„Password 2019“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau šešioliktą kartą Verslo žinios kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai paaiškės ir bus apdovanoti konferencijoje Password 2019 kovo 21 d. Kartu čia bus paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacijos LiMA renkamas Metų rinkodaros vadovas CMO 2019.
Password 2019 konkurso dalyviai gali pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2018 m. ir baigėsi iki šių metų vasario pabaigos. Kasmetė Password proga įmonių rinkodaros skyriams pasimatuoti tai, ką nuveikė per metus.
Paraišką galite užpildyti čia.
Įmonės įdomiausius ir efektyviausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus gali teikti iki vasario 28 d.
Kaip ir praėjusiais metais, didžioji dalis šiemetės komisijos narių yra deleguoti pagrindinių šalies rinkodaros ir komunikacijos asociacijų Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA), Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LKA) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) atstovai.
nuotrauka::1nocrop
Kitokios komunikacijos
Daiva Plauškaitė-Camacho-Andrade, tyrimų bendrovės Socialinės informacijos centro (SIC) verslo plėtros vadovė, komisijos narė, pabrėžia, kad praėjusiais metais stebėjome po draudimų išblaivėjusias alkoholio segmento reklamas, prekybos tinklai stebino teigiamais įvaizdinių reklamų pokyčiais.
nuotrauka::2left
Tačiau labiausiai džiuginanti tendencija yra ta, kad verslas pradeda rūpintis darbdavio įvaizdžiu kaip neatsiejamu prekės ženklo elementu, teigia pašnekovė. Be IT sektoriaus, kuris buvo aktyvus čia jau keletą metų, susidomėjimas šia tema jaučiamas iš įvairių sektorių, pastaruoju metu daromi prekės ženklo tyrimai dažnai jau integruojami su darbdavio įvaizdžiu, o rinkodaros vadovai sėdi kartu su žmogiškųjų išteklių vadovais ir kartu galvoja apie prekės ženklo auginimą.
Kita vertus, Password apdovanojimuose svarbiausia efektyvumas, todėl visai nesvarbu, kas kam asmeniškai patiko ar nepatiko, kas ką pastebėjo ar nepastebėjo, čia svarbiausia kaip sekėsi prekės ženklams pasiekti užsibrėžtus tikslus, kalba p. Plauškaitė-Camacho-Andrade. Norėtųsi daugiau pavyzdžių, kaip pavyksta stiprinti prekės ženklo vertę, pavyzdžių, kaip nuoseklus darbas atneša rezultatą. Darbų, kurie grįsti ilgalaikėmis kryptimis ir nėra tik vienos kampanijos trumpalaikis efektas.
Mindaugas Savickas, Metų CMO 2018, UAB Tele2 rinkodaros direktorius ir Password 2019 komisijos narys, pažymi, kad nuotaikos versle pozityvios, šalies ekonomika yra pakilimo ir augimo fazėje.
Investicija į šuolį
Vartotojai daugiau perka, tad natūralu, kad įmonės skiria daugiau dėmesio ir lėšų rinkodarai. Pamažu, bet keičiasi įmonių savininkų ir vadovų požiūris į rinkodaros funkciją. Sprendžiant iš aibės naujų projektų ir produktų startų, galima daryti išvadą, kad įmonių vadovai į rinkodarą vis labiau žiūri ne kaip į riebią išlaidų eilutę, kurią galima sutaupyti, o kaip į investiciją, kuri padės verslui augti. Net ir nedidelės įmonės, turinčios ribotus resursus, tampa vis labiau pastebimos rinkoje dėl savo išradingų rinkodaros projektų, kalba p. Savickas.
Kartu, pasak jo, matome vis greitėjančius pokyčius tiek technologinius, tiek vartojimo įpročių, tiek medijų naudojimo.
Todėl verslai turi būti labai akyli, kad nepražiopsotų rinkos galimybių, kurios atsiveria čia ir dabar. Kartu tai reikalauja daugiau drąsos, daugiau vidinės laisvės, didesnio rinkodaros skyriaus autoriteto įmonėje. Stipriausi yra tie sprendimai, kurie jungia aštrią strateginę įžvalgą, turi aiškius verslo tikslus ir puikiai įgyvendintą komunikacinę idėją, pabrėžia p. Savickas.
Linas Šiautkulis, žiniasklaidos planavimo agentūros BPN Lietuva vadovas, LiMA valdybos pirmininkas ir konkurso komisijos narys, teigia, kad Password pagrįstai gali būti vadinama geriausia Lietuvos rinkodaros kampanijų švente. Aiškus konkurse dalyvaujančių kampanijų vertinimo kriterijus iškelti ir pasiekti verslo tikslai tarsi vainikuoja visų skirtingų disciplinų, rinkodaros, kūrybos, žiniasklaidos planavimo, komunikacijos ir kitų šalių indėlį į kampaniją ir suvienija siekti bendro rezultato.
nuotrauka::3right
Kasdienėje rutinoje retai randame laiko nuveiktiems darbams peržvelgti, persverti jiems rinkos kontekste, nes natūraliai būsimos kampanijos užima svarbesnę vietą. Tad radę laiko paraiškai kokybiškai užpildyti, pirmiausia save paskatiname atsakyti į visus nepatogius klausimus apie atsiperkamumą, įtaką verslo rezultatams ar prekės ženklui, priduria p. Šiautkulis.
Prisimindamas praėjusių metų Password dalyvius, jis teigia, kad labiausiai išsiskyrė kampanijos, kurios, be techniškai ir tobulai sudėliotos logikos, perteikė ir pridėtinę emocinę, socialinę vertę.
Tad reikia visumos. Vien logiškai, remiantis duomenų analitika, sudėliotas kampanijos sprendimas tampa būtinybe, o ne išskirtinumu. Tai, kiek ir kaip kampanija gebame emociškai sušildyti vartotojus, prisiliesti prie jautrių temų, tebėra daugeliui sunkiau įveikiamas iššūkis, įsitikinęs p. Šiautkulis.
Trys parametrai
Įvertinusi paraiškas, komisija kovo 14 d. skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje Password 2019 kovo 21 d.
Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.
Pagrindiniai veiksmingiausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai lieka tie patys: įžvalga (30%), įgyvendinimas (30%) ir rezultatai (40%).
Tradiciškai su Password vykdavęs Metų prekės ženklo konkursas šiemet taps Verslo žinių organizuojamos konferencijos Retail 2019, kuri vyks gegužės 21 d., dalimi.
Pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko organų donorystę skatinusiai rinkodaros kampanijai Mirštu, kaip noriu gyventi, kurią įgyvendino agentūra Autoriai.
Metų rinkodaros vadovas
Kartu Password 2019 konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos LiMA renkamas Metų CMO. Rinkodaros vadovai (-ės) gali teikti savo ar siūlyti kandidatūras iki vasario 25 d.
Finalininkų dešimtukas bus paskelbtas per konferenciją LiMA CMO SUMMIT kovo 6 d.
Šiais metais rinkimų komisiją sudaro Mindaugas Savickas, Metų CMO 2018, UAB Tele2 rinkodaros direktorius, taip pat Verslo žinių renkamas Metų CEO 2018 Algirdas Juozapavičius, UAB Šviesos konversija direktorius, ir Jaunasis metų CEO 2018 Artūras Salda, Druskininkų ir Birštono Eglės sanatorijų vadovas, Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos UAB Master Class Lietuva vadovė, ir 7 LiMA valdybos nariai.
[infogram id="7ab8b648-d349-4a81-ac56-c5b60ebfef59" prefix="oyf" format="interactive" title="Copy: rinkodara-password"]
FOTOGALERIJA Konferencija Password 2018 (18 nuotr.)
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti