„Password 2021“ laurai teko „Pildyk“ komunikacijai „YouTube“

Publikuota: 2021-04-30
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdinė kampanija.

Iš viso šiemetiniame „Password 2021“ paraiškas teikė 46 dalyviai, iš jų į finalą pateko – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų.

Komisija pabrėžia, kad dėl pagrindinio „Password 2021“ nugalėtojo prizo virė karšta diskusija, o aršiausiai varžėsi trys pretendentai: „Telia“ su kampanija „Lietuvos dydžio namams“, „Malsena“ su „Nuo grūdo iki makarono“ ir „Pildyk YouTube kanalas“.

Po ilgų diskusijų, „Password 2021“ nugalėtojos titulas keliauja „Pildyk Youtube kanalo“ įvaizdinei kampanijai.

Ir drąsa, ir efektyvumas

„Ties „Pildyk“ prekės ženklu galime dėti lygybės ženklą ir drąsai, ir efektyvumui. Tai ją išskyrė iš kitų kampanijų, o drąsos tikrai reikėjo prekės ženklo valdytojams, kai jie sugebėjo sau pripažinti, kad patys jau nebesugeba sukurti turinio savo tikslinei auditorijai ir visą komunikaciją atiduoti į „Youtuberių“ rankas“, – vertina Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ rinkodaros direktorius, „Password 2021“ komisijos narys.

nuotrauka::1

Komisijos nariams prisiminus ankstesniųjų metų „Password“, kai didįjį prizą taip pat laimėjo drąsi ir provokuojanti „Vilniaus pergalės“ naujo saldumynų prekės ženklo „Troosik“ įvedimo į rinką kampanija, J. Razmus nusišypso.

„To nė negalima lyginti. Viena yra, kai imiesi nedidelio ir drąsaus projekto pernelyg daug nerizikuodamas, ir visai kas kita, kai taip drąsiai sugeba pasielgti vienas iš didžiausių Lietuvos reklamos užsakovų. Čia masteliai ir biudžetai kiti, kai juokauti ir tiesiog eksperimentuoti nelabai gali. Tam reikia ir drąsos, ir strategijos, ir ateities matymo“, – pabrėžia J. Razmus.

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, antrina, kad šiuo požiūriu tikrai žavi „Pildyk“ vadovų drąsa ir pasitikėjimas tais jaunais žmonėmis, o kartu ir gebėjimas suvaldyti situaciją, kad turinys, komunikacijos tonas neperžengtų ribų.

„Šiandien šio prekės ženklo vardu kalba ne įmonės darbuotojai, o interneto žvaigždės, kurioms leidžiama pakankamai savarankiškai kurti turinį, o kur dar rezultatai, kurie pagrindžia ir efektyvumą“, – kalba T. Sabaliauskaitė.

Per tuos metus „Pildyk“ prekės ženklas, pasirinkęs netradicinį komunikavimo kelią, tapo antras žiūrimiausias kanalas „YouTube“ platformoje Lietuvoje.

„Tai didelis pasiekimas, nes gi čia atsiduriantis turinys dėl dėmesio konkuruoja ir su užsienio turinio kūrėjais ir kanalais. Tai yra stipru“, – vertina Aurelija Kazlauskienė, AB „Lietuvos draudimas“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, „Password 2021“ komisijos narė.

[infogram id="492a9694-7649-4590-8753-3a5406e738b2" prefix="hmw" format="interactive" title="Copy: Password_laimėtojai"]

Pandemijos kontekste

Rūta Gaudiešienė, konsultacijų įmonės „Civitta“ partnerė, „Password 2021“ komisijos narė, lenkia galvą ir džiaugiasi, kad įmonės teikė paraiškas, kuriose atsispindėjo pandemijos iššaukti sprendimai.

„Taip, ne visos jų lipa ant apdovanotųjų pakylos, nes trūko efektyvumą pagrindžiančių aspektų. Tačiau, tai buvo puikios pamokos klausantiems, ko ėmėsi verslai bandydami išgyventi neapibrėžtumo sąlygomis“, – kalba R. Gaudiešienė.

nuotrauka::2nocrop

Komisijos nariai vienbalsiai apgailestavo, kad, deja, kaip ir ankstesniais metais, vis dar buvo nemažai dalyvių, kurie teikė paraiškas, neatitinkančias minimalių „Password“ reikalavimų: nepateikdami efektyvumo rodiklių, neparodydami, kokių rezultatų kampanija atnešė verslo rodikliams.

„Tiesa, gyvuose kampanijų pristatymuose matėme geresnę situaciją, dalis dalyvių papildė juos trūkstamais rodikliais, tad tarp jų ir virė aršiausia kova bei komisijos narių diskusijos dėl nugalėtojų“, – pabrėžia Daivaras Ulinskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ projektų vadovas, „Password 2021“ komisijos narys.

Pasak A. Kazlauskienės, kartais bendrovės, žvelgiant į paraiškas, atrodo, matuoja daugelį dalykų, tačiau vėliau jų nesusieja su verslo rezultatais.

„Kiekviena kampanija turi vesti prie verslo tikslų, tada ir bendrovės atskirų komandų darbas bus sklandesnis, o kartu ir efektyvesnis“, – neabejoja A. Kazlauskienė.

Kartu „Password“ konferencijoje buvo paskelbtas ir LiMA organizuojamo konkurso „Metų CMO“ 10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą dešimtukas.

