Jėgas sujungė dvi interneto sprendimų bendrovės

2018 m. rinkoje bus išlaikomi abu prekių ženklai, tačiau ilgainiui liks tik pavadinimas „Fresh media“.
„Sprendimą susijungti lėmė noras augti, didinti konkurencingumą, efektyviau išnaudoti turimus resursus ir tapti patrauklesniu darbdaviu. Konsolidacija taip pat leis išplėsti mūsų kompetencijų sritis: „Fresh media“ turi didelę darbo su viešuoju sektoriumi patirtį, o „Kitoks.com“ – su verslo klientais bei reklamos ir rinkodaros agentūromis. Bendradarbiavimas leistų visapusiškai išnaudoti turimus resursus“, – taip sprendimą jungtis komentuoja Mindaugas Tautkus, „Fresh medios“ vadovas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai