2019-10-09 08:45

Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri komunikaciją ir reklamą vertina palankiai, yra gana didelė. Vartotojai paklausti, kuriuose kanaluose jiems būtų priimtiniausia reklama, tokiais įvardija televiziją, žurnalus ir laikraščius.

„Dažnai girdime hiperbolizuotą teiginį, kad visi nemėgsta reklamos, tačiau mūsų tyrimas rodo, kad vis dėlto taip nėra“, – kalba Lina Dunauskaitė, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ vyresnioji projektų vadovė.

Agentūros neseniai atliktame interneto vartotojų tyrime, kuriame buvo analizuojamas vartotojų požiūris į komunikaciją, teiginį, „kad reklama man netrukdo“, pasirinko 50% respondentų, 10% pažymėjo, kad mėgsta reklamą ir ji gali būti naudinga, padeda apsispręsti, o 40% respondentų teigė, kad nemėgsta reklamos.

52795
130817
52791