Įdomiau ne 10 m. veiklos jubiliejus, o iš ko minkote tešlą

Publikuota: 2018-01-07
Rita Saunorytė Norutienė, „Agency 1323“ partnerė. Bendrovės nuotr.
Rita Saunorytė Norutienė, „Agency 1323“ partnerė. Bendrovės nuotr.
„Agency 1323“ partnerė

Neretai tenka susidurti su įmonėmis, kurios norėtų, arba supranta, kad reikėtų, bet nežino, apie ką galėtų komunikuoti. Dažniausiai tai būna gamybinės ar technologinės įmonės, kurios sėkmingai išaugo, joms puikiai sekasi, natūraliai kyla poreikis ir atsiranda resursų, kuriuos galima skirti komunikacijai.

Šiandieninis komunikacijos kanalų pasirinkimas tam suteikia ir visas technines galimybes – „Facebook“, „Instagram“ ar „LinkedIn“ profilį susikurti galima per valandą. Daug didesnis uždavinys – kaip generuoti nuolatinį naujienų srautą, kuris tikslingai formuotų įmonės įvaizdį ir kurtų pridėtinę vertę.

Kai diena iš dienos darai savo darbą – siuvi, konstruoji, dažai, augini, valai, nuomoji ar parduoti – žinai kiekvieną šios veiklos niuansą, tai tampa kasdienybe. Natūralu, kad tuomet pagalvoji – nieko naujo pas mus nevyksta. Naujienomis tampa tik tokie reikšmingi įvykiai, kaip veiklos jubiliejai, šventės ar koks tikrai išskirtinis užsakymas. Būtent tokiomis progomis dažniausiai ir būna kreipiamasi į komunikacijos konsultantus pagalbos šias naujienas paskelbti.

Nors iš tikrųjų viskas yra kiek kitaip. Aplinkiniams daug įdomiau žinoti, kaip jūs padarote rožytes ant torto ar kad sugalvojote tam naują, geresnį būdą, o ne tai, kad tortus kepate jau 10 metų. Ir kai komunikacijos specialistas tokiai įmonei pataria bent kartą per mėnesį paskelbti svarbesnę naujieną apie įmonės veiklą, dažnas vadovas nuoširdžiai pasako: „Mes neturime tiek naujienų – apie ką mes tiek dažnai komunikuosime?“

Taigi, kai kalbėti norisi ir suprantate, kad jūsų įmonei jau to reikia, bet nežinote, apie ką, štai jums keletas paprastų patarimų, kurie padės kurti jūsų įmonės naujienas ir nuosekliai rašys jūsų veiklos istoriją:

Technologijos

Pasakokite, kokias žaliavas naudojate: iš kur atsivežate odas, sviestą ar dažus, kaip jas susiuvate, kaip minkote tešlą, kokiais būdais galite uždengti fasadą ar kuo jaučio širdies pomidoras skiriasi nuo avietinio. Kuo vienas grąžtas pranašesnis už kitą, kaip jis padeda dirbti kokybiškiau ir sparčiau.

Procesai

Parodykite vizualiai, kaip vyksta jūsų gamybos procesai – jums tai kasdienybė, o kitiems labai įdomu ir įspūdinga pamatyti, kaip gaminamas stalas, surenkamas automobilis ar kepama duona.

Komanda

Parodykite ir supažindinkite, kokie nuostabūs specialistai ir puikūs žmonės dirba jūsų kolektyve. Ką jie mėgsta veikti laisvalaikiu? Kas jiems atrodo svarbiausia darbe ir gyvenime? Tokį įrašą feisbuke pamėgs ne tik jūsų darbuotojo draugai ir artimieji, bet ir klientai, partneriai ar potencialūs darbuotojai – visiems smagu žinoti, su kokiais žmonėmis jie turi reikalų.

Partneriai

Pristatykite savo partnerius, tiekėjus ar klientus – visi šie žmonės prisideda prie jūsų įmonės sėkmės ir užima svarbią vietą jūsų įmonės istorijoje. Draugystė su socialiniais partneriais ir bendra veikla, parodo, kad sugebate matyti plačiau, esate rūpestingi ir turite daugiau gebėjimų, nei tik atlikti savo tiesiogines funkcijas. Aplankykite vaikų ar neįgaliųjų dienos centrą, įsigykite iš jų kalėdinių dovanų, pasikvieskite į žygį, duokite kraujo, išklausykite pirmosios pagalbos pamoką, susitikite su menininkais arba tiesiog paklauskite savo kolektyvo – ką jie norėtų šiemet nuveikti gero ir smagaus. Galbūt tai jiems suteiks prasmės, kurios dažnai pritrūksta po ilgų metų darbo.

Įdomybės

Bet kokie jūsų įmonės veiklos užkulisiai ir įdomios detalės atkreipia dėmesį ir kelia smalsumą – žmogaus dydžio padanga, kamanės, apdulkinančios agurkus, – labai nedaug žmonių su tuo susiduria kasdien, bet, patikėkite, sužinoti labai norėtų.

Taigi, naujienų turi kiekviena įmonė – daug ir įdomių, tereikia išmokti jas pamatyti. O pamačius – tinkamu būdu ir forma papasakoti apie tai kitiems. Kaip tai daryti? Svarbiausia – kokybiškai. Kaip kad rimtai nežiūrite į tuos konkurentus, kurie kreivai prisiuva rankoves, taip ir jūsų įmonė nebus vertinama profesionaliai, jei žinutės feisbuke bus nesuprantamos, su klaidomis ar be atitinkamų nuotraukų ir iliustracijų.

Taigi, pabandykite dar šią savaitę iš interneto pasiskolintos nuotraukos ar straipsnio pasidalinimą pakeisti originalia savo įmonės naujiena. Nes tik jos jūsų įmonei iš tikrųjų kuria gerą įvaizdį ir vertę.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Walmart“ su „Amazon“ susikaus dar vienoje srityje

JAV mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“, konkuruojanti su „Amazon“ įvairiausiose segmentuose nuo e. knygų...

Rinkodara
10:21
Ką reikėtų žinoti dirbant su socialinių tinklų žvaigždėmis 2

Pasak „Google“ paieškos sistemos duomenų, nuo 2015 m. nuolat didėjo visuomenės susidomėjimas nuomonės...

Rinkodara
2018.07.21
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 4

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau