2022-10-05 07:45

„Math Scientific“ raktas: kurti geriau, bet prieinamiau nei „Chanel“

Marija Valaitė, „Math Scientific“ bendraįkūrėja. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Marija Valaitė, „Math Scientific“ bendraįkūrėja. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Net ir perpildytoje kosmetikos rinkoje galima rasti nišą ir sukurti matomą bei sėkmingą produktą.
  • Vardina keturis aspektus, kurie labiausiai prisidėjo prie prekės ženklo sėkmės.
  • Vartotojas perka ne tik produktą, bet ir pokytį, kurį žadate.
  • Kaip pasiekti gerą kokybę? Pirmiausia nebijoti pripažinti klaidų ir klausyti savo vartotojų.
  • „Math“ kosmetikos lūžis įvyko, kai gamintoja pradėjo dirbti su ambasadorių rinkodara.
  • Nėra nieko efektyviau ir stipriau už teigiamą draugo rekomendaciją.

„Per penkis pirmuosius veiklos mėnesius tapome TOP 1 labiausiai rekomenduojamu kosmetikos prekės ženklu Lietuvoje, po 7 mėnesių Europoje buvome nominuoti tarp TOP 12 perspektyviausių naujų prekės ženklų 2021 m. grožio industrijoje“, – vardina Marija Valaitė, „Math Scientific“ vadovė ir bendraturtė.

52795
130817
52791