„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Publikuota: 2018-10-17
Tomas Varnas, „Good one" vadovas. Bendrovės nuotr.
Tomas Varnas, „Good one" vadovas. Bendrovės nuotr.

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių sąrašą tarptautinės audito ir verslo konsultacijų bendrovės „Deloitte“ vykdomame projekte „Technology Fast 50“. Aukščiausioje pozicijoje iš lietuviškųjų įmonių šiemet – UAB „Brolis Semiconductors“.

Sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių penkiasdešimtuke „Good one“ šį kartą užėmė 31 poziciją (431% augimas), o pernai, su 1.962% augimo rodikliu, šiame sąraše rikiavosi 8-oje vietoje.

Iš lietuviškųjų įmonių „Brolis Semiconductors“ šiemet užima aukščiausią poziciją ir rikiuojasi 6-a, fiksuodama 1.534% augimą. VŽ rašė, kad 6 vieta pagrindiniame sąraše – tai vienas geriausių lietuvių rezultatų projekto istorijoje. Aukštesnę poziciją yra pavykę pasiekti tik UAB „Deeper“. Ji pernai buvo antroje vietoje.

UAB „Sponge“ šiemet skaičiuoja 600% šuolį ir yra 19 vietoje, atitinkamai „Deeper“ – 580% ir 21. Sparčiausiai augusių įmonių sąraše yra ir „Exacaster“ (529% ir 24), „TV Žaidimai“ (412% ir 33), „Adeo Web“ (340% ir 33), NRD CS (302% ir 42).

Pasak „Deloitte verslo konsultacijos“ direktoriaus Mariaus Stalenio, Lietuvos „spartuoliai“ ir šiais metais nepaliauja stebinti – pagal į reitingą patekusių įmonių skaičių, Lietuva lyderiauja tarp Vidurio Europos šalių.

„Galime sakyti, kad mūsų įvertinimas buvo planuotas, nes veikiame labai tikslingai ir apgalvotai – investuojame į įrankius, kurie leidžia matuoti ir analizuoti didelius duomenų kiekius ir priimti sprendimus su minimaliu žmogaus įsikišimu. Technologinis pranašumas konkurencinėje erdvėje suteikia galimybes itin efektyviai įgyvendinti reklamos kampanijas, plėtoti klientų verslą globaliame internete“, – išplatintame pranešime teigia Tomas Varnas, „Good one“ vadovas.

„Good one“ augimo rodiklis „Deloitte“ reitinge – 431%. Praėjusiais metais agentūra dvigubino savo apyvartą nuo 2,79 mln. iki 4,47 mln. Eur.

Šiais metais bendrovė planuoja išlaikyti panašų augimo tempą ir pasiekti 10 mln. Eur apyvartą bei tapti didžiausia skaitmeninės rinkodaros agentūra Baltijos šalyse.

Nuo 2009 m. veikianti skaitmeninė rinkodaros agentūra „Good one“ kuria bei įgyvendina plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus tarptautiniu mastu. Agentūra yra oficiali „Google“ partnerė Lietuvoje.

Tarp agentūros klientų – „Girteka“ „Gjensidige“, „Camelia“, „Škoda“, „Egzotika“, „Bigbank“, kitos Lietuvos ir tarptautinės kompanijos.

VŽ skelbė, kad praėjusių metų pabaigoje „Good One“ prisijungė prie formuojamo junginio – besijungiančių „Publicum Group“ ir „Idea Group“ įmonių. Minėti konsolidacijos procesai šiuo metu tebevyksta.

2017 m. į pagrindinę kategoriją iš viso buvo patekusios šešios Lietuvos bendrovės: „Deeper“ (2 vieta), „Good One“ (8), „Invenis“ (11), „TV žaidimai“ (13), „Adeo Web“ (33) ir „TeleSoftas“ (50).

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Nusibodo baidarių „autostrados“ upėse, todėl pradėjo gaminti medines kanojas Premium

Kažkada kilęs sumanymas pasigaminti kanoją Janiui Žekaniui jau tapo pagrindine veikla. Kad kuo daugiau galimų...

Gazelė
2019.07.22
Reklamos agentūrų metai: šuolis – gamybos įmonėse, iššūkiai – kūrybininkams Premium 1

30-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos agentūrų pardavimai per 2018 m. išaugo daugiau nei dešimtadaliu.

Rinkodara
2019.07.22
Prekių pristatymo kaštų valdymas: skirtingų e. parduotuvių patirtys Premium

Sąnaudoms vis labiau spaudžiant, estų e. prekybininkai, tarp jų ir mažmenininkas „Selver“, skelbia nuo rudens...

Prekyba
2019.07.22
Kaip grįžta investicijos į socialinę atsakomybę 4

Lietuvos verslo pasaulyje yra dvi klaidingo mąstymo kryptys, kai pradedama kalba apie socialinę atsakomybę.

Rinkodara
2019.07.21
Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 7

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 6

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 10

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau