„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

    Publikuota: 2018-10-17
    Tomas Varnas, „Good one" vadovas. Bendrovės nuotr.
    svg svg
    Tomas Varnas, „Good one" vadovas. Bendrovės nuotr.

    Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių sąrašą tarptautinės audito ir verslo konsultacijų bendrovės „Deloitte“ vykdomame projekte „Technology Fast 50“. Aukščiausioje pozicijoje iš lietuviškųjų įmonių šiemet – UAB „Brolis Semiconductors“.

    Sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių penkiasdešimtuke „Good one“ šį kartą užėmė 31 poziciją (431% augimas), o pernai, su 1.962% augimo rodikliu, šiame sąraše rikiavosi 8-oje vietoje.

    Iš lietuviškųjų įmonių „Brolis Semiconductors“ šiemet užima aukščiausią poziciją ir rikiuojasi 6-a, fiksuodama 1.534% augimą. VŽ rašė, kad 6 vieta pagrindiniame sąraše – tai vienas geriausių lietuvių rezultatų projekto istorijoje. Aukštesnę poziciją yra pavykę pasiekti tik UAB „Deeper“. Ji pernai buvo antroje vietoje.

    UAB „Sponge“ šiemet skaičiuoja 600% šuolį ir yra 19 vietoje, atitinkamai „Deeper“ – 580% ir 21. Sparčiausiai augusių įmonių sąraše yra ir „Exacaster“ (529% ir 24), „TV Žaidimai“ (412% ir 33), „Adeo Web“ (340% ir 33), NRD CS (302% ir 42).

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Pasak „Deloitte verslo konsultacijos“ direktoriaus Mariaus Stalenio, Lietuvos „spartuoliai“ ir šiais metais nepaliauja stebinti – pagal į reitingą patekusių įmonių skaičių, Lietuva lyderiauja tarp Vidurio Europos šalių.

    „Galime sakyti, kad mūsų įvertinimas buvo planuotas, nes veikiame labai tikslingai ir apgalvotai – investuojame į įrankius, kurie leidžia matuoti ir analizuoti didelius duomenų kiekius ir priimti sprendimus su minimaliu žmogaus įsikišimu. Technologinis pranašumas konkurencinėje erdvėje suteikia galimybes itin efektyviai įgyvendinti reklamos kampanijas, plėtoti klientų verslą globaliame internete“, – išplatintame pranešime teigia Tomas Varnas, „Good one“ vadovas.

    „Good one“ augimo rodiklis „Deloitte“ reitinge – 431%. Praėjusiais metais agentūra dvigubino savo apyvartą nuo 2,79 mln. iki 4,47 mln. Eur.

    Šiais metais bendrovė planuoja išlaikyti panašų augimo tempą ir pasiekti 10 mln. Eur apyvartą bei tapti didžiausia skaitmeninės rinkodaros agentūra Baltijos šalyse.

    Nuo 2009 m. veikianti skaitmeninė rinkodaros agentūra „Good one“ kuria bei įgyvendina plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus tarptautiniu mastu. Agentūra yra oficiali „Google“ partnerė Lietuvoje.

    Tarp agentūros klientų – „Girteka“ „Gjensidige“, „Camelia“, „Škoda“, „Egzotika“, „Bigbank“, kitos Lietuvos ir tarptautinės kompanijos.

    VŽ skelbė, kad praėjusių metų pabaigoje „Good One“ prisijungė prie formuojamo junginio – besijungiančių „Publicum Group“ ir „Idea Group“ įmonių. Minėti konsolidacijos procesai šiuo metu tebevyksta.

    2017 m. į pagrindinę kategoriją iš viso buvo patekusios šešios Lietuvos bendrovės: „Deeper“ (2 vieta), „Good One“ (8), „Invenis“ (11), „TV žaidimai“ (13), „Adeo Web“ (33) ir „TeleSoftas“ (50).

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Viktorija Čmilytė-Nielsen: vykstant LRT generalinio direktoriaus rinkimams koreguoti įstatymą poreikio nematau

    Viktorija Čmilytė-Nielsen, Seimo pirmininkė, sako nematanti poreikio vykstant LRT generalinio direktoriaus...

    Rinkodara
    09:26
    Didžiosios komunikacijos agentūros: dar vieni stiprūs ir rekordiniai metai Premium

    2022-ieji didžiausioms komunikacijoms agentūroms buvo dosnūs: nepaisant karo ir infliacijos padiktuotų...

    Rinkodara
    05:45
    Butikinės agentūros: jokios recesijos, aukso amžius tęsiasi Premium

    2022-aisiais sėkmingus metus skaičiuoja ne tik didžiosios komunikacijos agentūros, bet ir kaip grybai po...

    Rinkodara
    05:45
    Siūloma etiketėse nurodyti dabar po privačiais ženklais besislepiančius gamintojus

    Seime skinasi kelią iniciatyva gamintojus, kurie slepiami naudojant privačius prekybininkų ženklus, nuo 2024...

    Prekyba
    2023.06.08
    „Metų CMO 2023“ G. Vilkė: esame profesionalūs kritikai, tačiau motyvuoja ne botago principas (II dalis) Premium

    Apie įmonių darbo aplinką, žmonių motyvaciją, apie tai, kaip mūsų lietuviškoje kultūroje vis dar trūksta...

    Rinkodara
    2023.06.08
    V. Juozapaitis: pokyčius LRT vadovo rinkimuose turi inicijuoti taryba

    Seimo Kultūros komiteto pirmininkas Vytautas Juozapaitis sako, kad stringant nacionalinio transliuotojo...

    Žiniasklaida
    2023.06.07
    Susierzinęs vartotojas: ieško akcijų, net kai baigiasi pienas pusryčiams Premium 3

    Drastiškai parduotuvių lentynose augančios kainos, karo ir ekonomikos recesijos nuotaikos gerokai pakoregavo...

    Prekyba
    2023.06.06
    LRT vėl nepavyko išrinkti generalinio direktoriaus 1

    LRT taryba informavo, kad naujo nacionalinio transliuotojo vadovo išrinkti nepavyko, nes abu kandidatai...

    Rinkodara
    2023.06.06
    Komunikacijos agentūra „Agency 1323“ keičia pavadinimą 1

    Iki šiol „Agency 1323“ vardu veikusi komunikacijos agentūra keičia pavadinimą ir prekių ženklo identitetą į...

    Rinkodara
    2023.06.06
    „ChatGPT“ e. prekyboje: pranašumas ar žaidimas pilkojoje zonoje Premium 1

    Praėjusią savaitę e. platforma „Varlė.lt“ prie populiariausių prekių pradėjo skelbti ne tik įprastus...

    Rinkodara
    2023.06.05
    Karas pakeitė požiūrį: kitų gerovei neaukoja tik trečdalis Lietuvos 1

    Lietuvos žmonių poreikis prisidėti prie kitų žmonių gerovės pastaraisiais metais labai pasikeitė. Tyrimo...

    Rinkodara
    2023.06.04
    „IAB Europe“: tarp Baltijos šalių skaitmeninės reklamos biudžetai didžiausi Lietuvoje

    Nepaisant ekonominio ir politinio nestabilumo, skaitmeninės reklamos išlaidos Europoje išaugo 9,8% iki 86...

    Rinkodara
    2023.06.04
    NATO viršūnių susitikimo Vilniuje komunikacijos kampanijoje – vienybės žinutė

    Iki vieno didžiausių ir svarbiausių renginių Lietuvoje, NATO viršūnių susitikimo Vilniuje, liko kiek daugiau...

    Rinkodara
    2023.06.03
    E. prekyba: didžiausios apsipirkimo kliūtys ir lyderiaujantys prekių ženklai Premium

    Pandemija neišmokė lietuvių pirkti maisto internetu – daugiau nei pusė šalies gyventojų maisto internetu...

    Prekyba
    2023.06.02
    „Lidl Plus“ lojalumo programa – su naujais partneriais 2

    Nuo šiol „Lidl Plus“ lojalumo programėlėje klientai ras ne tik specialius pasiūlymus ir nuolaidų kuponus...

    Rinkodara
    2023.06.02
    „Bitė“ išsirinko komunikacijos partnerius

    Skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų pirkimo konkursą...

    Rinkodara
    2023.06.01
    „Infes“ atsinaujina: keičia pozicionavimą ir vizualinį identitetą

    Dešimtmetį Lietuvoje dirbanti įmonė „Infes“ atsinaujina ir pristato naują vizualinį identitetą, prekės ženklo...

    Rinkodara
    2023.06.01
    „Pigu“ paliekanti „Metų CMO 2023“ G. Vilkė: lyderiai kraujuoja labiausiai Premium 7

    Tik atrodo, kad lyderiu būti lengva, sako Giedrė Vilkė, neseniai atsiėmusi „Metų CMO 2023“ titulą, „Pigu...

    Rinkodara
    2023.06.01
    TOP 10 podkastų gegužę: „Pigu“, „Plus plus plus“, „Avia Solutions Group“ verslo užkulisiai, energetika, vadyba

    Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių tinklalaidžių TOP 10.

    Rinkodara
    2023.06.01
    Išrinkti „PR Impact Awards 2023“ finalininkai

    Šiemet „PR Impact Awards 2023“ sulaukė rekordinio paraiškų skaičiaus – iš 164 besivaržiusių komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.05.31

    Verslo žinių pasiūlymai