„Alibaba“ ketvirčio rezultatas nesiekė prognozės

Kinijoje besitęsiant nekilnojamojo turto krizei, neaugant atlyginimams ir tvyrant geopolitinei įtampai, vartotojų nuotaikos nėra pačios geriausios, daugelis atsargiau planuoja savo išlaidas, todėl e. prekybos milžinei buvo sunkiau pasiekti savo tikslus.
Be to, jai tenka atlaikyti vis didesnę konkurenciją, ypač iš varžovės „Temu“, taip pat – „Meituan“, rašo specializuotas prekybos leidinys „RetailDetail“.
Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai
KURTI PASKYRĄNemokama registracija suteikia galimybę:
- skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
- komentuoti
- gauti el. paštu esminių naujienų santrauką
Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.