2021-08-04 08:45

Augantis vartojimas ir Lietuvoje byrantys atostogų pinigai sėja optimizmą

Vasaris Oržekauskas, „Inspired UM“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vasaris Oržekauskas, „Inspired UM“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nors vos kelioms žiniasklaidos planavimo agentūroms pernai pavyko didinti pardavimus, rezultatus bendrovės vertina palankiai, nes po drastiško kritimo per pirmąją karantino bangą pavyko atsitiesti ir metus baigti geriau, nei planuota.
  • Pavyko atsitiesti ir banguotus metus baigti geriau, nei planuota.
  • Tik keturios žiniasklaidos planavimo agentūros didino pardavimus.
  • Vidaus vartojimas auga, vasarą daugelis lietuvių vis dar atostogauja Lietuvoje ir palieka sukauptus pinigus čia, tad konkurencija tarp reklamdavių auga. 
  • Geras rinkos augimo indikatorius – reklama užsipildžiusi TV.

Dar daugiau optimizmo įneša šiemet įsisukęs konkursų vajus, ne mažiau aktyvus žada būti ir šis ruduo.

52795
130817
52791