Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją

Publikuota: 2019-01-14
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Sutartis su šia agentūra sudaryta 2018 m. gruodžio 31 d., skelbiama Centriniame viešųjų pirkimų portale.

Vilija Railaitė, VMU Organizacijos vystymo vadovė, teigė, kad praėjusių metų sausį veiklą pradėjusi valstybės įmonė apskritai neturėjo savo logotipo – jis bus kuriamas pirmą kartą.

„Tai, ką dabar naudojame, yra šiek tiek modifikuotas buvusios Generalinės urėdijos logotipas – savo neturėjome ir dėl to yra natūralus poreikis jį sukurti ir naudoti“, – BNS sakė p. Railaitė.

Sutartyje numatyta, kad prekės ženklas turi būti sukurtas per pusmetį, iki birželio pabaigos.

Gruodį skelbta, kad VMU dvejiems metams už 188.900 Eur įsigijo integruotos komunikacijos paslaugas iš agentūros „Publicum“. Pasak p. Railaitės, VMU dar reikės ir naujos interneto svetainės, tam pirkimas bus organizuojamas šiemet.

Seimui 2017 m. liepą pritarus miškų urėdijų pertvarkai, 42 urėdijos ir Valstybinis miškotvarkos institutas sujungti į vieną įmonę Valstybinių miškų urėdiją, ji turi 26 regioninius padalinius.

Tarp didžiausių „Milk“ klientų Lietuvoje: „Maxima“, „Barbora“, „Ergo“, „Luminor“, „Viada“. Už Lietuvos ribų „Milk“ dirba ir su telekomunikacijų bendrovėmis „Velcom“ ir „Beeline“.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dažniausiai kalbančių vadovų TOP 10 – trys nauji veidai Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per pirmajį šių metų pusmetį buvo cituojama...

Rinkodara
05:45
Trims įmonėms skirtos baudos už vartotojus klaidinusią reklamą

Maisto papildus ir kosmetiką reklamavusios bendrovės „Biopartneris“, „Sandoz Pharmaceuticals“ bei ELDK...

Rinkodara
2019.10.16
TOP10 „YouTube“ influencerių Lietuvoje 12

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausiu nuomonės...

Rinkodara
2019.10.16
 D. Gudelis pardavė „vipcommunications“  22

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ partnerė ir vadovė Berta Čaikauskaitė šią savaitę iš...

Rinkodara
2019.10.16
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
„Eurovaistinei“ už klaidinančią reklamą skirta bauda 

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino...

Rinkodara
2019.10.15
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
TOP 10 lankomiausių e. parduotuvių Lietuvoje Premium 2

Keturi iš 10-ies šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip...

Prekyba
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 7

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 3

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12
TOP10 „Facebook“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 25

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.12
Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“ 5

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai...

Rinkodara
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 3

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau