„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Publikuota: 2018-10-17
Tomas Varnas, „Good one" vadovas. Bendrovės nuotr.
Tomas Varnas, „Good one" vadovas. Bendrovės nuotr.

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių sąrašą tarptautinės audito ir verslo konsultacijų bendrovės „Deloitte“ vykdomame projekte „Technology Fast 50“. Aukščiausioje pozicijoje iš lietuviškųjų įmonių šiemet – UAB „Brolis Semiconductors“.

Sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių penkiasdešimtuke „Good one“ šį kartą užėmė 31 poziciją (431% augimas), o pernai, su 1.962% augimo rodikliu, šiame sąraše rikiavosi 8-oje vietoje.

Iš lietuviškųjų įmonių „Brolis Semiconductors“ šiemet užima aukščiausią poziciją ir rikiuojasi 6-a, fiksuodama 1.534% augimą. VŽ rašė, kad 6 vieta pagrindiniame sąraše – tai vienas geriausių lietuvių rezultatų projekto istorijoje. Aukštesnę poziciją yra pavykę pasiekti tik UAB „Deeper“. Ji pernai buvo antroje vietoje.

UAB „Sponge“ šiemet skaičiuoja 600% šuolį ir yra 19 vietoje, atitinkamai „Deeper“ – 580% ir 21. Sparčiausiai augusių įmonių sąraše yra ir „Exacaster“ (529% ir 24), „TV Žaidimai“ (412% ir 33), „Adeo Web“ (340% ir 33), NRD CS (302% ir 42).

Pasak „Deloitte verslo konsultacijos“ direktoriaus Mariaus Stalenio, Lietuvos „spartuoliai“ ir šiais metais nepaliauja stebinti – pagal į reitingą patekusių įmonių skaičių, Lietuva lyderiauja tarp Vidurio Europos šalių.

„Galime sakyti, kad mūsų įvertinimas buvo planuotas, nes veikiame labai tikslingai ir apgalvotai – investuojame į įrankius, kurie leidžia matuoti ir analizuoti didelius duomenų kiekius ir priimti sprendimus su minimaliu žmogaus įsikišimu. Technologinis pranašumas konkurencinėje erdvėje suteikia galimybes itin efektyviai įgyvendinti reklamos kampanijas, plėtoti klientų verslą globaliame internete“, – išplatintame pranešime teigia Tomas Varnas, „Good one“ vadovas.

„Good one“ augimo rodiklis „Deloitte“ reitinge – 431%. Praėjusiais metais agentūra dvigubino savo apyvartą nuo 2,79 mln. iki 4,47 mln. Eur.

Šiais metais bendrovė planuoja išlaikyti panašų augimo tempą ir pasiekti 10 mln. Eur apyvartą bei tapti didžiausia skaitmeninės rinkodaros agentūra Baltijos šalyse.

Nuo 2009 m. veikianti skaitmeninė rinkodaros agentūra „Good one“ kuria bei įgyvendina plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus tarptautiniu mastu. Agentūra yra oficiali „Google“ partnerė Lietuvoje.

Tarp agentūros klientų – „Girteka“ „Gjensidige“, „Camelia“, „Škoda“, „Egzotika“, „Bigbank“, kitos Lietuvos ir tarptautinės kompanijos.

VŽ skelbė, kad praėjusių metų pabaigoje „Good One“ prisijungė prie formuojamo junginio – besijungiančių „Publicum Group“ ir „Idea Group“ įmonių. Minėti konsolidacijos procesai šiuo metu tebevyksta.

2017 m. į pagrindinę kategoriją iš viso buvo patekusios šešios Lietuvos bendrovės: „Deeper“ (2 vieta), „Good One“ (8), „Invenis“ (11), „TV žaidimai“ (13), „Adeo Web“ (33) ir „TeleSoftas“ (50).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Pegaso“ patirtis: knygų pardavimus augina kitos prekės Premium

„Pegaso“ tinklą valdanti UAB „ALG knygynai“ sėkmingu projektu vadina pasirinktą naują knygyno koncepciją, kur...

Rinkodara
05:45
„Google“ testuoja būsimos Autorinių teisių direktyvos scenarijų 3

Praėjusią savaitę „Google“ pradėjo eksperimentuoti su nedidele dalimi vartotojų Europoje, kad suprastų, kokia...

Rinkodara
2019.01.22
„TNS LT“ pajamos užpernai pasiekė 2,9 mln. Eur

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „TNS LT“ pajamos 2017 m. siekė 2,9 mln. Eur –...

Rinkodara
2019.01.21
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 18

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau