2018-09-21 18:04

Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną

Giedrė Vilkė, „Pigu“ rinkodaros direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Giedrė Vilkė, „Pigu“ rinkodaros direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto svetainėje, kad nuspręstume, jis realus ar ne.

Neseniai Europos rinkodaros konfederacijos („European Marketing Confideration“, EMC) paskelbtoje apžvalgoje pabrėžiama, kad vienas svarbiausių niuansų sprendžiant, ar atsiliepimas tikras, yra rašymo stilius.

Nors vartotojai vertina išsamius atsiliepimus, pernelyg ilgas aprašymas su daugybe detalių, kurių statistinis vartotojas, tikėtina, nežinotų, tobula kalbos maniera, aukščiausio laipsnio būdvardžių perteklius, stilingi palyginimai labiau kelia įtarimą, ar toks atsiliepimas yra tikras, o ne sukurtas paties pardavėjo ar suinteresuoto asmens.

52795
130817
52791