„Maxima“ pasirinko antrą komunikacijos agentūrą
„Maxima“ jau ne vienerius metus bendradarbiauja su 2 komunikacijos agentūromis: šią vasarą tinklas pagal numatytą sutartį dar metams pratęsė bendradarbiavimą su „Headline“, o vietoj „INK Agency“ pasirinko „Idea prima“.
Laikinai „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorės pareigas einančios Snieguolės Valiaugaitės teigimu, „Idea prima“ komanda pasirinkta dėl konkurso metu atskleistų gebėjimų įžvelgti platų kontekstą, pasitelkti kūrybiškus, novatoriškus ir efektyvius sprendimus.
Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai
KURTI PASKYRĄNemokama registracija suteikia galimybę:
- skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
- komentuoti
- gauti el. paštu esminių naujienų santrauką
Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.