„Lidl“ – apie efektyviausią savo kampaniją ir stalčiuje gulėjusias idėjas

- „Lild“ reklamos kampanija su kontroversiška žinute vadina efektyviausia kampanija 2022 m.
- Beplanuojant pasikeitusi geopolitinė situacija kėlė dilemą, kad tai ne laikas humorui reklamoje.
- „Inspired UM“, „Synopticom Ad Research“ kampanijų vertinimai.
- Aiški verslo problematika, tiksliai parinkta idėja, geras įgyvendinimas sukuria sėkmės grandinę.
Šį kartą VŽ akiratyje – prekybos tinklo „Lild“ tęsiama dar praėjusią vasarą pradėta reklamos kampanija su kontroversiška žinute priešakyje. Šią reklamą tinklas įvardija kaip efektyviausią savo kampaniją Lietuvoje 2022-aisiais, o šiemetis jos tęsinys – prieš metus kurtos reklamos variantas, kuris stalčiuose atsidūrė dėl įtemptos ekonominės situacijos.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai