2025-10-08 05:45

Prasčiausios reklamos titulai pasivijo po kelerių metų: piliulė teko „Fielmann“, „RC Colai“ ir KRS

„Fail Nights“ akimirkos, viršuje – Paulius Senūta, „Not Perfect Vilnius“ valdybos pirmininkas, Tomas Bartninkas, kūrybinės agentūros „Truth.“ strategijų vadovas.
„Fail Nights“ akimirkos, viršuje – Paulius Senūta, „Not Perfect Vilnius“ valdybos pirmininkas, Tomas Bartninkas, kūrybinės agentūros „Truth.“ strategijų vadovas.
Sulaukti dėmesio lavinos, o neretai ir pasiekti norimų finansinių rezultatų pavyksta ne tik geroms, profesionalioms reklamoms. Pasimokyti taip pat galima ne tik iš gerųjų pavyzdžių, bet ir iš prasčiausių darbų.

Būtent tokios šį kartą atsidūrė reklamos ir rinkodaros mokyklos „The Atomic Garden“ kartu su istorijų apie nesėkmes „Fail Nights“ komanda organizuotame renginyje, kur buvo apdovanotos trys prasčiausios pastarųjų 3 metų lietuviškos reklamos. 

„Avietės“ atiteko prieš kelerius metus eterį išvydusioms kampanijoms „Fielmann: pirmas kartas“ ir „RC Cola: o mes ilgimės laisvės“ bei šiemetiniam statybų bendrovės klipui „KRS: Man moka tiek, kad viskas **“.

52795
130817
52791