Sostinės centre – inovatyvus „Pepsi“ komunikacijos žingsnis

Publikuota: 2018-08-26
„Media House“ nuotra
„Media House“ nuotra

Kudirkos aikštėje praeivių akį traukia inovatyvi kolona su „Pepsi Max“ reklama – paskambinę nurodytu telefonu ir atsakę į nesudėtingą klausimą mainais vartotojai gali atsigaivinti nauju gaminiu.

„Pastatę stendą, per pirmąsias dvi valandas sulaukėme 400 skambučių ir išdalinome 50 skardinių. Vertinant kampanijos pradžią ir vartotojų įsitraukimą, tai – vienas sėkmingiausių mūsų inovatyvių darbų“, – pasidžiaugia Artūras Olšauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House“ verslo plėtros vadovas.

Šis „Media House“ projektas, įgyvendintas kartu su lauko reklamos bendrove „JCDecaux Lietuva“, veiks iki rugsėjo 2 d.

Julija Šeiko, „Kalnapilio-Tauro grupės“, platinančios „Pepsi Max“ prekės ženklą, Rinkodaros direktorė Baltijos šalims, teigia, kad geriausiai kampanijos startą apibūdintų žodis „anšlagas“.

„Vylėmės didelio vartotojų įsitraukimo per suplanuotas kelias savaites, bet tokio susidomėjimo pirmomis instaliacijos paleidimo valandomis nesitikėjome. „Pepsi“ prekės ženklas antrus metus iš eilės sparčiai augina savo gerbėjų gretas. Šiemet džiaugiamės vykdoma „Pepsi Legendary“ vasaros kampanija – gatvėse vis daugiau jaunimo matome dėvint laimėtus marškinėlius su įvairiomis „Pepsi“ retro stilistikos dekoracijomis“, – kalba p. Šeiko. Iki šio penktadienio pietų sulaukta beveik 9.000 skambučių, o laimėtojų skaičius siekė 794.

Mainų už dėmesį

Pasak p. Olšausko, ateityje visos sėkmingos reklamos turės kažką mainais duoti už vartotojo dėmesį.

„Visada ieškome sprendimų kaip inovatyviai pateikti žinutę. Šios kampanijos tikslas – kad kuo daugiau žmonių išmėgintų naująjį „Pepsi Max“ gėrimą be cukraus. Tradiciškai geriausia priemonė tam – produkto dalinimas, tačiau sugalvojome, kaip tą padaryti kitaip, dar ir edukuojant vartotoją apie produktą, atsakinėjant į klausimus ir taip gaunant galimybę išmėginti patį gėrimą, – kalba p. Olšauskas. – Sudėtingiausia šį kartą buvo užtikrinti, kad stendas nesužeistų rankos žmonėms, siekiantiems skardinės“.

Tai ne pirmas netradicinis projektas – žiemą sostinėje minėtos agentūros buvo pastačiusios ir inovatyvią „Freixenet“ koloną, kuri globaliame „JCDecaux“ agentūrų tinkle 2017 m. gruodį pelnė sėkmingiausios inovacijos vardą. Plačiau apie tai skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rusų startuolis reklamas nori kelti į dangų 1

Ar naktį danguje vietoj Didžiųjų Grįžulo Ratų norėtumėte matyti „McDonald‘s“ logotipą? Rusų startuolis „Start...

Laisvalaikis
21:14
NMA vadovas: D. Gudelio įmonių pasiūlymai buvo pigiausi 3

Dariaus Gudelio valdomos ryšių su visuomene agentūros pernai laimėjo tris Nacionalinės mokėjimo agentūros...

Rinkodara
16:40
Sulaukta mažiau nusiskundimų dėl žalingo turinio internete

Per 2018 m. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) interneto karštąja linija gavo 3.149...

Rinkodara
10:25
„Pegaso“ patirtis: knygų pardavimus augina kitos prekės Premium 2

„Pegaso“ tinklą valdanti UAB „ALG knygynai“ sėkmingu projektu vadina pasirinktą naują knygyno koncepciją, kur...

Rinkodara
05:45
„Google“ testuoja būsimos Autorinių teisių direktyvos scenarijų 3

Praėjusią savaitę „Google“ pradėjo eksperimentuoti su nedidele dalimi vartotojų Europoje, kad suprastų, kokia...

Rinkodara
2019.01.22
„TNS LT“ pajamos užpernai pasiekė 2,9 mln. Eur

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „TNS LT“ pajamos 2017 m. siekė 2,9 mln. Eur –...

Rinkodara
2019.01.21
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 18

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau