Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją

Publikuota: 2019-01-14
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Sutartis su šia agentūra sudaryta 2018 m. gruodžio 31 d., skelbiama Centriniame viešųjų pirkimų portale.

Vilija Railaitė, VMU Organizacijos vystymo vadovė, teigė, kad praėjusių metų sausį veiklą pradėjusi valstybės įmonė apskritai neturėjo savo logotipo – jis bus kuriamas pirmą kartą.

„Tai, ką dabar naudojame, yra šiek tiek modifikuotas buvusios Generalinės urėdijos logotipas – savo neturėjome ir dėl to yra natūralus poreikis jį sukurti ir naudoti“, – BNS sakė p. Railaitė.

Sutartyje numatyta, kad prekės ženklas turi būti sukurtas per pusmetį, iki birželio pabaigos.

Gruodį skelbta, kad VMU dvejiems metams už 188.900 Eur įsigijo integruotos komunikacijos paslaugas iš agentūros „Publicum“. Pasak p. Railaitės, VMU dar reikės ir naujos interneto svetainės, tam pirkimas bus organizuojamas šiemet.

Seimui 2017 m. liepą pritarus miškų urėdijų pertvarkai, 42 urėdijos ir Valstybinis miškotvarkos institutas sujungti į vieną įmonę Valstybinių miškų urėdiją, ji turi 26 regioninius padalinius.

Tarp didžiausių „Milk“ klientų Lietuvoje: „Maxima“, „Barbora“, „Ergo“, „Luminor“, „Viada“. Už Lietuvos ribų „Milk“ dirba ir su telekomunikacijų bendrovėmis „Velcom“ ir „Beeline“.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Biedronka“ „stipriai prieštarauja“ dėl gautos 26 mln. Eur baudos

Lenkijos prekybos tinklas „Biedronka“, kurio pagrindinė akcininkė yra įmonė „Jeronimo Martins Polska“,...

Prekyba
2020.08.13
Lietuvos žurnalistai reiškia paramą persekiojamiems kolegoms Baltarusijoje

Lietuvos žiniasklaidos priemonių vadovai ketvirtadienį išreiškė solidarumą Baltarusijoje persekiojamiems...

Rinkodara
2020.08.13
„Maxima“ atidarė pirmą parduotuvę Šventojoje

Ketvirtadienį Šventojoje atidaryta 582 kv. m. ploto „Maximos“ parduotuvė, į kurią investuota daugiau kaip 1,6...

Prekyba
2020.08.13
„Telegram“ platformoje – LRT naujienos anglų ir rusų kalbomis

Pranešimų programėlėje „Telegram“ pradeda veikti LRT paskyra. Joje bus skelbiamos „Lrt.lt“ portale...

Rinkodara
2020.08.13
„Iki“ pasiūlė internetu apsipirkti šiauliečiams ir panevėžiečiams 

Užsisakyti prekes į namus iš prekybos tinklo „Iki“ asortimento per maisto pristatymo programėlę „LastMile“...

Prekyba
2020.08.13
„Ozas“ gavo tarptautinį COVID-19 saugumo sertifikatą 1

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ pirmasis Baltijos šalyse gavo tarptautinį „COVID-19 compliant“...

Prekyba
2020.08.12
„15min“ įsigijo renginių prekių ženklą „Studfestas“

Žiniasklaidos bendrovė „15min“ įsigijo jaunimo karjeros renginių prekių ženklą „Studfestas“. Sandorio suma...

Rinkodara
2020.08.12
„Kakė Makė“ išsaugojo teisę į tarptautinį vardą

Lietuviškų vaikams skirtų personažų prekės ženklas „Kakė Makė“, už Lietuvos sienų pažįstamas kaip „Nelly...

Rinkodara
2020.08.12
Vaistinių kova dėl vartotojų aštrėja: tinklai stiprina pozicijas e. prekyboje Premium

Vaistinių tinklai stiebiasi į viršų: bendros šio segmento pajamos 2019 m. išaugo 14%, šį sausį–gegužę...

Prekyba
2020.08.12
Žurnalas „Žmonės“ žengia į mokamą e. prenumeratą 2

Nuo šiol galima prenumeruoti ne tik popierinę, bet ir elektroninę gyvenimo būdo žurnalo „Žmonės“ versiją.

Rinkodara
2020.08.11
Reklamos technologijų startuolis „RedTrack“ pritraukė beveik 0,5 mln. Eur investiciją Premium

Ukrainiečio Vlado Zhovtenko Lietuvoje vystomas startuolis „RedTrack“ (Lietuvoje – UAB „Ztech Software“),...

Technologijos
2020.08.11
Didžiausi reklamdaviai pasaulyje ir Lietuvoje: nuotaikos skirtingos Premium

Pasaulį užklupus koronaviruso krizei, daugelio prekių ženklų pirmoji reakcija buvo stabdyti rinkodaros...

Rinkodara
2020.08.10
Prekių ženklas „Plombir“ atšaldė Europą Premium

Vokietijos įmonė „Dovgan GmbH“, kelių žodinių ir vaizdinių prekių ženklų, kuriuose naudojamas žymuo...

Rinkodara
2020.08.10
COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją 2

COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją: krizės akivaizdoje pirkėjai atsigręžia į elektroninę...

Rinkodara
2020.08.09
Teismas: už Šiaulių „Akropolio“ iškabą miestas pinigų negaus 1

Šiaulių prekybos centro „Akropolis“ valdytoja per 10 metų savivaldybei neprivalės sumokėti 64.800 Eur už...

Rinkodara
2020.08.07
„Vinted“ metiniai rezultatai: kartais didėjo ir pardavimai, ir nuostoliai Premium 19

Pirmojo Lietuvoje vienaragio – internetinės naudotų drabužių mainų ir prekybos platformos „Vinted“ pardavimų...

Prekyba
2020.08.07
„Telia“ pasirinko dar vienus kūrybinius partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra...

Rinkodara
2020.08.07
Keičiasi „Panoramos“ rinkodaros vadovė 7

Prekybos centro „Panorama“ rinkodaros vadovės pareigas pradeda eiti Kristina Aleknienė. Ji keičia Vilmą...

Rinkodara
2020.08.07
Viešinimo konkursų laimėtojai: nuo „vip communications“, „Fabulos“ iki „Carat“ Premium

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Viešinimo paslaugų pirkimo lyderiai – Kaunas, oro uostai ir Lietuvos paštas 1

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus