OMD agentūrai vadovaus buvusi „15min“ rinkodaros vadovė
„Naujosios vadovės lyderystės, komandinio darbo bruožai ir patirtis komunikacijos srityje nulėmė, kad OMD įmonės vadovo pareigos nuo šiol patikėtos jai. Šiandien jaučiamės stiprūs savo komandos sudėtimi ir patirtimi, tarptautinio tinklo kompetencijomis, kurias pritaikome čia, Lietuvoje. Už tai noriu padėkoti ilgametei OMD komandos narei ir buvusiai vadovei I. Narauskaitei“, – išplatintme pranešime cituojama Ramunė Malinauskienė, „Omnicom Media Group“, junčiančios OMD ir PHD agentūras, generalinė direktorė ir OMD valdybos pirmininkė.
Rinkodaros ir komunikacijos ekspertė, įmonių socialinės atsakomybės, įvairovės ir įtraukties politikos specialistė R. Olberkytė-Stankus pastaruoju metu vadovavo naujienų portalo „15min“, anksčiau – televizijos TV3 kanalų grupės Lietuvoje, SBA koncerno ir kitų įmonių, projektų rinkodaros ir komunikacijos skyriams.
R. Olberkytė-Stankus yra „Įvairovės chartijos“ Lietuvoje valdybos narė, asociacijos „Lyderė“ narė, aktyviai dalyvauja visuomeninėje veikloje, socialiniuose, paramos ir labdaros projektuose.
Pažymima, kad I. Narauskaitė iš vadovės pareigų pasitraukė dėl asmeninių priežasčių.
Šiuo metu OMD komanda Lietuvoje dirba su „Beiersdorf“, „McDonald‘s“, „Reckitt Benckiser“, „Pepsico“, „Nissan“, „Renault“, „Drogas“, „Borjomi“ ir t.t..
VŽ rašė, kad „Omnicom Media Group“ pardavimai pernai sumenko beveik 12%, iki 6,6 mln. Eur, vertinant atskiras grupės įmones, PHD pavyko auginti pardavimus, o OMD apimtis susitraukė.
Plačiau apie žiniasklaidos planavimo agentūrų metinius rezultatus skaitykite čia.