„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Publikuota: 2018-10-17
Tomas Varnas, „Good one" vadovas. Bendrovės nuotr.
svg svg
Tomas Varnas, „Good one" vadovas. Bendrovės nuotr.

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių sąrašą tarptautinės audito ir verslo konsultacijų bendrovės „Deloitte“ vykdomame projekte „Technology Fast 50“. Aukščiausioje pozicijoje iš lietuviškųjų įmonių šiemet – UAB „Brolis Semiconductors“.

Sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių penkiasdešimtuke „Good one“ šį kartą užėmė 31 poziciją (431% augimas), o pernai, su 1.962% augimo rodikliu, šiame sąraše rikiavosi 8-oje vietoje.

Iš lietuviškųjų įmonių „Brolis Semiconductors“ šiemet užima aukščiausią poziciją ir rikiuojasi 6-a, fiksuodama 1.534% augimą. VŽ rašė, kad 6 vieta pagrindiniame sąraše – tai vienas geriausių lietuvių rezultatų projekto istorijoje. Aukštesnę poziciją yra pavykę pasiekti tik UAB „Deeper“. Ji pernai buvo antroje vietoje.

UAB „Sponge“ šiemet skaičiuoja 600% šuolį ir yra 19 vietoje, atitinkamai „Deeper“ – 580% ir 21. Sparčiausiai augusių įmonių sąraše yra ir „Exacaster“ (529% ir 24), „TV Žaidimai“ (412% ir 33), „Adeo Web“ (340% ir 33), NRD CS (302% ir 42).

Pasak „Deloitte verslo konsultacijos“ direktoriaus Mariaus Stalenio, Lietuvos „spartuoliai“ ir šiais metais nepaliauja stebinti – pagal į reitingą patekusių įmonių skaičių, Lietuva lyderiauja tarp Vidurio Europos šalių.

„Galime sakyti, kad mūsų įvertinimas buvo planuotas, nes veikiame labai tikslingai ir apgalvotai – investuojame į įrankius, kurie leidžia matuoti ir analizuoti didelius duomenų kiekius ir priimti sprendimus su minimaliu žmogaus įsikišimu. Technologinis pranašumas konkurencinėje erdvėje suteikia galimybes itin efektyviai įgyvendinti reklamos kampanijas, plėtoti klientų verslą globaliame internete“, – išplatintame pranešime teigia Tomas Varnas, „Good one“ vadovas.

„Good one“ augimo rodiklis „Deloitte“ reitinge – 431%. Praėjusiais metais agentūra dvigubino savo apyvartą nuo 2,79 mln. iki 4,47 mln. Eur.

Šiais metais bendrovė planuoja išlaikyti panašų augimo tempą ir pasiekti 10 mln. Eur apyvartą bei tapti didžiausia skaitmeninės rinkodaros agentūra Baltijos šalyse.

Nuo 2009 m. veikianti skaitmeninė rinkodaros agentūra „Good one“ kuria bei įgyvendina plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus tarptautiniu mastu. Agentūra yra oficiali „Google“ partnerė Lietuvoje.

Tarp agentūros klientų – „Girteka“ „Gjensidige“, „Camelia“, „Škoda“, „Egzotika“, „Bigbank“, kitos Lietuvos ir tarptautinės kompanijos.

VŽ skelbė, kad praėjusių metų pabaigoje „Good One“ prisijungė prie formuojamo junginio – besijungiančių „Publicum Group“ ir „Idea Group“ įmonių. Minėti konsolidacijos procesai šiuo metu tebevyksta.

2017 m. į pagrindinę kategoriją iš viso buvo patekusios šešios Lietuvos bendrovės: „Deeper“ (2 vieta), „Good One“ (8), „Invenis“ (11), „TV žaidimai“ (13), „Adeo Web“ (33) ir „TeleSoftas“ (50).

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Lemonos“ šuolis su „Magento Commerce 2“ ir naujienlaiškiais meistrams  Premium 6

Elektronikos komponentų platintoja UAB „Lemona“ per metus savo e. parduotuvės konversijos rodiklį padidino...

Prekyba
2021.03.05
Kiek išleisti rinkodarai internete Premium

Karantinas daugelį bendrovių privertė parduotuves perkelti į internetinę erdvę. Kiek procentų nuo apyvartos...

Tinklalaidės
2021.03.05
Dažniausiai cituoti lyderiai: E. Dapkienė, N. Mačiulis ir D. Mertinas

Praėjusių metų antrąjį pusmetį verslo nuomonės lyderių komunikacijos nežymiai sumažėjo. Dažniausiai buvo...

Rinkodara
2021.03.04
„Coca-Colos“ vadovas: ne šimtams, bet tūkstančiams mūsų partnerių dabar labai prastai  Premium

Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio generalinis direktorius, interviu VŽ...

Prekyba
2021.03.04
EK ataskaita dėl nesaugių gaminių: rūpesčių kelia trečiosios šalys Premium

Žaislai, motorinės transporto priemonės ir elektriniai prietaisai yra trys prekių kategorijos, kuriose...

Prekyba
2021.03.03
R. Jarmalavičius apie bendradarbiavimą su „Grigeo“: žvelgiame į priekį, ne atgal Premium 5

„Grigeo“ grupė pasirašė bendradarbiavimo sutartį su naujais komunikacijos partneriais – integruotos...

Rinkodara
2021.03.03
„Iki“ vadovė: 2021-ieji, besivejant traukinį, bus lūžio metai Premium

Prekybos tinklo „Iki“ vadovai tikisi, kad 2021-ieji bus lūžio metai, kai pagaliau vėl prekybininkė įgaus...

Prekyba
2021.03.03
TV iššūkiai: išlaikyti jaunimą ir neprarasti pagrindinio žiūrovo Premium 2

Nepaisant sudėtingų pandemijos metų, TV kanalai gana sėkmingai užbaigė metus: komercinių GRP reklamos...

Rinkodara
2021.03.01
Keičiasi „Medipresos“ vadovas 2

Nuo kovo 1 d. leidinių ir knygų platinimu užsiimančiai įmonei UAB „Medipresa“ vadovaus Laimonas Blažinskas.

Rinkodara
2021.03.01
Pokyčiai „Nielsen“: naujas savininkas ir vardas Premium

Tarptautinė privataus kapitalo įmonė „Advent International“ įsigijo tyrimų bendrovės „Nielsen“ pasaulinį...

Rinkodara
2021.03.01
Apsipirkti į maisto parduotuvę – bent kartą per savaitę

Nors e. prekybos apimtys auga, dauguma pirkėjų maisto ir kitų pirmo būtinumo prekių įsigyti į parduotuves...

Prekyba
2021.02.28
Palyginimas: kaip atrodė mažmeninė prekyba pirmojo ir antrojo karantinų pradžioje Premium

Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2021 m. sausį, palyginti su 2020 m. sausiu, mažmeninės...

Prekyba
2021.02.27
„Aprangos“ pelnas prieš apmokestinimą krito 48% 

„Aprangos“ grupės neaudituotas konsoliduotas pelnas prieš apmokestinimą 2020 m. sudarė 5,7 mln. Eur, kai 2019...

Prekyba
2021.02.26
„I asset management“ pasirinko komunikacijos partnerius

Investicijų valdymo bendrovė „I asset management“ komunikacijos partneriais pasirinko komunikacijos agentūrą...

Rinkodara
2021.02.26
Darbo grupėje pritarta Registrų centro duomenų atvėrimui žurnalistams

Trečiadienį įvyko paskutinis darbo grupės posėdis dėl Visuomenės informavimo įstatymo pakeitimo, kuriuo...

Rinkodara
2021.02.25
Japonijos prekybininkai reikšmingai siaurina asortimentą, Lietuvoje – tik kai kurie Premium

Tokijuje veikianti duomenų analitikos bendrovė „Nikkei POS“, analizuojanti prekių kainas ir apyvartumą...

Prekyba
2021.02.25
„Twitter“ užblokavo šimtus paskyrų siejamų su Rusija, Iranu

„Twitter“ pranešė, kad užblokavo 373 paskyras, susijusias su Rusija, Iranu ir Armėnija, nes jose skelbiama...

Rinkodara
2021.02.24
Prekybininkai: žinant gerus „žūklės plotus“, šokteli ir konversija  Premium 1

Antrojo karantino metu suvaržius fizinę prekybą internetiniai verslai gavo dar vieną augimo progą.

Prekyba
2021.02.24
„Password 2021“: efektyviausi rinkodaros projektai ir CMO rinkimai 1

Jau aštuonioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2021.02.24
„Amber Food“ iš pandemijos gniaužtų lips su naujais prekės ženklais Premium

Nors restoranų verslą tebepančioja pandemija ir vėluojanti valstybės parama, įmonės ieško sprendimų, kaip...

Rinkodara
2021.02.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus