„Password 2019“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Publikuota: 2019-01-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Jau šešioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai paaiškės ir bus apdovanoti konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d. Kartu čia bus paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų rinkodaros vadovas – „CMO 2019“.

„Password 2019“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2018 m. ir baigėsi iki šių metų vasario pabaigos. Kasmetė „Password“ – proga įmonių rinkodaros skyriams pasimatuoti tai, ką nuveikė per metus.

Paraišką galite užpildyti čia.

Įmonės įdomiausius ir efektyviausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus gali teikti iki vasario 28 d.

Kaip ir praėjusiais metais, didžioji dalis šiemetės komisijos narių yra deleguoti pagrindinių šalies rinkodaros ir komunikacijos asociacijų – Lietuvos marketingo asociacijos („LiMA“), Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LKA) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) – atstovai.

nuotrauka::1nocrop

Kitokios komunikacijos

Daiva Plauškaitė-Camacho-Andrade, tyrimų bendrovės Socialinės informacijos centro (SIC) verslo plėtros vadovė, komisijos narė, pabrėžia, kad praėjusiais metais stebėjome po draudimų „išblaivėjusias“ alkoholio segmento reklamas, prekybos tinklai stebino teigiamais įvaizdinių reklamų pokyčiais.

nuotrauka::2left

„Tačiau labiausiai džiuginanti tendencija yra ta, kad verslas pradeda rūpintis darbdavio įvaizdžiu kaip neatsiejamu prekės ženklo elementu“, – teigia pašnekovė. Be IT sektoriaus, kuris buvo aktyvus čia jau keletą metų, susidomėjimas šia tema jaučiamas iš įvairių sektorių, pastaruoju metu daromi prekės ženklo tyrimai dažnai jau integruojami su darbdavio įvaizdžiu, o rinkodaros vadovai sėdi kartu su žmogiškųjų išteklių vadovais ir kartu galvoja apie prekės ženklo auginimą.

„Kita vertus, „Password“ apdovanojimuose svarbiausia – efektyvumas, todėl visai nesvarbu, kas kam asmeniškai patiko ar nepatiko, kas ką pastebėjo ar nepastebėjo, čia svarbiausia – kaip sekėsi prekės ženklams pasiekti užsibrėžtus tikslus, – kalba p. Plauškaitė-Camacho-Andrade. – Norėtųsi daugiau pavyzdžių, kaip pavyksta stiprinti prekės ženklo vertę, pavyzdžių, kaip nuoseklus darbas atneša rezultatą. Darbų, kurie grįsti ilgalaikėmis kryptimis ir nėra tik vienos kampanijos trumpalaikis efektas.“

Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius ir „Password 2019“ komisijos narys, pažymi, kad nuotaikos versle pozityvios, šalies ekonomika yra pakilimo ir augimo fazėje.

Investicija į šuolį

„Vartotojai daugiau perka, tad natūralu, kad įmonės skiria daugiau dėmesio ir lėšų rinkodarai. Pamažu, bet keičiasi įmonių savininkų ir vadovų požiūris į rinkodaros funkciją. Sprendžiant iš aibės naujų projektų ir produktų startų, galima daryti išvadą, kad įmonių vadovai į rinkodarą vis labiau žiūri ne kaip į riebią išlaidų eilutę, kurią galima sutaupyti, o kaip į investiciją, kuri padės verslui augti. Net ir nedidelės įmonės, turinčios ribotus resursus, tampa vis labiau pastebimos rinkoje dėl savo išradingų rinkodaros projektų“, – kalba p. Savickas.

Kartu, pasak jo, matome vis greitėjančius pokyčius – tiek technologinius, tiek vartojimo įpročių, tiek medijų naudojimo.

„Todėl verslai turi būti labai akyli, kad nepražiopsotų rinkos galimybių, kurios atsiveria čia ir dabar. Kartu tai reikalauja daugiau drąsos, daugiau vidinės laisvės, didesnio rinkodaros skyriaus autoriteto įmonėje. Stipriausi yra tie sprendimai, kurie jungia aštrią strateginę įžvalgą, turi aiškius verslo tikslus ir puikiai įgyvendintą komunikacinę idėją“, – pabrėžia p. Savickas.

Linas Šiautkulis, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas, „LiMA“ valdybos pirmininkas ir konkurso komisijos narys, teigia, kad „Password“ pagrįstai gali būti vadinama geriausia Lietuvos rinkodaros kampanijų švente. Aiškus konkurse dalyvaujančių kampanijų vertinimo kriterijus – iškelti ir pasiekti verslo tikslai – tarsi vainikuoja visų skirtingų disciplinų, rinkodaros, kūrybos, žiniasklaidos planavimo, komunikacijos ir kitų šalių indėlį į kampaniją ir suvienija siekti bendro rezultato.

nuotrauka::3right

„Kasdienėje rutinoje retai randame laiko nuveiktiems darbams peržvelgti, persverti jiems rinkos kontekste, nes natūraliai būsimos kampanijos užima svarbesnę vietą. Tad radę laiko paraiškai kokybiškai užpildyti, pirmiausia save paskatiname atsakyti į visus nepatogius klausimus apie atsiperkamumą, įtaką verslo rezultatams ar prekės ženklui“, – priduria p. Šiautkulis.

Prisimindamas praėjusių metų „Password“ dalyvius, jis teigia, kad labiausiai išsiskyrė kampanijos, kurios, be techniškai ir tobulai sudėliotos logikos, perteikė ir pridėtinę emocinę, socialinę vertę.

„Tad reikia visumos. Vien logiškai, remiantis duomenų analitika, sudėliotas kampanijos sprendimas tampa būtinybe, o ne išskirtinumu. Tai, kiek ir kaip kampanija gebame emociškai „sušildyti“ vartotojus, prisiliesti prie jautrių temų, tebėra daugeliui sunkiau įveikiamas iššūkis“, – įsitikinęs p. Šiautkulis.

Trys parametrai

Įvertinusi paraiškas, komisija kovo 14 d. skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai veiksmingiausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai lieka tie patys: įžvalga (30%), įgyvendinimas (30%) ir rezultatai (40%).

Tradiciškai su „Password“ vykdavęs Metų prekės ženklo konkursas šiemet taps „Verslo žinių“ organizuojamos konferencijos „Retail 2019“, kuri vyks gegužės 21 d., dalimi.

Pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko organų donorystę skatinusiai rinkodaros kampanijai „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią įgyvendino agentūra „Autoriai“.

Metų rinkodaros vadovas

Kartu „Password 2019“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų CMO. Rinkodaros vadovai (-ės) gali teikti savo ar siūlyti kandidatūras iki vasario 25 d.

Finalininkų dešimtukas bus paskelbtas per konferenciją „LiMA CMO SUMMIT“ kovo 6 d.

Šiais metais rinkimų komisiją sudaro Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, taip pat „Verslo žinių“ renkamas „Metų CEO 2018“ Algirdas Juozapavičius, UAB „Šviesos konversija“ direktorius, ir „Jaunasis metų CEO 2018“ Artūras Salda, Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas, Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos UAB „Master Class Lietuva“ vadovė, ir 7 „LiMA“ valdybos nariai.

[infogram id="7ab8b648-d349-4a81-ac56-c5b60ebfef59" prefix="oyf" format="interactive" title="Copy: rinkodara-password"]

FOTOGALERIJA Konferencija „Password 2018“ (18 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
12:01
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 5

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
„John Lewis“ vadovė traukiasi po prastos kalėdinės prekybos

Paula Nickolds, Didžiosios Britanijos prekybininkės „John Lewis“ vykdomoji direktorė, traukiasi po...

Prekyba
2020.01.13
Pasitraukus „MailChimp“, lietuvių „Omnisend“ patrigubino pajamas Premium 1

Integruotos rinkodaros bendrovė „Omnisend“ pernai gavo apie tris kartus daugiau pajamų nei 2018 m. Įmonės...

Paslaugos
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Kaip įtikti klientui šiandien

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą...

Gazelė
2020.01.12
Uždaras ratas: vartotojų patiklumas ar e. prekybininkų pinklės

Gavus daugiau nei 200 vartotojų skundų, buvo užblokuota prieiga prie UAB „Vikvaldos prekyba“ internetinės...

Prekyba
2020.01.11
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau