„Math Scientific“ raktas: kurti geriau, bet prieinamiau nei „Chanel“

- Vardina keturis aspektus, kurie labiausiai prisidėjo prie prekės ženklo sėkmės.
- Vartotojas perka ne tik produktą, bet ir pokytį, kurį žadate.
- Kaip pasiekti gerą kokybę? Pirmiausia nebijoti pripažinti klaidų ir klausyti savo vartotojų.
- „Math“ kosmetikos lūžis įvyko, kai gamintoja pradėjo dirbti su ambasadorių rinkodara.
- Nėra nieko efektyviau ir stipriau už teigiamą draugo rekomendaciją.
„Per penkis pirmuosius veiklos mėnesius tapome TOP 1 labiausiai rekomenduojamu kosmetikos prekės ženklu Lietuvoje, po 7 mėnesių Europoje buvome nominuoti tarp TOP 12 perspektyviausių naujų prekės ženklų 2021 m. grožio industrijoje“, – vardina Marija Valaitė, „Math Scientific“ vadovė ir bendraturtė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai