Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją

Sutartis su šia agentūra sudaryta 2018 m. gruodžio 31 d., skelbiama Centriniame viešųjų pirkimų portale.
Vilija Railaitė, VMU Organizacijos vystymo vadovė, teigė, kad praėjusių metų sausį veiklą pradėjusi valstybės įmonė apskritai neturėjo savo logotipo – jis bus kuriamas pirmą kartą.
„Tai, ką dabar naudojame, yra šiek tiek modifikuotas buvusios Generalinės urėdijos logotipas – savo neturėjome ir dėl to yra natūralus poreikis jį sukurti ir naudoti“, – BNS sakė p. Railaitė.
Sutartyje numatyta, kad prekės ženklas turi būti sukurtas per pusmetį, iki birželio pabaigos.
Gruodį skelbta, kad VMU dvejiems metams už 188.900 Eur įsigijo integruotos komunikacijos paslaugas iš agentūros „Publicum“. Pasak p. Railaitės, VMU dar reikės ir naujos interneto svetainės, tam pirkimas bus organizuojamas šiemet.
Seimui 2017 m. liepą pritarus miškų urėdijų pertvarkai, 42 urėdijos ir Valstybinis miškotvarkos institutas sujungti į vieną įmonę Valstybinių miškų urėdiją, ji turi 26 regioninius padalinius.
Tarp didžiausių „Milk“ klientų Lietuvoje: „Maxima“, „Barbora“, „Ergo“, „Luminor“, „Viada“. Už Lietuvos ribų „Milk“ dirba ir su telekomunikacijų bendrovėmis „Velcom“ ir „Beeline“.