„Password 2021“ laurai teko „Pildyk“ komunikacijai „YouTube“

Publikuota: 2021-04-30
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdinė kampanija.

Iš viso šiemetiniame „Password 2021“ paraiškas teikė 46 dalyviai, iš jų į finalą pateko – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų.

Komisija pabrėžia, kad dėl pagrindinio „Password 2021“ nugalėtojo prizo virė karšta diskusija, o aršiausiai varžėsi trys pretendentai: „Telia“ su kampanija „Lietuvos dydžio namams“, „Malsena“ su „Nuo grūdo iki makarono“ ir „Pildyk YouTube kanalas“.

Po ilgų diskusijų, „Password 2021“ nugalėtojos titulas keliauja „Pildyk Youtube kanalo“ įvaizdinei kampanijai.

Ir drąsa, ir efektyvumas

„Ties „Pildyk“ prekės ženklu galime dėti lygybės ženklą ir drąsai, ir efektyvumui. Tai ją išskyrė iš kitų kampanijų, o drąsos tikrai reikėjo prekės ženklo valdytojams, kai jie sugebėjo sau pripažinti, kad patys jau nebesugeba sukurti turinio savo tikslinei auditorijai ir visą komunikaciją atiduoti į „Youtuberių“ rankas“, – vertina Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ rinkodaros direktorius, „Password 2021“ komisijos narys.

nuotrauka::1

Komisijos nariams prisiminus ankstesniųjų metų „Password“, kai didįjį prizą taip pat laimėjo drąsi ir provokuojanti „Vilniaus pergalės“ naujo saldumynų prekės ženklo „Troosik“ įvedimo į rinką kampanija, J. Razmus nusišypso.

„To nė negalima lyginti. Viena yra, kai imiesi nedidelio ir drąsaus projekto pernelyg daug nerizikuodamas, ir visai kas kita, kai taip drąsiai sugeba pasielgti vienas iš didžiausių Lietuvos reklamos užsakovų. Čia masteliai ir biudžetai kiti, kai juokauti ir tiesiog eksperimentuoti nelabai gali. Tam reikia ir drąsos, ir strategijos, ir ateities matymo“, – pabrėžia J. Razmus.

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, antrina, kad šiuo požiūriu tikrai žavi „Pildyk“ vadovų drąsa ir pasitikėjimas tais jaunais žmonėmis, o kartu ir gebėjimas suvaldyti situaciją, kad turinys, komunikacijos tonas neperžengtų ribų.

„Šiandien šio prekės ženklo vardu kalba ne įmonės darbuotojai, o interneto žvaigždės, kurioms leidžiama pakankamai savarankiškai kurti turinį, o kur dar rezultatai, kurie pagrindžia ir efektyvumą“, – kalba T. Sabaliauskaitė.

Per tuos metus „Pildyk“ prekės ženklas, pasirinkęs netradicinį komunikavimo kelią, tapo antras žiūrimiausias kanalas „YouTube“ platformoje Lietuvoje.

„Tai didelis pasiekimas, nes gi čia atsiduriantis turinys dėl dėmesio konkuruoja ir su užsienio turinio kūrėjais ir kanalais. Tai yra stipru“, – vertina Aurelija Kazlauskienė, AB „Lietuvos draudimas“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, „Password 2021“ komisijos narė.

[infogram id="492a9694-7649-4590-8753-3a5406e738b2" prefix="hmw" format="interactive" title="Copy: Password_laimėtojai"]

Pandemijos kontekste

Rūta Gaudiešienė, konsultacijų įmonės „Civitta“ partnerė, „Password 2021“ komisijos narė, lenkia galvą ir džiaugiasi, kad įmonės teikė paraiškas, kuriose atsispindėjo pandemijos iššaukti sprendimai.

„Taip, ne visos jų lipa ant apdovanotųjų pakylos, nes trūko efektyvumą pagrindžiančių aspektų. Tačiau, tai buvo puikios pamokos klausantiems, ko ėmėsi verslai bandydami išgyventi neapibrėžtumo sąlygomis“, – kalba R. Gaudiešienė.

nuotrauka::2nocrop

Komisijos nariai vienbalsiai apgailestavo, kad, deja, kaip ir ankstesniais metais, vis dar buvo nemažai dalyvių, kurie teikė paraiškas, neatitinkančias minimalių „Password“ reikalavimų: nepateikdami efektyvumo rodiklių, neparodydami, kokių rezultatų kampanija atnešė verslo rodikliams.

„Tiesa, gyvuose kampanijų pristatymuose matėme geresnę situaciją, dalis dalyvių papildė juos trūkstamais rodikliais, tad tarp jų ir virė aršiausia kova bei komisijos narių diskusijos dėl nugalėtojų“, – pabrėžia Daivaras Ulinskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ projektų vadovas, „Password 2021“ komisijos narys.

Pasak A. Kazlauskienės, kartais bendrovės, žvelgiant į paraiškas, atrodo, matuoja daugelį dalykų, tačiau vėliau jų nesusieja su verslo rezultatais.

„Kiekviena kampanija turi vesti prie verslo tikslų, tada ir bendrovės atskirų komandų darbas bus sklandesnis, o kartu ir efektyvesnis“, – neabejoja A. Kazlauskienė.

Kartu „Password“ konferencijoje buvo paskelbtas ir LiMA organizuojamo konkurso „Metų CMO“ 10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą dešimtukas.

Plačiau skaitykite čia.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/877?placement=

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
VVTAT užkliuvo per geri „Deals On Wheels“ klientų atsiliepimai Premium 4

Automobilių prekybos „Deals On Wheels“ vadovams tenka aiškintis dėl pernelyg teigiamų jos klientų...

Rinkodara
16:34
Ginče su Konkurencijos taryba LVAT priėmė „Norfos mažmenai“ ir „Rivonai“ nepalankų sprendimą  

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) paliko nepakeistą pirmosios instancijos teismo...

Prekyba
11:24
„Europa“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius 1

Keletą mėnesių trukusiame kūrybinių agentūrų konkurse PC „Europa“ pasirinko naujus partnerius –...

Rinkodara
11:05
Jungtinių Tautų e. komercijos apžvalga: 2020 m. TOP ketvertas liko tas pats, o į 5-ą vietą šoktelėjo „Shopify“ Premium

Daugelis e. komercijos verslų lyderių pernai stiprino savo pozicijas, bet kai kurie, ypač susiję su kelionių...

Prekyba
09:13
Vyriausybė pritarė galimybei įmonių pavadinimus registruoti ir anglų kalba 4

Vyriausybė trečiadienį pritarė siūlymui leisti įmonių pavadinimus registruoti ir užsienio kalba lotyniškais...

Gazelė
2021.05.05
Tarptautiniame dizaino konkurse – auksas už „Lewben Art Foundation“ albumą  

Dizainerio Viliaus Dringelio sukurtas meno albumas „Art & Us“ (išleido „Lewben Art Foundation“, LAF)...

Laisvalaikis
2021.05.05
Pandemija „Barborai“ pelno neatnešė, bet nuostolį leido reikšmingai sumažinti  Premium 3

Maisto ir kitų kasdienių prekių iš „Maximos“ e. prekybininkė UAB „Barbora“ praėjusiais metais padvigubino...

Prekyba
2021.05.05
„Mere“ Lietuvoje laikosi kitokios plėtros strategijos, konkurentai – abejingi Premium

Lietuvoje veiklą plečia žemų kainų prekybos tinklas „Mere“ – tik ką atidaryta vienuolikta jų parduotuvė...

Prekyba
2021.05.05
D. Sabonis tapo „Citadele“ banko ambasadoriumi 1

„Citadele“ bankas su NBA žaidžiančiu krepšininku, kylančia krepšinio žvaigžde Domantu Saboniu pasirašė...

Rinkodara
2021.05.05
T. Ramanauskas: ekranų psichozė virsta padidintu abejingumu ir neigimo kultūra Premium

Sulig didėjančiais vakcinacijos tempais, pandemijos supančiotame pasaulyje pamažu pradeda sklaidytis įtampa,...

Rinkodara
2021.05.05
Fizinei prekybai traukiantis, „Aprangos“ grupė spurtuoja internete Premium

Praėjusiais metais e. prekybos pagreitį įgijusios „Aprangos“ grupės pardavimai internetu auga ir šiemet –...

Prekyba
2021.05.04
Rizikingas „Pildyk“ žingsnis atnešė sniego gniūžtės efektą Premium 2

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ kampanija...

Rinkodara
2021.05.03
„Aprangos“ grupės apyvarta balandį siekė 12,5 mln. Eur 

„Aprangos“ grupės mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) 2021 m. balandį sudarė 12,5 mln. Eur ir išaugo 142,4%,...

Prekyba
2021.05.03
Gedimino pr. „Iki“ atnaujinta už 422.600 Eur  

Prekybos tinklas „Iki“, iš esmės atnaujinęs mažųjų „ekspress“ parduotuvių koncepciją, antrąją...

Prekyba
2021.05.03
Maskvos kavinės ir restoranai taikys nuolaidas lankytojams, pasiskiepijusiems nuo COVID-19

10% – tokio dydžio nuolaidos galėtų tikėtis tie Maskvos kavinių ir restoranų lankytojai, kurie yra paskiepyti...

Paslaugos
2021.05.02
Sportas ir politika: Naomi Osaka, arba Kai prabyla žvaigždės Premium

Kai „US Open“ turnyre 2020-ųjų rugpjūtį Naomi Osaka įžengė į teniso aikštelę, jos apranga mirgėjo žinomais...

Laisvalaikis
2021.05.02
Kaip paneigti stereotipus ir sėkmingai prekiauti „Amazon“

Panevėžio UAB „Geld Baltic“, valdančios prekės ženklą „Super Garden“, pardavimai pernai išaugo dvigubai.

Prekyba
2021.05.02
Tarp labiausiai pastebėtų reklamų: „Lidl“, „Maxima“ ir „Tele2“ 1

Tarp labiausiai įsiminusių pavasario reklamų – „Lidl“ ir „Maximos“ velykinės kampanijos, labiausiai...

Rinkodara
2021.05.01
Verslas nuotoliniu būdu: per kelis mėnesius kauniečiai sukūrė įžymybių sveikinimų platformą Premium 3

Verslo idėja sausį, o jos startas – balandį, nors gyvai komanda pasimatė maždaug po trijų mėnesių, kai buvo...

Gazelė
2021.05.01
Mažmeninė prekyba: kategorijų duomenys pagal šalis

Specializuotas prekybos leidinys „European Supermarket Magazine“ (ESM) kartu su tyrimų bendrove IRI išleido...

Prekyba
2021.05.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku