Lietuvos aklųjų ir silpnaregių (LASS) veiklose. Kartais reikia labai nedaug ir žmonėms su negalia galime padovanoti išties dideles dovanas“, – apibendrina G. Kaminskaitė-Salters.

Įkarštis prasideda

Kalėdines kampanijas jau pradėjo ir prekybos tinklas  „Lidl“ su žinute „Branginkime akimirkas: sukurkime Kalėdų stebuklą!“. Pagrindiniu reklamos herojumi tapo mielas, šiltus jausmus sukeliantis meškėnas. 

Tuo metu  „Maxima“ net ir šventiniu periodu tęsia kainų temą ir savo reklamoje kalba apie mažiausias kainas.

52795
130817
52791