„Mediaskopas“ suteiks nemokamą žiniasklaidos stebėseną koronaviruso tema

Publikuota: 2020-03-13
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“ suteikia visoms valdžios institucijoms ir savo verslo klientams nemokamą žiniasklaidos stebėseną koronaviruso tema bei nemokamą prieigą prie žiniasklaidos duomenų bazių Estijoje ir Lietuvoje.

„Bet kurios krizės metu labai svarbu operatyviai gauti reikiamą informaciją patogiu formatu vienoje vietoje. Šios krizės padarinius jau jaučia visi – nuo lyderių ir verslininkų iki paprastų piliečių. Norime užtikrinti, kad aukščiausio lygio sprendimų priėmėjai ir paprasti piliečiai būtų toje pačioje informacinėje erdvėje tam, kad visi sprendimai būtų grindžiami kuo išsamesne informacija ir duomenų analize, taip užkertant kelią ligos plitimui“, – išplatintame pranešime pažymi Jūratė Stankuvienė, žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovės „Mediaskopas“ vadovė.

nuotrauka::1

Bendrovės sprendimas vykdomas kartu su BMMG grupės įmone Estijoje, kuri savo klientams ir Estijos valstybinėms įstaigoms leidimą naudotis Estijos ir Lietuvos žiniasklaidos duomenų baze, susijusia su koronaviruso informacija, nemokamai suteikė nuo kovo 12 d., Estijoje paskelbus nepaprastąją padėtį.

Nemokamą prieigą prie žiniasklaidos duomenų bazių Estijoje ir Lietuvoje bus teikiama per platformą „Station.lt“. Ji jungia Lietuvos, Latvijos ir Estijos žiniasklaidos leidinių duomenų bazes (įskaitant spaudą, radiją, TV ir naujienų portalus) bei leidžia paslaugos vartotojui greitai sekti savo srities naujienas ir pritaikyti gautą informaciją priimant tikslesnius, duomenimis paremtus sprendimus.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Rinkodaros plano žingsniai: pirmiausia įvertinti esamą padėtį

Kad reikia verslo plano, klausimų nekyla, bet ir rinkodaros planas yra gyvybiškai svarbus. Būtent jis padeda...

Gazelė
2020.03.28
Kaip keičiasi klientų aptarnavimas karantino laikotarpiu

Šalyje paskelbus karantiną dauguma klientų aptarnavimo įmonių arba laikinai uždarė savo duris arba stipriai...

Rinkodara
2020.03.28
Trečdalis dėl karantino pirko internete, lyderiauja „Barbora“ ir „Eurovaistinė“ Premium 2

Prasidėjus karantinui Lietuvoje, 47% lietuvių teigia pirkę internetinėse parduotuvėse. 31% iš jų nurodo, e.

Prekyba
2020.03.28
„eBay“ atideda platformos mokesčių mokėjimus   3

Elektroninės prekybos platforma „eBay“ 30 dienų pavėlins platformos mokesčių mokėjimą ir apsaugos pardavėjų...

Prekyba
2020.03.26
„MV Group“ pristatė 100.000 skirtingų gaminio pakuočių Premium 3

Į rinką šį pavasarį „MV Group“ paleidžia unikalų projektą pakuočių dizaino srityje – pirmą kartą Lietuvoje...

Rinkodara
2020.03.26
Gyventojai bendrą ekonominę padėtį vertina santūriau, viliasi indėlio iš verslo 1

Reprezentatyvus šalies gyventojų tyrimas dėl COVID-19 viruso situacijos rodo, kad be paliovos linksniuojama...

Rinkodara
2020.03.26
Prekybininkų komunikacijos mažiau, bet nuolaidų reklamų – dar apstu Premium 1

Prekybininkams, prekiaujantiems fizinėse parduotuvėse, Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) rekomenduoja...

Rinkodara
2020.03.26
Bus galima atidėti mokesčių už patentus ir prekių ženklus sumokėjimą

Esant ekstremalioms aplinkybėms Teisingumo ministerija siūlo sustabdyti terminus, per kuriuos reikia sumokėti...

Rinkodara
2020.03.25
„Augma“ ir „Auga group“ susikibo dėl prekės ženklo Premium

Šviežių vaisių ir daržovių prekybos bendrovė UAB „Vilniaus Augma“ ginčija AB „Auga group“ registruotą prekės...

Rinkodara
2020.03.25
„Telia“ ir „Bitė“ keičia tinklo pavadinimus per karantiną 7

Vyriausybei svarstant pratęsti karantiną dviems savaitėms, „Telia“ ir „Bitė“ jungiasi prie visame pasaulyje...

Rinkodara
2020.03.25
Vartotojų elgsena: dėl visuomenei opių klausimų išgyvena labiau nei dėl asmeninių finansų Premium

Vartotojų elgsenos tyrimas rodo, kad dabar, siaučiant koronaviruso pandemijai, didesnį susirūpinimą žmonėms...

Rinkodara
2020.03.25
Mažmeninės prekybos sektorius – ant grėsmės slenksčio Premium 2

Skaičiuojama, kad visoje Europoje daugiau nei 40.000 mažmeninės prekybos darbuotojų jau buvo pasakyta, kad...

Prekyba
2020.03.23
TV3 vadovė: labiausiai neramina emociniai, nepamatuoti sprendimai Premium

Tebesitęsiant karantinui, žiniasklaida atsidūrė dviprasmiškoje padėtyje: skaičiuoja žiūrimumo ir skaitomumo...

Rinkodara
2020.03.23
Žmonės nori informaciją gauti iš medikų, lyderystės – iš darbdavių

7 iš 10 žmonių kasdien ieško informacijos apie koronavirusą. 85% teigia norintys mažiau žinių girdėti iš...

Rinkodara
2020.03.23
LiMA valdybos pirmininku perrinktas L. Šiautkulis

Neseniai naujai perrinkta Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdyba pirmojo posėdžio, vykusio nuotoliniu...

Rinkodara
2020.03.23
„PayRay“ rinkodaros vadovu tapo V. Romeika

Banku tapti besiruošiančios Lietuvos finansų sektoriaus kompanijos „PayRay“ rinkodaros vadovo pareigas...

Rinkodara
2020.03.23
Žiniasklaidos rinka: ir šauna į viršų, ir sminga žemyn Premium

Dauguma žiniasklaidos priemonių per pastarąsias savaites vos ne kasdien skaičiuoja skaitomumo, žiūrimumo...

Rinkodara
2020.03.23
Prekybininkai imasi papildomų prevencinių priemonių parduotuvėse

Prekybos tinklai vienas po kito imasi papildomų priemonių, padėsiančių užtikrinti darbuotojų ir pirkėjų...

Prekyba
2020.03.21
Karantinas ir intelektinė nuosavybė: registravimas ir vertės išsaugojimas

Dėl koronaviruso epidemijos susiklosčius ypatingai situacijai, advokatai teigia sulaukiantys  nemažai...

Pramonė
2020.03.20
„BALTO įmonių grupė“ ir „Lidl“: reikia gerųjų pavyzdžių darbo su tiekėjais 3

Pastaruoju metu pasirodė ne vienas pranešimas apie įmones, kurios, pabandė pasinaudoti esama situacija ir...

Prekyba
2020.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus