2018-02-05 07:00

Apžvalga: didieji parodų rengėjai investavo ir ruošiasi naujam šuoliui

Tarptautinė turizmo paroda „Adventur“ – viena labiausiai augančių parodų. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Tarptautinė turizmo paroda „Adventur“ – viena labiausiai augančių parodų. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Didieji parodų rengėjai skaičiuoja kuklesnius 2017 m. rezultatus, tačiau padarytos investicijos ir nauji projektai šiam verslo segmentui šiemet turėtų suteikti naują postūmį.

Lietuvos parodų ir kongresų centras „Litexpo“ 2017 m. gavo 6 mln. Eur konsoliduotų pajamų ir uždirbo 650.000 Eur grynojo konsoliduoto pelno – atitinkamai 2% ir 20% mažiau nei 2016 m. Valstybės valdoma įmonė sumokės 480.000 Eur dividendų – tai didžiausia suma per praėjusius trejus metus. Pirminiais duomenimis, „Litexpo“ nuosavo kapitalo grąža (ROE) pernai sudarė 5,8% (2016 m. – 7,5%). Šiemet planuojamas ROE augimas iki 8%. Vien „Litexpo“ pajamos pernai siekė 4,99 mln. Eur (2015 m. – 4,82 mln. Eur). Skaičiuojant konsoliduotus duomenis, vertinama ir antrinių bendrovių „Litexpo events“ bei „Ovantis“ veikla.

„Dėl pagrindinių rūmų rekonstrukcijos kiek sumažėjo konsoliduotos veiklos apyvarta, tačiau mums pavyko ne tik pasiekti planuotas pajamas, bet ir išlaikyti didesnį kaip 10% pelningumo lygį“, – apie praėjusius metus kalba Justinas Bortkevičius, „Litexpo“ direktorius. Parodų organizatorė pernai pavasarį baigė didžiausią per pastaruosius 10 m. bendrovės investicijų projektą – 9 mln. Eur kainavusią „Litexpo“ pirmųjų rūmų rekonstrukciją.

52795
130817
52791