Plačiau skaitykite čia.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/877?placement=

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:














Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Švedų startuolio užmojis – kova su „žaliuoju smegenų plovimu“

Švedų startuolis „Normative“ teigia kylantis į kovą su „žaliuoju smegenų plovimu“ (angl. greenwashing) –...

Inovacijos
10:34
Kalėdų šaukliai: „Go Vilnius“ ir IKEA 

Su šventine kampanija startuoja „Go Vilnius“, pristatydama sostinės kalėdinę reklamą užsienio rinkoms. TV...

Rinkodara
08:53
Keičiasi „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė  1

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ komunikacijos vadovės pareigas šalių susitarimu palieka Laura Bielskė,...

Rinkodara
2021.10.22
„Standard & Poor’s“ pagerino „Maxima grupei“ suteikto kredito reitingo perspektyvą

Tarptautinė kredito reitingų agentūra „Standard & Poor’s“ atliko „Maxima grupės“ veiklos ir finansinių...

Prekyba
2021.10.22
Sostinėje atidaryto „Vilnius Outlet“ nuomininkai: vienintelė grėsmė – pandemija Premium 5

Ketvirtadienį Vilniuje šalia Vakarinio miesto aplinkkelio atidarytas daugiau nei 73.000 kv. m ploto „Vilnius...

Prekyba
2021.10.22
„Epic Games Store“ už prekės ženklą Lietuvoje teko pakovoti Premium 1

Vienai populiariausių pasaulyje kompiuterinių žaidimų kūrėjų „Epic Games Store“ tik apskundus pirminį...

Rinkodara
2021.10.22
„Cgates“ ketina skųsti Konkurencijos tarybos skirtą baudą

Televizijos ir interneto paslaugų teikėja „Cgates“ analizuoja situaciją su teisininkais ir ketina skųsti...

Rinkodara
2021.10.21
Keli būdai, kaip pritraukti klientų į savo e. parduotuvę  Premium

Srautą į e. parduotuves užtikrina vienas iš trijų kelių – reklama internete, o tiksliau – tokiuose kanaluose...

Rinkodara
2021.10.21
Socialinių tinklų milžinų kova: „TikTok“ ir „Snapchat“ prieš senbuvius Premium

Daugiau nei dešimtmetį pasaulyje karaliavo JAV socialiniai tinklai su „Facebook“ priešakyje, tačiau...

Inovacijos
2021.10.20
Nuo penktadienio apsipirkti „Lidl“ bus galima tik su galimybių pasu  33

Prekybos tinklas „Lidl“ visose tinklo parduotuvėse Lietuvoje nuo šio penktadienio aptarnaus tik galimybių...

Prekyba
2021.10.20
Nekilnojamojo turto plėtros asociacija turi naują komunikacijos vadovę

Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacija (LNTPA) komandos gretas papildė komunikacijos ir rinkodaros...

Rinkodara
2021.10.20
„Cgates“ ir „Telia“ aršiau surėmė ietis dėl mokamos TV žiūrovų  Premium

Tik ką ryškia kampanija „Cgates“ pristatė savo naujos kartos televiziją su „Android TV“ multimedijos...

Rinkodara
2021.10.20
„Aibė“ apsipirko Palangos centre, kiti prekybininkai plėtrą pajūryje vertina atsargiai Premium

Pagal prekybos vietų skaičių didžiausias tinklas „Aibė“ laimėjo viešąjį aukcioną, už Lietuvos pašto pastatą...

Prekyba
2021.10.19
Keičiasi A. Rakauskui priklausančios „Litvaldos“ dešimties NT bendrovių vadovybė  Premium

Komercinį nekilnojamąjį turtą (NT) visoje Lietuvoje valdančios kontroliuojančiosios bendrovės „Litvalda“...

Prekyba
2021.10.19
Startuoja atnaujinta „Maximos“ lojalumo programa verslui 

Prekybos tinklas „Maxima“ atnaujina lojalumo programą „Ačiū“, o viena svarbiausių šių metų naujovių –...

Rinkodara
2021.10.19
„Coca-Cola HBC Lietuva“ sugrįžta į „Maximos“ lentynas 2

Vasaros pabaigoje buvo kilusios žiežirbos tarp prekybos tinklo „Maxima“ ir populiarių gėrimų platintojos...

Prekyba
2021.10.19
„Lietuvos geležinkeliuose“ - nauja viešųjų ryšių vadovė

Laura Gabrilavičiūtė tapo „Lietuvos geležinkelių“ viešųjų ryšių vadove. Šiose pareigose ji pakeitė Tomą...

Rinkodara
2021.10.19
Darbdavio įvaizdis: premijas pakeitė lankstus darbo grafikas Premium

Lankstus darbo grafikas, sveikatos ir gyvybės draudimas bei atlyginimo kėlimas – trys svarbiausios...

Rinkodara
2021.10.19
Nutrauktas „Forum Cinemas“ įsigijimo sandoris  

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją, kurios metu Estijos bendrovė „MM Grupp“ planavo...

Rinkodara
2021.10.18
80 mln. Eur investicija sostinėje – atidaromas naujasis „Vilnius Outlet“  Premium 12

Šią savaitę Vilniuje šalia Vakarinio miesto aplinkkelio atidaromas daugiau nei 73.000 kv. m ploto „Vilnius...

Prekyba
2021.10.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku