Sostinės centre – inovatyvus „Pepsi“ komunikacijos žingsnis

Publikuota: 2018-08-26
„Media House“ nuotra
„Media House“ nuotra

Kudirkos aikštėje praeivių akį traukia inovatyvi kolona su „Pepsi Max“ reklama – paskambinę nurodytu telefonu ir atsakę į nesudėtingą klausimą mainais vartotojai gali atsigaivinti nauju gaminiu.

„Pastatę stendą, per pirmąsias dvi valandas sulaukėme 400 skambučių ir išdalinome 50 skardinių. Vertinant kampanijos pradžią ir vartotojų įsitraukimą, tai – vienas sėkmingiausių mūsų inovatyvių darbų“, – pasidžiaugia Artūras Olšauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House“ verslo plėtros vadovas.

Šis „Media House“ projektas, įgyvendintas kartu su lauko reklamos bendrove „JCDecaux Lietuva“, veiks iki rugsėjo 2 d.

Julija Šeiko, „Kalnapilio-Tauro grupės“, platinančios „Pepsi Max“ prekės ženklą, Rinkodaros direktorė Baltijos šalims, teigia, kad geriausiai kampanijos startą apibūdintų žodis „anšlagas“.

„Vylėmės didelio vartotojų įsitraukimo per suplanuotas kelias savaites, bet tokio susidomėjimo pirmomis instaliacijos paleidimo valandomis nesitikėjome. „Pepsi“ prekės ženklas antrus metus iš eilės sparčiai augina savo gerbėjų gretas. Šiemet džiaugiamės vykdoma „Pepsi Legendary“ vasaros kampanija – gatvėse vis daugiau jaunimo matome dėvint laimėtus marškinėlius su įvairiomis „Pepsi“ retro stilistikos dekoracijomis“, – kalba p. Šeiko. Iki šio penktadienio pietų sulaukta beveik 9.000 skambučių, o laimėtojų skaičius siekė 794.

Mainų už dėmesį

Pasak p. Olšausko, ateityje visos sėkmingos reklamos turės kažką mainais duoti už vartotojo dėmesį.

„Visada ieškome sprendimų kaip inovatyviai pateikti žinutę. Šios kampanijos tikslas – kad kuo daugiau žmonių išmėgintų naująjį „Pepsi Max“ gėrimą be cukraus. Tradiciškai geriausia priemonė tam – produkto dalinimas, tačiau sugalvojome, kaip tą padaryti kitaip, dar ir edukuojant vartotoją apie produktą, atsakinėjant į klausimus ir taip gaunant galimybę išmėginti patį gėrimą, – kalba p. Olšauskas. – Sudėtingiausia šį kartą buvo užtikrinti, kad stendas nesužeistų rankos žmonėms, siekiantiems skardinės“.

Tai ne pirmas netradicinis projektas – žiemą sostinėje minėtos agentūros buvo pastačiusios ir inovatyvią „Freixenet“ koloną, kuri globaliame „JCDecaux“ agentūrų tinkle 2017 m. gruodį pelnė sėkmingiausios inovacijos vardą. Plačiau apie tai skaitykite čia.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
Parse Error line 0, character 0
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau