TOP10 rinkodaros vadovų: kokie svarbiausi pasiekimai žymėjo 2019-uosius

Publikuota: 2020-06-02
Ryčio Galadausko nuotr.
svg svg
Ryčio Galadausko nuotr.

Rytoj konferencijos „LiMA CMO Summit“ metu bus paskelbtas šeštą kartą renkamas Metų rinkodaros vadovas.

Lietuvos marketingo asociacijos LiMA organizuojamuose „Metų CMO“ rinkimuose stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką komisija rinko iš 37 kandidatų.

Kandidatai į Metų rinkodaros vadovo titulą sutartinai pabrėžia, kad marketingo vadovo sėkmei itin svarbus komandiškumas, darnus darbas su kitais organizacijos padaliniais, strategijos išmanymas, gebėjimas dirbti su duomenimis. Rinkodaros vadovai pastebi, kad 2019 m. buvo vieni sėkmingiausių jų organizacijoms, sudarė galimybes įvairioms veikloms, bandymams, kūrybiškiems sprendimams, tačiau vartotojas darėsi vis reiklesnis, jį nustebinti buvo dar sunkiau, tad teko eksperimentuoti, mokytis ir tobulėti drauge su klientu, pažymima LiMA išplatintame pranešime.

Paklausta apie ryškiausius praėjusių metų rezultatus, „Kauno Žalgirio“ komunikacijos direktorė Akvilė Dagilytė, viena iš TOP10 pretendenčių, išskiria kampaniją „Mano pirmas“, kuri leido išjudinti „Žalgirio“ sirgalius.

Anot A. Dagilytės, kampanijos idėja kilo atsispyrus į 2018 m. vasarą darytą tyrimą, kuris parodė, kad net 43% žmonių, kurie laiko save „Žalgirio“ sirgaliais, niekada nėra apsilankę „Žalgirio“ arenoje. Kampanija buvo itin sėkminga – per 2018-2019 m. sezoną į „Žalgirio“ areną pavyko pritraukti 27.000 „naujokų“.

Pasak kitos kandidatės į „Metų CMO“ titulą, „MO muziejaus“ rinkodaros ir pardavimų vadovės Onos Girčienės, sėkmingiausias 2019 m. projektas MO muziejui buvo paroda „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR“, kurio metu rinkodaros veiksmai apėmė ne tik ATL (angl. above the line) kampaniją, bet ir aktyvų visuomenės kaip bendrakūrėjų įtraukimą gerokai prieš parodai atsidarant ir po jos atidarymo. Kampanija pritraukė į parodą rekordinius skaičius lankytojų, ženkliai viršijo užsibrėžtus tikslus bei buvo apdovanota kaip sėkmingiausia mažo biudžeto pardavimų kampanija „Password“ konkurse.

Sėkmingiausi metai

Pretendentė į „Metų CMO“ titulą, „Topo Grupės“ rinkodaros vadovė Raimonda Gudaitė pasakoja, jog 2019 m. „Topo centrui“ buvo ypač sėkmingi, kadangi įmonė augo tris kartus greičiau nei augo rinka ir apyvartą padidino 25%, taip pat per metus klientų skaičius padidėjo 5 mln. bei buvo pasiekti rekordiniai klientų pasitenkinimo rodikliai.

Kitas nominantas „Tete-a-Tete kazino“ rinkodaros skyriaus vadovas Evaldas Magelinskas pažymėjo, kad 2019 m. buvo „Cbet“ prekės ženklo lūžio metai.

„Aktyvi ir net „chuliganiškai“ drąsi komunikacija bei besikeičiančios formos, platus portfolio spektras, atnaujintas modernus internetinis puslapis lėmė, kad šiandien „Cbet“ tapo žinomiausiu internetinių lošimų prekės ženklų Lietuvoje pagal spontaninį žinomumą“, – džiaugiasi jis.

„Delfi TV“ idėja pasiekti ir sudominti vartotojus per turinį, o ne per reklamą buvo pasiteisinęs ir gerus rezultatus atnešęs sprendimas, pastebi „Delfi“ rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis. Šis mintis pasiteisino – per metus „Delfi TV“ tapo žiūrimiausia internetine televizija Lietuvoje – paaugo beveik dvigubai ir iš 3-čios vietos pakilo į pirmą. Kaip kitus reikšmingus 2019 m. įvykius, I. Matilionis įvardija „Delfi“ ir „Delfi TV“ prekės ženklų atnaujinimą bei „Delfi TV“ televizijos kanalo paleidimą visoje Lietuvoje.

IKEA Baltijos šalių rinkodaros vadovė Kristina Mažeikytė sėkmingiausiais 2019 m. projektais laiko Estijos rinkos atidarymą – e. parduotuvės ir prekių atsiėmimo vietos Talino pakraštyje atidarymą. Dar vienas sėkmingas žingsnis – laidos „Namų idėja su IKEA“ kūrimas, kurios antro sezono reitingai demonstravo dviženklį augimą, o klientų susidomėjimas gerokai išaugo.

Augo atsinaujindami

Pasak „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktoriaus Arūno Mickevičiaus 2019 m. buvo išskirtiniai metai „Bitei“, kadangi startavo keletą metų ruoštas prekės ženklo perpozicionavimas.

„Su juo į rinką atnešėme pažadą lengvinti mūsų klientų, partnerių ir darbuotojų gyvenimą išmaniais sprendimais ir produktais. Šis pokytis žymi pasikeitimus ne tik komunikacijoje, naują vizualinį identitetą, bet iš esmės atnaujintą organizacijos požiūrį į klientą“, – sako A. Mickevičius.

Kalbėdamas apie 2019 m. nuveiktus darbus, „Šiaulių banko“ rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius pažymi, kad didžiausias ir garsiausiai nuskambėjęs pernai metų projektas buvo „Šiaulių banko“ naujojo įvaizdžio kampanija „Jūsų bankas – arčiau jūsų“, kuri prasidėjo nuo vidinės komunikacijos veiksmų iki kampanijos užbaigimo įvaizdžio pristatymu visuomenei.

„Kauno grūdų įmonių grupės“ rinkodaros tarnybos direktorius Artūras Skairys atkreipia dėmesį, jog „KG Group“ yra daug veiklų apimanti įmonių grupė, todėl supratimas ir rinkodaros poreikis įvairiuose versluose yra skirtingas. Dėl šios priežasties 2019 m. sėkmingiausia veikla jis įvardija vidinius rinkodaros kokybės pokyčius, kuomet buvo įgyvendinami procesiniai suvienodinimai tarp verslų portfelių.

[infogram id="b189ee51-b43b-4c53-9570-efd9398e5b31" prefix="B74" format="interactive" title="rinkodaros-vadovai"]

Pasak A. Skairio, tam svarbus gebėjimas išgirsti poreikį iš vidinių klientų, aukščiausio lygio vadovų ir kolegų.

Kandidatė į Metų rinkodaros vadovo titulą, „Tesonet“ rinkodaros vadovė Toma Sabaliauskienė sako, kad rinkodaros sėkmę lemia atsakingas nuolatos augančios komandos formavimas, motyvavimas, lyderystė.

„Visus veiksmus rinkodaros komandoje orientavome į rezultatą. Nedarėme to, ko negalime pamatuoti. Rinkodara kuo toliau, tuo labiau tampa matematika, mažiau menas“, – pastebi T. Sabaliauskaitė.

„Šiandien vis daugiau įmonių vadovų suvokia, kad jų verslo sėkmė reikšmingai priklauso nuo to, kiek stiprus yra jų įmonės rinkodaros vadovas, o komisijai lieka sudėtingiausia užduotis – iš šio stipraus dešimtuko išrinkti „Metų CMO“, – teigia Lietuvos marketingo asociacijos direktorė Alvydė Palaimaitė.

VŽ primena, kad pernai „Metų CMO 2019“ laimėtoju, kuris buvo paskelbtas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“, tapo Mantas Matukaitis, „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovas.

Interviu su juo skaitykite čia: „Alaus džentelmenas“ M. Matukaitis: reikia ne taupyti, o bandyti uždirbti daugiau.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
EK ataskaita apie nesaugius produktus: budrumas didėja 

2019 m. Europos Komisijos Skubių pranešimų sistemoje gauta 10% daugiau pranešimų apie pavojingus sveikatai...

Prekyba
2020.07.09
Į „Senukų“ parduotuvę Pilaitėje planuojama investuoti 10 mln. Eur 

Į mažmeninės prekybos statybinėmis medžiagomis tinklo „Senukai“ parduotuvę sostinės Pilaitės mikrorajone,...

Prekyba
2020.07.09
H&M uždarys 170 parduotuvių 

Švedijos greitosios mados milžinė H&M praneša apie planus uždaryti 170 parduotuvių įvairiose šalyse ir sieja...

Prekyba
2020.07.09
Kaune už 0,5 mln. Eur atidarė „Pegasą“

Kaune, prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ atidarytas 1.116 kv. m ploto knygynas „Pegasas" su 8.000...

Prekyba
2020.07.09
Statistika: birželį kainos ūgtelėjo 

2020 m. birželį, palyginti su geguže, vartojimo prekių ir paslaugų kainos padidėjo 0,5%, rodo Statistikos...

Prekyba
2020.07.09
Iki 22 Eur vertės siuntoms iš Kinijos bus taikomas PVM 11

Trečiadienį Vyriausybė pritarė ir Seimui pateikė Finansų ministerijos parengtus Pridėtinės vertės mokesčio...

Prekyba
2020.07.08
„Namisėdų ekonomika“: nauji pirkėjų įpročiai Premium

Nuo gegužės vidurio, palengvinus karantino apribojimus, pirkėjai ėmė judėti laisviau, prekyba palengva ėmė...

Prekyba
2020.07.08
Buvusios „Maximos“ patalpos Vilniaus centre rado šeimininką Premium

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“, 2019 m. spalio pradžioje uždaręs Vilniuje Totorių g. parduotuvę, kuri...

Prekyba
2020.07.08
E. parduotuvių spurtas: „Barbora“ ir „Rimi“ plečiasi regionuose

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ prekes mažesniuose miestuose pristatys naujasis...

Prekyba
2020.07.07
Eurostatas: metinis prekybos augimas gegužę Lietuvoje – didžiausias Baltijos šalyse 

Per metus – gegužę, palyginti su praėjusių metų geguže, mažmeninė prekyba Lietuvoje augo 0,9%, Latvijoje...

Prekyba
2020.07.07
Italijos maisto prekių tinklai: lyderė „Conad“ investuoja, „Lidl“ plečiasi  Premium

Italijos mažmeninės prekybos tinklas „Conad“, turintis didžiausią rinkos dalį greitojo vartojimo prekių...

Prekyba
2020.07.07
Milijardierius B. Arnault mano, kad prabangos sektorius atsigaus dar šiais metais  1

Prabangos prekių konglomerato LVMH valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Bernardas Arnaultas...

Prekyba
2020.07.06
Po karantino daugiau nei pusė gyventojų pakeitė įpročius 5

Pasibaigus karantinui, šalies gyventojai labiausiai skuba atkurti socialinį gyvenimą: gyvai susitikti su...

Rinkodara
2020.07.05
„Lietuvos geležinkeliai“ virsta LTG, keičiasi grupės įmonių prekės ženklai 27

„Lietuvos geležinkeliai“ keičia visų grupės įmonių prekės ženklus ir pagrindinės įmonės logotipą. „Lietuvos...

Dizaino agentūra „Critical“ turi naują vadovą

Prekių ženklų ir paslaugų dizaino agentūros „Critical“ vadovu tapo vienas jos įkūrėjų, Lietuvos dizaino...

Rinkodara
2020.07.02
Reputacijos laurai: IKEA, „Thermo Fisher“, „Lidl“ ir „Camelia“ Premium 2

Geriausios reputacijos titulą šiemet pelnė IKEA, nuomonės lyderių akyse – „Thermo Fisher Scientific“,...

Rinkodara
2020.07.01
Lietuvoje užblokuotas rekordinis piratinių svetainių skaičius 11

Lietuvos radijo ir televizijos komisija užblokavo 29-ias nelegaliai autorių teisėmis saugomą turinį...

Rinkodara
2020.07.01
„Bonum Publicum“ virsta į „SB draudimą“

Šiaulių banko valdoma gyvybės draudimo bendrovė „Bonum Publicum“ nuo liepos 1 d. keičia pavadinimą į „SB...

Rinkos
2020.07.01
„Amazon“ antrus metus iš eilės – vertingiausias ženklas pasaulyje

„Amazon“ antrus metus iš eilės tituluojamas vertingiausiu pasaulio prekių ženklu, antrojoje pozicijoje...

Rinkodara
2020.06.30
Reklamos užsakovų boikotas „Facebook“ įgauna pagreitį 3

Vis daugiau didžiųjų pasaulinių prekių ženklų jungiasi prie reklamos boikoto socialiniame tinkle „Facebook“.

Rinkodara
2020.06.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus