„Password 2019“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Publikuota: 2019-01-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Jau šešioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai paaiškės ir bus apdovanoti konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d. Kartu čia bus paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų rinkodaros vadovas – „CMO 2019“.

„Password 2019“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros ir komunikacijos sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2018 m. ir baigėsi iki šių metų vasario pabaigos. Kasmetė „Password“ – proga įmonių rinkodaros skyriams pasimatuoti tai, ką nuveikė per metus.

Paraišką galite užpildyti čia.

Įmonės įdomiausius ir efektyviausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus gali teikti iki vasario 28 d.

Kaip ir praėjusiais metais, didžioji dalis šiemetės komisijos narių yra deleguoti pagrindinių šalies rinkodaros ir komunikacijos asociacijų – Lietuvos marketingo asociacijos („LiMA“), Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LKA) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) – atstovai.

nuotrauka::1nocrop

Kitokios komunikacijos

Daiva Plauškaitė-Camacho-Andrade, tyrimų bendrovės Socialinės informacijos centro (SIC) verslo plėtros vadovė, komisijos narė, pabrėžia, kad praėjusiais metais stebėjome po draudimų „išblaivėjusias“ alkoholio segmento reklamas, prekybos tinklai stebino teigiamais įvaizdinių reklamų pokyčiais.

nuotrauka::2left

„Tačiau labiausiai džiuginanti tendencija yra ta, kad verslas pradeda rūpintis darbdavio įvaizdžiu kaip neatsiejamu prekės ženklo elementu“, – teigia pašnekovė. Be IT sektoriaus, kuris buvo aktyvus čia jau keletą metų, susidomėjimas šia tema jaučiamas iš įvairių sektorių, pastaruoju metu daromi prekės ženklo tyrimai dažnai jau integruojami su darbdavio įvaizdžiu, o rinkodaros vadovai sėdi kartu su žmogiškųjų išteklių vadovais ir kartu galvoja apie prekės ženklo auginimą.

„Kita vertus, „Password“ apdovanojimuose svarbiausia – efektyvumas, todėl visai nesvarbu, kas kam asmeniškai patiko ar nepatiko, kas ką pastebėjo ar nepastebėjo, čia svarbiausia – kaip sekėsi prekės ženklams pasiekti užsibrėžtus tikslus, – kalba p. Plauškaitė-Camacho-Andrade. – Norėtųsi daugiau pavyzdžių, kaip pavyksta stiprinti prekės ženklo vertę, pavyzdžių, kaip nuoseklus darbas atneša rezultatą. Darbų, kurie grįsti ilgalaikėmis kryptimis ir nėra tik vienos kampanijos trumpalaikis efektas.“

Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius ir „Password 2019“ komisijos narys, pažymi, kad nuotaikos versle pozityvios, šalies ekonomika yra pakilimo ir augimo fazėje.

Investicija į šuolį

„Vartotojai daugiau perka, tad natūralu, kad įmonės skiria daugiau dėmesio ir lėšų rinkodarai. Pamažu, bet keičiasi įmonių savininkų ir vadovų požiūris į rinkodaros funkciją. Sprendžiant iš aibės naujų projektų ir produktų startų, galima daryti išvadą, kad įmonių vadovai į rinkodarą vis labiau žiūri ne kaip į riebią išlaidų eilutę, kurią galima sutaupyti, o kaip į investiciją, kuri padės verslui augti. Net ir nedidelės įmonės, turinčios ribotus resursus, tampa vis labiau pastebimos rinkoje dėl savo išradingų rinkodaros projektų“, – kalba p. Savickas.

Kartu, pasak jo, matome vis greitėjančius pokyčius – tiek technologinius, tiek vartojimo įpročių, tiek medijų naudojimo.

„Todėl verslai turi būti labai akyli, kad nepražiopsotų rinkos galimybių, kurios atsiveria čia ir dabar. Kartu tai reikalauja daugiau drąsos, daugiau vidinės laisvės, didesnio rinkodaros skyriaus autoriteto įmonėje. Stipriausi yra tie sprendimai, kurie jungia aštrią strateginę įžvalgą, turi aiškius verslo tikslus ir puikiai įgyvendintą komunikacinę idėją“, – pabrėžia p. Savickas.

Linas Šiautkulis, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas, „LiMA“ valdybos pirmininkas ir konkurso komisijos narys, teigia, kad „Password“ pagrįstai gali būti vadinama geriausia Lietuvos rinkodaros kampanijų švente. Aiškus konkurse dalyvaujančių kampanijų vertinimo kriterijus – iškelti ir pasiekti verslo tikslai – tarsi vainikuoja visų skirtingų disciplinų, rinkodaros, kūrybos, žiniasklaidos planavimo, komunikacijos ir kitų šalių indėlį į kampaniją ir suvienija siekti bendro rezultato.

nuotrauka::3right

„Kasdienėje rutinoje retai randame laiko nuveiktiems darbams peržvelgti, persverti jiems rinkos kontekste, nes natūraliai būsimos kampanijos užima svarbesnę vietą. Tad radę laiko paraiškai kokybiškai užpildyti, pirmiausia save paskatiname atsakyti į visus nepatogius klausimus apie atsiperkamumą, įtaką verslo rezultatams ar prekės ženklui“, – priduria p. Šiautkulis.

Prisimindamas praėjusių metų „Password“ dalyvius, jis teigia, kad labiausiai išsiskyrė kampanijos, kurios, be techniškai ir tobulai sudėliotos logikos, perteikė ir pridėtinę emocinę, socialinę vertę.

„Tad reikia visumos. Vien logiškai, remiantis duomenų analitika, sudėliotas kampanijos sprendimas tampa būtinybe, o ne išskirtinumu. Tai, kiek ir kaip kampanija gebame emociškai „sušildyti“ vartotojus, prisiliesti prie jautrių temų, tebėra daugeliui sunkiau įveikiamas iššūkis“, – įsitikinęs p. Šiautkulis.

Trys parametrai

Įvertinusi paraiškas, komisija kovo 14 d. skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai veiksmingiausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai lieka tie patys: įžvalga (30%), įgyvendinimas (30%) ir rezultatai (40%).

Tradiciškai su „Password“ vykdavęs Metų prekės ženklo konkursas šiemet taps „Verslo žinių“ organizuojamos konferencijos „Retail 2019“, kuri vyks gegužės 21 d., dalimi.

Pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko organų donorystę skatinusiai rinkodaros kampanijai „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią įgyvendino agentūra „Autoriai“.

Metų rinkodaros vadovas

Kartu „Password 2019“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų CMO. Rinkodaros vadovai (-ės) gali teikti savo ar siūlyti kandidatūras iki vasario 25 d.

Finalininkų dešimtukas bus paskelbtas per konferenciją „LiMA CMO SUMMIT“ kovo 6 d.

Šiais metais rinkimų komisiją sudaro Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, taip pat „Verslo žinių“ renkamas „Metų CEO 2018“ Algirdas Juozapavičius, UAB „Šviesos konversija“ direktorius, ir „Jaunasis metų CEO 2018“ Artūras Salda, Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas, Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos UAB „Master Class Lietuva“ vadovė, ir 7 „LiMA“ valdybos nariai.

[infogram id="7ab8b648-d349-4a81-ac56-c5b60ebfef59" prefix="oyf" format="interactive" title="Copy: rinkodara-password"]

FOTOGALERIJA Konferencija „Password 2018“ (18 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

U. Neniškytė: laimę lemia dopamino ir dar trijų elementų balansas Premium 7

Laimė susideda iš skirtingų komponentų: atpildo, atitinkančio mūsų lūkesčius, pasiekiamų tikslų, džiugesio ir...

Rinkodara
2019.07.23
PC „Ozas“ lankytojų skaičius ūgtelėjo 16% 2

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ praneša, kad šių metų pirmas pusmetis buvo sėkmingas: lankytojų srautas...

Prekyba
2019.07.23
„Sanitex“ turi naują vadovą 3

Penkiolika metų didmeninės prekybos įmonei „Sanitex“ vadovavęs Andrius Joneikis atsisveikino su darboviete.

Prekyba
2019.07.23
Nusibodo baidarių „autostrados“ upėse, todėl pradėjo gaminti medines kanojas Premium

Kažkada kilęs sumanymas pasigaminti kanoją Janiui Žekaniui jau tapo pagrindine veikla. Kad kuo daugiau galimų...

Gazelė
2019.07.22
Reklamos agentūrų metai: šuolis – gamybos įmonėse, iššūkiai – kūrybininkams Premium 2

30-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos agentūrų pardavimai per 2018 m. išaugo daugiau nei dešimtadaliu.

Rinkodara
2019.07.22
Prekių pristatymo kaštų valdymas: skirtingų e. parduotuvių patirtys Premium

Sąnaudoms vis labiau spaudžiant, estų e. prekybininkai, tarp jų ir mažmenininkas „Selver“, skelbia nuo rudens...

Prekyba
2019.07.22
Kaip grįžta investicijos į socialinę atsakomybę 6

Lietuvos verslo pasaulyje yra dvi klaidingo mąstymo kryptys, kai pradedama kalba apie socialinę atsakomybę.

Rinkodara
2019.07.21
Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 7

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 6

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 10

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau