2025-09-02 11:47

„Maxima“ pasirinko antrą komunikacijos agentūrą

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ laimėjo mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ skelbtą komunikacijos paslaugų konkursą. Dvejiems metams sudaryta bendradarbiavimo sutartis apims „Maximos“ nuolatinės veiklos komunikaciją ir integruotus projektus. Prekybininkė taip pat darbus tęsia ir su komunikacijos agentūra „Headline“.

„Maxima“ jau ne vienerius metus bendradarbiauja su 2 komunikacijos agentūromis: šią vasarą tinklas pagal numatytą sutartį dar metams pratęsė bendradarbiavimą su „Headline“, o vietoj „INK Agency“ pasirinko „Idea prima“.

Laikinai „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorės pareigas einančios Snieguolės Valiaugaitės teigimu, „Idea prima“ komanda pasirinkta dėl konkurso metu atskleistų gebėjimų įžvelgti platų kontekstą, pasitelkti kūrybiškus, novatoriškus ir efektyvius sprendimus.

Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai

KURTI PASKYRĄ
Jau turite paskyrą?PRISIJUNGTI

Nemokama registracija suteikia galimybę:

  • skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
  • komentuoti
  • gauti el. paštu esminių naujienų santrauką

Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.

52795
130817
52791