„Password 2019“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Publikuota: 2019-01-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Jau šešioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai paaiškės ir bus apdovanoti konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d. Kartu čia bus paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų rinkodaros vadovas – „CMO 2019“.

„Password 2019“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2018 m. ir baigėsi iki šių metų vasario pabaigos. Kasmetė „Password“ – proga įmonių rinkodaros skyriams pasimatuoti tai, ką nuveikė per metus.

Paraišką galite užpildyti čia.

Įmonės įdomiausius ir efektyviausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus gali teikti iki vasario 28 d.

Kaip ir praėjusiais metais, didžioji dalis šiemetės komisijos narių yra deleguoti pagrindinių šalies rinkodaros ir komunikacijos asociacijų – Lietuvos marketingo asociacijos („LiMA“), Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LKA) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) – atstovai.

nuotrauka::1nocrop

Kitokios komunikacijos

Daiva Plauškaitė-Camacho-Andrade, tyrimų bendrovės Socialinės informacijos centro (SIC) verslo plėtros vadovė, komisijos narė, pabrėžia, kad praėjusiais metais stebėjome po draudimų „išblaivėjusias“ alkoholio segmento reklamas, prekybos tinklai stebino teigiamais įvaizdinių reklamų pokyčiais.

nuotrauka::2left

„Tačiau labiausiai džiuginanti tendencija yra ta, kad verslas pradeda rūpintis darbdavio įvaizdžiu kaip neatsiejamu prekės ženklo elementu“, – teigia pašnekovė. Be IT sektoriaus, kuris buvo aktyvus čia jau keletą metų, susidomėjimas šia tema jaučiamas iš įvairių sektorių, pastaruoju metu daromi prekės ženklo tyrimai dažnai jau integruojami su darbdavio įvaizdžiu, o rinkodaros vadovai sėdi kartu su žmogiškųjų išteklių vadovais ir kartu galvoja apie prekės ženklo auginimą.

„Kita vertus, „Password“ apdovanojimuose svarbiausia – efektyvumas, todėl visai nesvarbu, kas kam asmeniškai patiko ar nepatiko, kas ką pastebėjo ar nepastebėjo, čia svarbiausia – kaip sekėsi prekės ženklams pasiekti užsibrėžtus tikslus, – kalba p. Plauškaitė-Camacho-Andrade. – Norėtųsi daugiau pavyzdžių, kaip pavyksta stiprinti prekės ženklo vertę, pavyzdžių, kaip nuoseklus darbas atneša rezultatą. Darbų, kurie grįsti ilgalaikėmis kryptimis ir nėra tik vienos kampanijos trumpalaikis efektas.“

Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius ir „Password 2019“ komisijos narys, pažymi, kad nuotaikos versle pozityvios, šalies ekonomika yra pakilimo ir augimo fazėje.

Investicija į šuolį

„Vartotojai daugiau perka, tad natūralu, kad įmonės skiria daugiau dėmesio ir lėšų rinkodarai. Pamažu, bet keičiasi įmonių savininkų ir vadovų požiūris į rinkodaros funkciją. Sprendžiant iš aibės naujų projektų ir produktų startų, galima daryti išvadą, kad įmonių vadovai į rinkodarą vis labiau žiūri ne kaip į riebią išlaidų eilutę, kurią galima sutaupyti, o kaip į investiciją, kuri padės verslui augti. Net ir nedidelės įmonės, turinčios ribotus resursus, tampa vis labiau pastebimos rinkoje dėl savo išradingų rinkodaros projektų“, – kalba p. Savickas.

Kartu, pasak jo, matome vis greitėjančius pokyčius – tiek technologinius, tiek vartojimo įpročių, tiek medijų naudojimo.

„Todėl verslai turi būti labai akyli, kad nepražiopsotų rinkos galimybių, kurios atsiveria čia ir dabar. Kartu tai reikalauja daugiau drąsos, daugiau vidinės laisvės, didesnio rinkodaros skyriaus autoriteto įmonėje. Stipriausi yra tie sprendimai, kurie jungia aštrią strateginę įžvalgą, turi aiškius verslo tikslus ir puikiai įgyvendintą komunikacinę idėją“, – pabrėžia p. Savickas.

Linas Šiautkulis, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas, „LiMA“ valdybos pirmininkas ir konkurso komisijos narys, teigia, kad „Password“ pagrįstai gali būti vadinama geriausia Lietuvos rinkodaros kampanijų švente. Aiškus konkurse dalyvaujančių kampanijų vertinimo kriterijus – iškelti ir pasiekti verslo tikslai – tarsi vainikuoja visų skirtingų disciplinų, rinkodaros, kūrybos, žiniasklaidos planavimo, komunikacijos ir kitų šalių indėlį į kampaniją ir suvienija siekti bendro rezultato.

nuotrauka::3right

„Kasdienėje rutinoje retai randame laiko nuveiktiems darbams peržvelgti, persverti jiems rinkos kontekste, nes natūraliai būsimos kampanijos užima svarbesnę vietą. Tad radę laiko paraiškai kokybiškai užpildyti, pirmiausia save paskatiname atsakyti į visus nepatogius klausimus apie atsiperkamumą, įtaką verslo rezultatams ar prekės ženklui“, – priduria p. Šiautkulis.

Prisimindamas praėjusių metų „Password“ dalyvius, jis teigia, kad labiausiai išsiskyrė kampanijos, kurios, be techniškai ir tobulai sudėliotos logikos, perteikė ir pridėtinę emocinę, socialinę vertę.

„Tad reikia visumos. Vien logiškai, remiantis duomenų analitika, sudėliotas kampanijos sprendimas tampa būtinybe, o ne išskirtinumu. Tai, kiek ir kaip kampanija gebame emociškai „sušildyti“ vartotojus, prisiliesti prie jautrių temų, tebėra daugeliui sunkiau įveikiamas iššūkis“, – įsitikinęs p. Šiautkulis.

Trys parametrai

Įvertinusi paraiškas, komisija kovo 14 d. skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai veiksmingiausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai lieka tie patys: įžvalga (30%), įgyvendinimas (30%) ir rezultatai (40%).

Tradiciškai su „Password“ vykdavęs Metų prekės ženklo konkursas šiemet taps „Verslo žinių“ organizuojamos konferencijos „Retail 2019“, kuri vyks gegužės 21 d., dalimi.

Pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko organų donorystę skatinusiai rinkodaros kampanijai „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią įgyvendino agentūra „Autoriai“.

Metų rinkodaros vadovas

Kartu „Password 2019“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų CMO. Rinkodaros vadovai (-ės) gali teikti savo ar siūlyti kandidatūras iki vasario 25 d.

Finalininkų dešimtukas bus paskelbtas per konferenciją „LiMA CMO SUMMIT“ kovo 6 d.

Šiais metais rinkimų komisiją sudaro Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, taip pat „Verslo žinių“ renkamas „Metų CEO 2018“ Algirdas Juozapavičius, UAB „Šviesos konversija“ direktorius, ir „Jaunasis metų CEO 2018“ Artūras Salda, Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas, Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos UAB „Master Class Lietuva“ vadovė, ir 7 „LiMA“ valdybos nariai.

[infogram id="7ab8b648-d349-4a81-ac56-c5b60ebfef59" prefix="oyf" format="interactive" title="Copy: rinkodara-password"]

FOTOGALERIJA Konferencija „Password 2018“ (18 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
12:29
Teismas triskart sumažino baudą „Init“

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
11:19
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
11:08
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
10:30
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 5

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium 1

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau