Nesaldūs saldumynų karai: „Ferrero Rocher“ ir Ukrainos „Roshen“ ginčai
Italijos saldumynų gamintoja savo argumentus grindė tuo, kad jos turimi prekių ženklai „Rocher“ ir „Ferrero Rocher“ yra ankstesni už protestuojamą ženklą „Roshen Milk Chocolate“. Taip pat pažymėjo, kad jos ženkluose pagrindinis ir skiriamasis elementas yra žodis „Rocher“, o protestuojamame ženkle – elementas „Roshen“, nes junginys „Milk Chocolate“ yra nesaugomi elementai.
Pasak Italijos bendrovės, lyginant ženklų pagrindinius elementus „Rocher“ ir „Roshen“, akivaizdu, kad žodžiai yra tokio pat ilgio, sudaryti iš 6 raidžių, iš kurių 4 raidės yra identiškos, taip pat išdėstytos tose pačiose pozicijose, žodžiuose skiriasi tik 2 raidės, o grafiniai elementai ginčo ženkle tėra dekoratyvaus pobūdžio.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai