Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos

„Dažnai girdime hiperbolizuotą teiginį, kad visi nemėgsta reklamos, tačiau mūsų tyrimas rodo, kad vis dėlto taip nėra“, – kalba Lina Dunauskaitė, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ vyresnioji projektų vadovė.
Agentūros neseniai atliktame interneto vartotojų tyrime, kuriame buvo analizuojamas vartotojų požiūris į komunikaciją, teiginį, „kad reklama man netrukdo“, pasirinko 50% respondentų, 10% pažymėjo, kad mėgsta reklamą ir ji gali būti naudinga, padeda apsispręsti, o 40% respondentų teigė, kad nemėgsta reklamos.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai