2023-10-17 08:45

„Lidl“ – apie efektyviausią savo kampaniją ir stalčiuje gulėjusias idėjas

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pradedame straipsnių ciklą, kuriame apžvelgsime reklamos kampanijas, aptarsime jų sėkmes bei nesėkmes, o į jas investavusios bendrovės pasidalys patirtimi ir pamokomis.
  • „Lild“ reklamos kampanija su kontroversiška žinute vadina efektyviausia kampanija 2022 m.
  • Beplanuojant pasikeitusi geopolitinė situacija kėlė dilemą, kad tai ne laikas humorui reklamoje.
  • „Inspired UM“, „Synopticom Ad Research“ kampanijų vertinimai.
  • Aiški verslo problematika, tiksliai parinkta idėja, geras įgyvendinimas sukuria sėkmės grandinę.

Šį kartą VŽ akiratyje – prekybos tinklo „Lild“ tęsiama dar praėjusią vasarą pradėta reklamos kampanija su kontroversiška žinute priešakyje. Šią reklamą tinklas įvardija kaip efektyviausią savo kampaniją Lietuvoje 2022-aisiais, o šiemetis jos tęsinys – prieš metus kurtos reklamos variantas, kuris stalčiuose atsidūrė dėl įtemptos ekonominės situacijos.   

52795
130817
52791