„Math Scientific“ patirtis: kaip prekės ženklui iššauti į kosminio populiarumo aukštumas
podcast::ja7PsmeK
„Apie mus rašė svarbiausi pasauliniai leidiniai, kaip pavyzdžiui „ Vogue“, „Marie Claire“ ar „Women’s Health“, tad natūralu, kad auginome ir pardavimus, ir savo vartotojų bazę. Kaip mums pavyko su savo prekės ženklu iššauti į kosminio populiarumo aukštumas? Manau, pirmiausia reiktų išskirti 4 sėkmės elementus: tai prekės ženklas, problema ir jos sprendimas, pakuotė ir vartotojų patirtis bei aiški įėjimo į rinką strategija“, – „Verslo žinių“ organizuotoje „Produktų vadovų konferencijoje“ kalbėjo M. Valaitė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai