Augantis vartojimas ir Lietuvoje byrantys atostogų pinigai sėja optimizmą

- Pavyko atsitiesti ir banguotus metus baigti geriau, nei planuota.
- Tik keturios žiniasklaidos planavimo agentūros didino pardavimus.
- Vidaus vartojimas auga, vasarą daugelis lietuvių vis dar atostogauja Lietuvoje ir palieka sukauptus pinigus čia, tad konkurencija tarp reklamdavių auga.
- Geras rinkos augimo indikatorius – reklama užsipildžiusi TV.
Dar daugiau optimizmo įneša šiemet įsisukęs konkursų vajus, ne mažiau aktyvus žada būti ir šis ruduo.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai