Įdomiau ne 10 m. veiklos jubiliejus, o iš ko minkote tešlą

Publikuota: 2018-01-07
Rita Saunorytė Norutienė, „Agency 1323“ partnerė. Bendrovės nuotr.
Rita Saunorytė Norutienė, „Agency 1323“ partnerė. Bendrovės nuotr.
„Agency 1323“ partnerė

Neretai tenka susidurti su įmonėmis, kurios norėtų, arba supranta, kad reikėtų, bet nežino, apie ką galėtų komunikuoti. Dažniausiai tai būna gamybinės ar technologinės įmonės, kurios sėkmingai išaugo, joms puikiai sekasi, natūraliai kyla poreikis ir atsiranda resursų, kuriuos galima skirti komunikacijai.

Šiandieninis komunikacijos kanalų pasirinkimas tam suteikia ir visas technines galimybes – „Facebook“, „Instagram“ ar „LinkedIn“ profilį susikurti galima per valandą. Daug didesnis uždavinys – kaip generuoti nuolatinį naujienų srautą, kuris tikslingai formuotų įmonės įvaizdį ir kurtų pridėtinę vertę.

Kai diena iš dienos darai savo darbą – siuvi, konstruoji, dažai, augini, valai, nuomoji ar parduoti – žinai kiekvieną šios veiklos niuansą, tai tampa kasdienybe. Natūralu, kad tuomet pagalvoji – nieko naujo pas mus nevyksta. Naujienomis tampa tik tokie reikšmingi įvykiai, kaip veiklos jubiliejai, šventės ar koks tikrai išskirtinis užsakymas. Būtent tokiomis progomis dažniausiai ir būna kreipiamasi į komunikacijos konsultantus pagalbos šias naujienas paskelbti.

Nors iš tikrųjų viskas yra kiek kitaip. Aplinkiniams daug įdomiau žinoti, kaip jūs padarote rožytes ant torto ar kad sugalvojote tam naują, geresnį būdą, o ne tai, kad tortus kepate jau 10 metų. Ir kai komunikacijos specialistas tokiai įmonei pataria bent kartą per mėnesį paskelbti svarbesnę naujieną apie įmonės veiklą, dažnas vadovas nuoširdžiai pasako: „Mes neturime tiek naujienų – apie ką mes tiek dažnai komunikuosime?“

Taigi, kai kalbėti norisi ir suprantate, kad jūsų įmonei jau to reikia, bet nežinote, apie ką, štai jums keletas paprastų patarimų, kurie padės kurti jūsų įmonės naujienas ir nuosekliai rašys jūsų veiklos istoriją:

Technologijos

Pasakokite, kokias žaliavas naudojate: iš kur atsivežate odas, sviestą ar dažus, kaip jas susiuvate, kaip minkote tešlą, kokiais būdais galite uždengti fasadą ar kuo jaučio širdies pomidoras skiriasi nuo avietinio. Kuo vienas grąžtas pranašesnis už kitą, kaip jis padeda dirbti kokybiškiau ir sparčiau.

Procesai

Parodykite vizualiai, kaip vyksta jūsų gamybos procesai – jums tai kasdienybė, o kitiems labai įdomu ir įspūdinga pamatyti, kaip gaminamas stalas, surenkamas automobilis ar kepama duona.

Komanda

Parodykite ir supažindinkite, kokie nuostabūs specialistai ir puikūs žmonės dirba jūsų kolektyve. Ką jie mėgsta veikti laisvalaikiu? Kas jiems atrodo svarbiausia darbe ir gyvenime? Tokį įrašą feisbuke pamėgs ne tik jūsų darbuotojo draugai ir artimieji, bet ir klientai, partneriai ar potencialūs darbuotojai – visiems smagu žinoti, su kokiais žmonėmis jie turi reikalų.

Partneriai

Pristatykite savo partnerius, tiekėjus ar klientus – visi šie žmonės prisideda prie jūsų įmonės sėkmės ir užima svarbią vietą jūsų įmonės istorijoje. Draugystė su socialiniais partneriais ir bendra veikla, parodo, kad sugebate matyti plačiau, esate rūpestingi ir turite daugiau gebėjimų, nei tik atlikti savo tiesiogines funkcijas. Aplankykite vaikų ar neįgaliųjų dienos centrą, įsigykite iš jų kalėdinių dovanų, pasikvieskite į žygį, duokite kraujo, išklausykite pirmosios pagalbos pamoką, susitikite su menininkais arba tiesiog paklauskite savo kolektyvo – ką jie norėtų šiemet nuveikti gero ir smagaus. Galbūt tai jiems suteiks prasmės, kurios dažnai pritrūksta po ilgų metų darbo.

Įdomybės

Bet kokie jūsų įmonės veiklos užkulisiai ir įdomios detalės atkreipia dėmesį ir kelia smalsumą – žmogaus dydžio padanga, kamanės, apdulkinančios agurkus, – labai nedaug žmonių su tuo susiduria kasdien, bet, patikėkite, sužinoti labai norėtų.

Taigi, naujienų turi kiekviena įmonė – daug ir įdomių, tereikia išmokti jas pamatyti. O pamačius – tinkamu būdu ir forma papasakoti apie tai kitiems. Kaip tai daryti? Svarbiausia – kokybiškai. Kaip kad rimtai nežiūrite į tuos konkurentus, kurie kreivai prisiuva rankoves, taip ir jūsų įmonė nebus vertinama profesionaliai, jei žinutės feisbuke bus nesuprantamos, su klaidomis ar be atitinkamų nuotraukų ir iliustracijų.

Taigi, pabandykite dar šią savaitę iš interneto pasiskolintos nuotraukos ar straipsnio pasidalinimą pakeisti originalia savo įmonės naujiena. Nes tik jos jūsų įmonei iš tikrųjų kuria gerą įvaizdį ir vertę.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Apie pavadinimą pataria galvoti iš anksto, nes vėliau prisireikia keisti 1

Pavadinimas turėtų būti įsimenamas, įžūlokas, skambus, tačiau bene svarbiausias ekspertų patarimas – jį...

Rinkodara
08:59
Gitanas Nausėda pasirinko komunikacijos partnerius prezidento rinkimams 2

Sprendimą dalyvauti Prezidento rinkimuose priėmęs ekonomistas, socialinių mokslų daktaras Gitanas Nausėda...

Rinkodara
2018.10.19
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo 1

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Technologijos
2018.10.18
Slovėnijoje varžosi „Tele2“ ir „Stumbrui“ daryti reklamos darbai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“, vykstančiame Slovėnijoje, tarp finalininkų pateko 5...

Rinkodara
2018.10.17
„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2018.10.17
NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas Premium 4

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus...

Rinkodara
2018.10.16
Garbačiauskaitė-Budrienė: situacija yra dviprasmiška 6

Skirtinguose Seimo komitetuose antradienį virė aštrios diskusijos dėl LRT veiklą tyrusios valdančiųjų...

Rinkodara
2018.10.16
„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės...

Rinkodara
2018.10.16
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 12

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 2

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11
Seimo rankose – kritikuojamos LRT komisijos išvados

Šiandien Seime bus balsuojama dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų.

Rinkodara
2018.10.11
„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 8

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
„Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų klaidinimą 1

Vieną didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų valdanti bendrovė „Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau