2022-12-18 13:30

„Math Scientific“ patirtis: kaip prekės ženklui iššauti į kosminio populiarumo aukštumas

Marija Valaitė, „Math Scientific“ vadovė ir bendraturtė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Marija Valaitė, „Math Scientific“ vadovė ir bendraturtė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Per penkis pirmuosius veiklos mėnesius kosmetikos prekės ženklas „Math Scientific“ tapo TOP 1 labiausiai rekomenduojamu kosmetikos prekės ženklu Lietuvoje, po 7 mėnesių Europoje buvo nominuoti tarp TOP 12 perspektyviausių naujų prekės ženklų 2021 m. grožio industrijoje. Tokius prekės ženklo pasiekimus vardina Marija Valaitė, „Math Scientific“ (UAB „Kosmetikos tyrimų centras“) vadovė ir bendraturtė.

podcast::ja7PsmeK

„Apie mus rašė svarbiausi pasauliniai leidiniai, kaip pavyzdžiui „ Vogue“, „Marie Claire“ ar „Women’s Health“, tad natūralu, kad auginome ir pardavimus, ir savo vartotojų bazę. Kaip mums pavyko su savo prekės ženklu iššauti į kosminio populiarumo aukštumas? Manau, pirmiausia reiktų išskirti 4 sėkmės elementus: tai prekės ženklas, problema ir jos sprendimas, pakuotė ir vartotojų patirtis bei aiški įėjimo į rinką strategija“, – „Verslo žinių“ organizuotoje „Produktų vadovų konferencijoje“ kalbėjo M. Valaitė.

52795
130817
52791