Įdomiau ne 10 m. veiklos jubiliejus, o iš ko minkote tešlą

Publikuota: 2018-01-07
Rita Saunorytė Norutienė, „Agency 1323“ partnerė. Bendrovės nuotr.
Rita Saunorytė Norutienė, „Agency 1323“ partnerė. Bendrovės nuotr.
„Agency 1323“ partnerė

Neretai tenka susidurti su įmonėmis, kurios norėtų, arba supranta, kad reikėtų, bet nežino, apie ką galėtų komunikuoti. Dažniausiai tai būna gamybinės ar technologinės įmonės, kurios sėkmingai išaugo, joms puikiai sekasi, natūraliai kyla poreikis ir atsiranda resursų, kuriuos galima skirti komunikacijai.

Šiandieninis komunikacijos kanalų pasirinkimas tam suteikia ir visas technines galimybes – „Facebook“, „Instagram“ ar „LinkedIn“ profilį susikurti galima per valandą. Daug didesnis uždavinys – kaip generuoti nuolatinį naujienų srautą, kuris tikslingai formuotų įmonės įvaizdį ir kurtų pridėtinę vertę.

Kai diena iš dienos darai savo darbą – siuvi, konstruoji, dažai, augini, valai, nuomoji ar parduoti – žinai kiekvieną šios veiklos niuansą, tai tampa kasdienybe. Natūralu, kad tuomet pagalvoji – nieko naujo pas mus nevyksta. Naujienomis tampa tik tokie reikšmingi įvykiai, kaip veiklos jubiliejai, šventės ar koks tikrai išskirtinis užsakymas. Būtent tokiomis progomis dažniausiai ir būna kreipiamasi į komunikacijos konsultantus pagalbos šias naujienas paskelbti.

Nors iš tikrųjų viskas yra kiek kitaip. Aplinkiniams daug įdomiau žinoti, kaip jūs padarote rožytes ant torto ar kad sugalvojote tam naują, geresnį būdą, o ne tai, kad tortus kepate jau 10 metų. Ir kai komunikacijos specialistas tokiai įmonei pataria bent kartą per mėnesį paskelbti svarbesnę naujieną apie įmonės veiklą, dažnas vadovas nuoširdžiai pasako: „Mes neturime tiek naujienų – apie ką mes tiek dažnai komunikuosime?“

Taigi, kai kalbėti norisi ir suprantate, kad jūsų įmonei jau to reikia, bet nežinote, apie ką, štai jums keletas paprastų patarimų, kurie padės kurti jūsų įmonės naujienas ir nuosekliai rašys jūsų veiklos istoriją:

Technologijos

Pasakokite, kokias žaliavas naudojate: iš kur atsivežate odas, sviestą ar dažus, kaip jas susiuvate, kaip minkote tešlą, kokiais būdais galite uždengti fasadą ar kuo jaučio širdies pomidoras skiriasi nuo avietinio. Kuo vienas grąžtas pranašesnis už kitą, kaip jis padeda dirbti kokybiškiau ir sparčiau.

Procesai

Parodykite vizualiai, kaip vyksta jūsų gamybos procesai – jums tai kasdienybė, o kitiems labai įdomu ir įspūdinga pamatyti, kaip gaminamas stalas, surenkamas automobilis ar kepama duona.

Komanda

Parodykite ir supažindinkite, kokie nuostabūs specialistai ir puikūs žmonės dirba jūsų kolektyve. Ką jie mėgsta veikti laisvalaikiu? Kas jiems atrodo svarbiausia darbe ir gyvenime? Tokį įrašą feisbuke pamėgs ne tik jūsų darbuotojo draugai ir artimieji, bet ir klientai, partneriai ar potencialūs darbuotojai – visiems smagu žinoti, su kokiais žmonėmis jie turi reikalų.

Partneriai

Pristatykite savo partnerius, tiekėjus ar klientus – visi šie žmonės prisideda prie jūsų įmonės sėkmės ir užima svarbią vietą jūsų įmonės istorijoje. Draugystė su socialiniais partneriais ir bendra veikla, parodo, kad sugebate matyti plačiau, esate rūpestingi ir turite daugiau gebėjimų, nei tik atlikti savo tiesiogines funkcijas. Aplankykite vaikų ar neįgaliųjų dienos centrą, įsigykite iš jų kalėdinių dovanų, pasikvieskite į žygį, duokite kraujo, išklausykite pirmosios pagalbos pamoką, susitikite su menininkais arba tiesiog paklauskite savo kolektyvo – ką jie norėtų šiemet nuveikti gero ir smagaus. Galbūt tai jiems suteiks prasmės, kurios dažnai pritrūksta po ilgų metų darbo.

Įdomybės

Bet kokie jūsų įmonės veiklos užkulisiai ir įdomios detalės atkreipia dėmesį ir kelia smalsumą – žmogaus dydžio padanga, kamanės, apdulkinančios agurkus, – labai nedaug žmonių su tuo susiduria kasdien, bet, patikėkite, sužinoti labai norėtų.

Taigi, naujienų turi kiekviena įmonė – daug ir įdomių, tereikia išmokti jas pamatyti. O pamačius – tinkamu būdu ir forma papasakoti apie tai kitiems. Kaip tai daryti? Svarbiausia – kokybiškai. Kaip kad rimtai nežiūrite į tuos konkurentus, kurie kreivai prisiuva rankoves, taip ir jūsų įmonė nebus vertinama profesionaliai, jei žinutės feisbuke bus nesuprantamos, su klaidomis ar be atitinkamų nuotraukų ir iliustracijų.

Taigi, pabandykite dar šią savaitę iš interneto pasiskolintos nuotraukos ar straipsnio pasidalinimą pakeisti originalia savo įmonės naujiena. Nes tik jos jūsų įmonei iš tikrųjų kuria gerą įvaizdį ir vertę.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Unboxed“ žada atverti „Facebook“ piniginę Premium

Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus socialiniuose tinkluose, nuo...

Rinkodara
08:25
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 7

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
2018.04.23
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 25

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau