2020-04-15 14:50

„New Nordic“ maisto papildų reklama pažeidė įstatymą

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
UAB „New Nordic“ skleista maisto papildų reklama pažeidė Reklamos įstatymo nuostatas – tokį sprendimą, įvertinusi bylos aplinkybes, priėmė Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT), įvertinusi tyrimo metu nustatytas aplinkybes, pažeidimo mastą ir trukmę, bendrovei skyrė 1.000 Eur baudą.

VVTAT išplatintame pranešime pažymi, kad gavo Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos protokolus, kuriuose nurodoma, kad „New Nordic“ savo interneto tinklalapyje ir trijuose leidiniuose platinta skirtingų maisto papildų reklama neatitiko teisės aktų reikalavimų. Maisto papildų „Apple Cider“, „Hair Volume“, „Fat Burner“, „Multivitamin Active Woman“ ir „Skin care Collagen Filler“ reklamose buvo vartojami draudžiami teiginiai apie maisto produktų maistingumą bei sveikatingumą.

Reklamose naudoti tokie teiginiai, kaip „Apple Cider 600 veikliosios medžiagos padeda palaikyti riebalų apykaitą, organizmo skysčių pusiausvyrą“, „Vitaminai B6, B12, C ir magnis padeda palaikyti normalią energijos apykaitą, mažinti pervargimo jausmą ir nuovargį“, „...padidėja odos drėgnumas, sumažėja veido raukšlių, padidėja odos stangrumas ir elastingumas, sumažėja veido odos nelygumų“ ir kt.

VVTAT komisija pažymėjo, kad kiekvienas vartotojas yra suinteresuotas gauti teisingą informaciją apie ketinamų įsigyti produktų savybes, o šiuo atveju jie galėjo nepagrįstai susidaryti įspūdį apie papildų savybes.

52795
130817
52791