„Password 2021“ laurai teko „Pildyk“ komunikacijai „YouTube“

Efektyviausia kampanija Password 2021 išrinkta Tele2 valdomo prekės ženklo Pildyk YouTube kanalo įvaizdinė kampanija.
Iš viso šiemetiniame Password 2021 paraiškas teikė 46 dalyviai, iš jų į finalą pateko 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų.
Komisija pabrėžia, kad dėl pagrindinio Password 2021 nugalėtojo prizo virė karšta diskusija, o aršiausiai varžėsi trys pretendentai: Telia su kampanija Lietuvos dydžio namams, Malsena su Nuo grūdo iki makarono ir Pildyk YouTube kanalas.
Po ilgų diskusijų, Password 2021 nugalėtojos titulas keliauja Pildyk Youtube kanalo įvaizdinei kampanijai.
Ir drąsa, ir efektyvumas
Ties Pildyk prekės ženklu galime dėti lygybės ženklą ir drąsai, ir efektyvumui. Tai ją išskyrė iš kitų kampanijų, o drąsos tikrai reikėjo prekės ženklo valdytojams, kai jie sugebėjo sau pripažinti, kad patys jau nebesugeba sukurti turinio savo tikslinei auditorijai ir visą komunikaciją atiduoti į Youtuberių rankas, vertina Justas Razmus, Vilniaus pergalės rinkodaros direktorius, Password 2021 komisijos narys.
nuotrauka::1
Komisijos nariams prisiminus ankstesniųjų metų Password, kai didįjį prizą taip pat laimėjo drąsi ir provokuojanti Vilniaus pergalės naujo saldumynų prekės ženklo Troosik įvedimo į rinką kampanija, J. Razmus nusišypso.
To nė negalima lyginti. Viena yra, kai imiesi nedidelio ir drąsaus projekto pernelyg daug nerizikuodamas, ir visai kas kita, kai taip drąsiai sugeba pasielgti vienas iš didžiausių Lietuvos reklamos užsakovų. Čia masteliai ir biudžetai kiti, kai juokauti ir tiesiog eksperimentuoti nelabai gali. Tam reikia ir drąsos, ir strategijos, ir ateities matymo, pabrėžia J. Razmus.
Toma Sabaliauskienė, Nord Security rinkodaros vadovė, antrina, kad šiuo požiūriu tikrai žavi Pildyk vadovų drąsa ir pasitikėjimas tais jaunais žmonėmis, o kartu ir gebėjimas suvaldyti situaciją, kad turinys, komunikacijos tonas neperžengtų ribų.
Šiandien šio prekės ženklo vardu kalba ne įmonės darbuotojai, o interneto žvaigždės, kurioms leidžiama pakankamai savarankiškai kurti turinį, o kur dar rezultatai, kurie pagrindžia ir efektyvumą, kalba T. Sabaliauskaitė.
Per tuos metus Pildyk prekės ženklas, pasirinkęs netradicinį komunikavimo kelią, tapo antras žiūrimiausias kanalas YouTube platformoje Lietuvoje.
Tai didelis pasiekimas, nes gi čia atsiduriantis turinys dėl dėmesio konkuruoja ir su užsienio turinio kūrėjais ir kanalais. Tai yra stipru, vertina Aurelija Kazlauskienė, AB Lietuvos draudimas Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, Password 2021 komisijos narė.
[infogram id="492a9694-7649-4590-8753-3a5406e738b2" prefix="hmw" format="interactive" title="Copy: Password_laimėtojai"]
Pandemijos kontekste
Rūta Gaudiešienė, konsultacijų įmonės Civitta partnerė, Password 2021 komisijos narė, lenkia galvą ir džiaugiasi, kad įmonės teikė paraiškas, kuriose atsispindėjo pandemijos iššaukti sprendimai.
Taip, ne visos jų lipa ant apdovanotųjų pakylos, nes trūko efektyvumą pagrindžiančių aspektų. Tačiau, tai buvo puikios pamokos klausantiems, ko ėmėsi verslai bandydami išgyventi neapibrėžtumo sąlygomis, kalba R. Gaudiešienė.
nuotrauka::2nocrop
Komisijos nariai vienbalsiai apgailestavo, kad, deja, kaip ir ankstesniais metais, vis dar buvo nemažai dalyvių, kurie teikė paraiškas, neatitinkančias minimalių Password reikalavimų: nepateikdami efektyvumo rodiklių, neparodydami, kokių rezultatų kampanija atnešė verslo rodikliams.
Tiesa, gyvuose kampanijų pristatymuose matėme geresnę situaciją, dalis dalyvių papildė juos trūkstamais rodikliais, tad tarp jų ir virė aršiausia kova bei komisijos narių diskusijos dėl nugalėtojų, pabrėžia Daivaras Ulinskas, žiniasklaidos planavimo agentūros Carat projektų vadovas, Password 2021 komisijos narys.
Pasak A. Kazlauskienės, kartais bendrovės, žvelgiant į paraiškas, atrodo, matuoja daugelį dalykų, tačiau vėliau jų nesusieja su verslo rezultatais.
Kiekviena kampanija turi vesti prie verslo tikslų, tada ir bendrovės atskirų komandų darbas bus sklandesnis, o kartu ir efektyvesnis, neabejoja A. Kazlauskienė.
Kartu Password konferencijoje buvo paskelbtas ir LiMA organizuojamo konkurso Metų CMO 10 stipriausių rinkodaros vadovų pretendentų į Metų CMO titulą dešimtukas.
Plačiau skaitykite čia.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/877?placement=
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti