2021-04-30 17:38

„Password 2021“ laurai teko „Pildyk“ komunikacijai „YouTube“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdinė kampanija.

Iš viso šiemetiniame „Password 2021“ paraiškas teikė 46 dalyviai, iš jų į finalą pateko – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų.

Komisija pabrėžia, kad dėl pagrindinio „Password 2021“ nugalėtojo prizo virė karšta diskusija, o aršiausiai varžėsi trys pretendentai: „Telia“ su kampanija „Lietuvos dydžio namams“, „Malsena“ su „Nuo grūdo iki makarono“ ir „Pildyk YouTube kanalas“.

Po ilgų diskusijų, „Password 2021“ nugalėtojos titulas keliauja „Pildyk Youtube kanalo“ įvaizdinei kampanijai.

Ir drąsa, ir efektyvumas

„Ties „Pildyk“ prekės ženklu galime dėti lygybės ženklą ir drąsai, ir efektyvumui. Tai ją išskyrė iš kitų kampanijų, o drąsos tikrai reikėjo prekės ženklo valdytojams, kai jie sugebėjo sau pripažinti, kad patys jau nebesugeba sukurti turinio savo tikslinei auditorijai ir visą komunikaciją atiduoti į „Youtuberių“ rankas“, – vertina Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ rinkodaros direktorius, „Password 2021“ komisijos narys.

Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius, Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ ženklo vadovė ir Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Komisijos nariams prisiminus ankstesniųjų metų „Password“, kai didįjį prizą taip pat laimėjo drąsi ir provokuojanti „Vilniaus pergalės“ naujo saldumynų prekės ženklo „Troosik“ įvedimo į rinką kampanija, J. Razmus nusišypso.

„To nė negalima lyginti. Viena yra, kai imiesi nedidelio ir drąsaus projekto pernelyg daug nerizikuodamas, ir visai kas kita, kai taip drąsiai sugeba pasielgti vienas iš didžiausių Lietuvos reklamos užsakovų. Čia masteliai ir biudžetai kiti, kai juokauti ir tiesiog eksperimentuoti nelabai gali. Tam reikia ir drąsos, ir strategijos, ir ateities matymo“, – pabrėžia J. Razmus.

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, antrina, kad šiuo požiūriu tikrai žavi „Pildyk“ vadovų drąsa ir pasitikėjimas tais jaunais žmonėmis, o kartu ir gebėjimas suvaldyti situaciją, kad turinys, komunikacijos tonas neperžengtų ribų.

„Šiandien šio prekės ženklo vardu kalba ne įmonės darbuotojai, o interneto žvaigždės, kurioms leidžiama pakankamai savarankiškai kurti turinį, o kur dar rezultatai, kurie pagrindžia ir efektyvumą“, – kalba T. Sabaliauskaitė.

Per tuos metus „Pildyk“ prekės ženklas, pasirinkęs netradicinį komunikavimo kelią, tapo antras žiūrimiausias kanalas „YouTube“ platformoje Lietuvoje.

„Tai didelis pasiekimas, nes gi čia atsiduriantis turinys dėl dėmesio konkuruoja ir su užsienio turinio kūrėjais ir kanalais. Tai yra stipru“, – vertina Aurelija Kazlauskienė, AB „Lietuvos draudimas“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, „Password 2021“ komisijos narė.

[infogram id="492a9694-7649-4590-8753-3a5406e738b2" prefix="hmw" format="interactive" title="Copy: Password_laimėtojai"]

Pandemijos kontekste

Rūta Gaudiešienė, konsultacijų įmonės „Civitta“ partnerė, „Password 2021“ komisijos narė, lenkia galvą ir džiaugiasi, kad įmonės teikė paraiškas, kuriose atsispindėjo pandemijos iššaukti sprendimai.

„Taip, ne visos jų lipa ant apdovanotųjų pakylos, nes trūko efektyvumą pagrindžiančių aspektų. Tačiau, tai buvo puikios pamokos klausantiems, ko ėmėsi verslai bandydami išgyventi neapibrėžtumo sąlygomis“, – kalba R. Gaudiešienė.

Komisijos nariai vienbalsiai apgailestavo, kad, deja, kaip ir ankstesniais metais, vis dar buvo nemažai dalyvių, kurie teikė paraiškas, neatitinkančias minimalių „Password“ reikalavimų: nepateikdami efektyvumo rodiklių, neparodydami, kokių rezultatų kampanija atnešė verslo rodikliams.

„Tiesa, gyvuose kampanijų pristatymuose matėme geresnę situaciją, dalis dalyvių papildė juos trūkstamais rodikliais, tad tarp jų ir virė aršiausia kova bei komisijos narių diskusijos dėl nugalėtojų“, – pabrėžia Daivaras Ulinskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ projektų vadovas, „Password 2021“ komisijos narys.

Pasak A. Kazlauskienės, kartais bendrovės, žvelgiant į paraiškas, atrodo, matuoja daugelį dalykų, tačiau vėliau jų nesusieja su verslo rezultatais.

„Kiekviena kampanija turi vesti prie verslo tikslų, tada ir bendrovės atskirų komandų darbas bus sklandesnis, o kartu ir efektyvesnis“, – neabejoja A. Kazlauskienė.

Kartu „Password“ konferencijoje buvo paskelbtas ir LiMA organizuojamo konkurso „Metų CMO“ 10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą dešimtukas.

Plačiau skaitykite čia.

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/877?placement=

52795
130817
52791