„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra Good one antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių sąrašą tarptautinės audito ir verslo konsultacijų bendrovės Deloitte vykdomame projekte Technology Fast 50. Aukščiausioje pozicijoje iš lietuviškųjų įmonių šiemet UAB Brolis Semiconductors.
Sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių penkiasdešimtuke Good one šį kartą užėmė 31 poziciją (431% augimas), o pernai, su 1.962% augimo rodikliu, šiame sąraše rikiavosi 8-oje vietoje.
Iš lietuviškųjų įmonių Brolis Semiconductors šiemet užima aukščiausią poziciją ir rikiuojasi 6-a, fiksuodama 1.534% augimą. VŽ rašė, kad 6 vieta pagrindiniame sąraše tai vienas geriausių lietuvių rezultatų projekto istorijoje. Aukštesnę poziciją yra pavykę pasiekti tik UAB Deeper. Ji pernai buvo antroje vietoje.
UAB Sponge šiemet skaičiuoja 600% šuolį ir yra 19 vietoje, atitinkamai Deeper 580% ir 21. Sparčiausiai augusių įmonių sąraše yra ir Exacaster (529% ir 24), TV Žaidimai (412% ir 33), Adeo Web (340% ir 33), NRD CS (302% ir 42).
Pasak Deloitte verslo konsultacijos direktoriaus Mariaus Stalenio, Lietuvos spartuoliai ir šiais metais nepaliauja stebinti pagal į reitingą patekusių įmonių skaičių, Lietuva lyderiauja tarp Vidurio Europos šalių.
Galime sakyti, kad mūsų įvertinimas buvo planuotas, nes veikiame labai tikslingai ir apgalvotai investuojame į įrankius, kurie leidžia matuoti ir analizuoti didelius duomenų kiekius ir priimti sprendimus su minimaliu žmogaus įsikišimu. Technologinis pranašumas konkurencinėje erdvėje suteikia galimybes itin efektyviai įgyvendinti reklamos kampanijas, plėtoti klientų verslą globaliame internete, išplatintame pranešime teigia Tomas Varnas, Good one vadovas.
Good one augimo rodiklis Deloitte reitinge 431%. Praėjusiais metais agentūra dvigubino savo apyvartą nuo 2,79 mln. iki 4,47 mln. Eur.
Šiais metais bendrovė planuoja išlaikyti panašų augimo tempą ir pasiekti 10 mln. Eur apyvartą bei tapti didžiausia skaitmeninės rinkodaros agentūra Baltijos šalyse.
Nuo 2009 m. veikianti skaitmeninė rinkodaros agentūra Good one kuria bei įgyvendina plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus tarptautiniu mastu. Agentūra yra oficiali Google partnerė Lietuvoje.
Tarp agentūros klientų Girteka Gjensidige, Camelia, Škoda, Egzotika, Bigbank, kitos Lietuvos ir tarptautinės kompanijos.
VŽ skelbė, kad praėjusių metų pabaigoje Good One prisijungė prie formuojamo junginio besijungiančių Publicum Group ir Idea Group įmonių. Minėti konsolidacijos procesai šiuo metu tebevyksta.
2017 m. į pagrindinę kategoriją iš viso buvo patekusios šešios Lietuvos bendrovės: Deeper (2 vieta), Good One (8), Invenis (11), TV žaidimai (13), Adeo Web (33) ir TeleSoftas (50).
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti