Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną
Neseniai Europos rinkodaros konfederacijos („European Marketing Confideration“, EMC) paskelbtoje apžvalgoje pabrėžiama, kad vienas svarbiausių niuansų sprendžiant, ar atsiliepimas tikras, yra rašymo stilius.
Nors vartotojai vertina išsamius atsiliepimus, pernelyg ilgas aprašymas su daugybe detalių, kurių statistinis vartotojas, tikėtina, nežinotų, tobula kalbos maniera, aukščiausio laipsnio būdvardžių perteklius, stilingi palyginimai labiau kelia įtarimą, ar toks atsiliepimas yra tikras, o ne sukurtas paties pardavėjo ar suinteresuoto asmens.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai