Įdomiau ne 10 m. veiklos jubiliejus, o iš ko minkote tešlą

Publikuota: 2018-01-07
Rita Saunorytė Norutienė, „Agency 1323“ partnerė. Bendrovės nuotr.
Rita Saunorytė Norutienė, „Agency 1323“ partnerė. Bendrovės nuotr.
„Agency 1323“ partnerė

Neretai tenka susidurti su įmonėmis, kurios norėtų, arba supranta, kad reikėtų, bet nežino, apie ką galėtų komunikuoti. Dažniausiai tai būna gamybinės ar technologinės įmonės, kurios sėkmingai išaugo, joms puikiai sekasi, natūraliai kyla poreikis ir atsiranda resursų, kuriuos galima skirti komunikacijai.

Šiandieninis komunikacijos kanalų pasirinkimas tam suteikia ir visas technines galimybes – „Facebook“, „Instagram“ ar „LinkedIn“ profilį susikurti galima per valandą. Daug didesnis uždavinys – kaip generuoti nuolatinį naujienų srautą, kuris tikslingai formuotų įmonės įvaizdį ir kurtų pridėtinę vertę.

Kai diena iš dienos darai savo darbą – siuvi, konstruoji, dažai, augini, valai, nuomoji ar parduoti – žinai kiekvieną šios veiklos niuansą, tai tampa kasdienybe. Natūralu, kad tuomet pagalvoji – nieko naujo pas mus nevyksta. Naujienomis tampa tik tokie reikšmingi įvykiai, kaip veiklos jubiliejai, šventės ar koks tikrai išskirtinis užsakymas. Būtent tokiomis progomis dažniausiai ir būna kreipiamasi į komunikacijos konsultantus pagalbos šias naujienas paskelbti.

Nors iš tikrųjų viskas yra kiek kitaip. Aplinkiniams daug įdomiau žinoti, kaip jūs padarote rožytes ant torto ar kad sugalvojote tam naują, geresnį būdą, o ne tai, kad tortus kepate jau 10 metų. Ir kai komunikacijos specialistas tokiai įmonei pataria bent kartą per mėnesį paskelbti svarbesnę naujieną apie įmonės veiklą, dažnas vadovas nuoširdžiai pasako: „Mes neturime tiek naujienų – apie ką mes tiek dažnai komunikuosime?“

Taigi, kai kalbėti norisi ir suprantate, kad jūsų įmonei jau to reikia, bet nežinote, apie ką, štai jums keletas paprastų patarimų, kurie padės kurti jūsų įmonės naujienas ir nuosekliai rašys jūsų veiklos istoriją:

Technologijos

Pasakokite, kokias žaliavas naudojate: iš kur atsivežate odas, sviestą ar dažus, kaip jas susiuvate, kaip minkote tešlą, kokiais būdais galite uždengti fasadą ar kuo jaučio širdies pomidoras skiriasi nuo avietinio. Kuo vienas grąžtas pranašesnis už kitą, kaip jis padeda dirbti kokybiškiau ir sparčiau.

Procesai

Parodykite vizualiai, kaip vyksta jūsų gamybos procesai – jums tai kasdienybė, o kitiems labai įdomu ir įspūdinga pamatyti, kaip gaminamas stalas, surenkamas automobilis ar kepama duona.

Komanda

Parodykite ir supažindinkite, kokie nuostabūs specialistai ir puikūs žmonės dirba jūsų kolektyve. Ką jie mėgsta veikti laisvalaikiu? Kas jiems atrodo svarbiausia darbe ir gyvenime? Tokį įrašą feisbuke pamėgs ne tik jūsų darbuotojo draugai ir artimieji, bet ir klientai, partneriai ar potencialūs darbuotojai – visiems smagu žinoti, su kokiais žmonėmis jie turi reikalų.

Partneriai

Pristatykite savo partnerius, tiekėjus ar klientus – visi šie žmonės prisideda prie jūsų įmonės sėkmės ir užima svarbią vietą jūsų įmonės istorijoje. Draugystė su socialiniais partneriais ir bendra veikla, parodo, kad sugebate matyti plačiau, esate rūpestingi ir turite daugiau gebėjimų, nei tik atlikti savo tiesiogines funkcijas. Aplankykite vaikų ar neįgaliųjų dienos centrą, įsigykite iš jų kalėdinių dovanų, pasikvieskite į žygį, duokite kraujo, išklausykite pirmosios pagalbos pamoką, susitikite su menininkais arba tiesiog paklauskite savo kolektyvo – ką jie norėtų šiemet nuveikti gero ir smagaus. Galbūt tai jiems suteiks prasmės, kurios dažnai pritrūksta po ilgų metų darbo.

Įdomybės

Bet kokie jūsų įmonės veiklos užkulisiai ir įdomios detalės atkreipia dėmesį ir kelia smalsumą – žmogaus dydžio padanga, kamanės, apdulkinančios agurkus, – labai nedaug žmonių su tuo susiduria kasdien, bet, patikėkite, sužinoti labai norėtų.

Taigi, naujienų turi kiekviena įmonė – daug ir įdomių, tereikia išmokti jas pamatyti. O pamačius – tinkamu būdu ir forma papasakoti apie tai kitiems. Kaip tai daryti? Svarbiausia – kokybiškai. Kaip kad rimtai nežiūrite į tuos konkurentus, kurie kreivai prisiuva rankoves, taip ir jūsų įmonė nebus vertinama profesionaliai, jei žinutės feisbuke bus nesuprantamos, su klaidomis ar be atitinkamų nuotraukų ir iliustracijų.

Taigi, pabandykite dar šią savaitę iš interneto pasiskolintos nuotraukos ar straipsnio pasidalinimą pakeisti originalia savo įmonės naujiena. Nes tik jos jūsų įmonei iš tikrųjų kuria gerą įvaizdį ir vertę.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Gėlių burtų“ iki „Dangaus kačių“ 3

Vasario 21-oji – Tarptautinė gimtosios kalbos diena, primenanti, kaip svarbu ją gerbti ir puoselėti. Šia...

Laisvalaikis
2018.02.21
Užbaigtas „Eltos“ įsigijimo sandoris

Naujienų agentūros įsigijimo sandoris baigtas – 80% „Eltos“ akcijų iš leidėjo Vito Tomkaus įsigijo UAB „GM...

Rinkodara
2018.02.21
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą 1

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
2018.02.21
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 4

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Lietuvos bankas skelbia karą ICO projektų reklamai 12

Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kyla į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų (angl.

Rinkos
2018.02.15
Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas 8

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat...

Rinkodara
2018.02.15
Slapto pirkėjo tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ įsigijo konkurentę

Tyrimų bendrovė „Dive Group“ įsigijo slapto pirkėjo tyrimo padalinį iš mokymų kompanijos „DOOR Training and...

Rinkodara
2018.02.14
Milijono eurų premija – „Vasario 16 d. fondo“ tarybos rankose Premium 16

Prasideda antras etapas koncerno „MG Baltic“ iniciatyvoje – milijono eurų premiją dalins devynių asmenų...

Rinkodara
2018.02.14

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau