Augantys rezultatai – vertę kuriančios strategijos pergalė prieš akcijų pasiutpolkes

Publikuota: 2019-07-16

Namų apdailos prekių mažmeninių prekybininkų teigimu šio rinkos sektoriaus aktualijos verčia ieškoti naujų veiklos būdų ir net pergalvoti verslo modelius. UNIDECO atstovai tikina, kad patikrintų receptų naujiems iššūkiams neturi, tačiau intensyviai jų ieško ir džiaugiasi pirmaisiais rezultatais.

„Situacija, lyginant su tuo, kas buvo prieš 10 metų, kardinaliai pasikeitusi. Dalis neišvengiamų pokyčių į Lietuvą ateina kartu su pasaulinėmis tendencijomis, dalis – nacionaliniai. Šios aplinkybės sąlygoja tai, kad verslo modelis turi iš esmės keistis“, – kalba Audrius Mockus, bendrovės „MC grupė“ vadovas.

Iššūkių netrūksta

Pagrindiniai veiksniai, keliantys įtampą sektoriuje – skaitmenizacija, e.prekybos vystymas bei darbo užmokesčio augimas. Abu jie verčia ieškoti naujų kelių ir veiklos būdų, norint toliau išlikti itin konkurencingoje aplinkoje.

Anot pašnekovo, prisitaikyti prie besikeičiančio pasaulio turi visi – tiek prekybininkai, tiek ir juos subūrę prekybos centrai, nes nieko nekeičiant savo veikloje laukia neišvengiamas krytis žemyn.

nuotrauka::1 right  

„Mes, kaip prekybininkus vienijantis centras, savo ruožtu taipogi aktyviai ieškome sprendimų, galvojame apie visiškai naujus produktus. Pavyzdžiui, išaugusių darbo jėgos kaštų dilemą galbūt galima spręsti kartu su salės ploto nuoma pasiūlant ir pardavėjo nuomą, taip sudarant galimybę keliems prekybininkams dalytis vienu pardavėju. Tokių idėjų turime ir daugiau, kalbamės su nuomininkais, ieškome visoms pusėms naudingiausių variantų“, – mintimis dalijasi p. Mockus.

Visgi jis pabrėžia, kad esminis pokytis centro veikloje – dėmesys nuo tiesioginių pardavimų skatinimo perkeliamas prie papildomos vertės kūrimo.

„Konkuravimas kaina neefektyvus ir mums jis nepasiteisino“, – tikina pašnekovas.  Šiandien „Unideco“ strategija – tapti  ne tik prekybos, bet ir paslaugų centru, vieta, kur buriasi industrijos bendruomenė. Centro atstovai tiki, kad toks glaudesnis bendradarbiavimas bus naudingas visoms pusėms – ir centro prekybininkams, ir interjero dizaineriams, būsiantiems arčiau potencialaus kliento, ir, žinoma, pirkėjams.

Daugiau nei 33 specializuotus apdailos bei interjero salonus vienijantis „Unideco“ yra vienintelis prekybos centras Vilniuje, kur įsirenginėjantieji namus gali ne tik nusipirkti grindis, duris, plyteles, vonios įrangą ar šviestuvus, bet ir gauti profesionalią pagalbą namų įrengimo klausimais.

Jau metus čia organizuojamos itin didelio populiarumo sulaukiančios nemokamos interjero dizainerių konsultacijos, vyksta edukaciniai renginiai. Birželio pradžioje žengtas dar vienas žingsnis  šia linkme: antrame prekybos centro aukšte duris atvėrė pirmasis šalyje specializuotas bendradarbystės centras (angl. hub), kuriame kuriasi interjero dizaineriai bei architektai.

Augantys rezultatai

Bendruomenės telkimas – vienas iš galimų kelių toliau sėkmingai veikti transformaciją išgyvenančiame apdailos bei statybos prekių segmente. Ar jis išties efektyviausias, anot p. Mockaus kalbėti dar per anksti.

Vis dėlto teigiamų ženklų yra – per pirmąjį šių metų pusmetį „Unideco“ apyvarta lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais ūgtelėjo virš 20%.  Tai, anot centro atstovų, tikrai džiugi žinia, signalizuojanti, kad nepaisant sudėtingų rinkos aplinkybių, naujoji verslo strategija pasiteisina.

„Nuo tradicinio patalpų nuomos verslo modelio perėjome prie industrijos bendruomenės kūrimo: aktyviai organizuojame renginius ne tik specialistams, bet ir namus įsirenginėjantiems žmonėms. Pastarieji sulaukia ypač didelio susidomėjimo: dalyvius surenkame vos per dvi dienas. Populiarumo nepraranda ir interjero konsultacijos su profesionaliais dizaineriais. O šiais metais įkurtos naujos bendradarbystės erdvės profesionalams ypač naudingos, nes čia užsimezga naujos partnerystės. Dizaineriai jungiasi prie didesnių projektų, o kartu vienoje vietoje patogiai randa visas reikiamas įrengimo medžiagas. Tai ypač aktualu ir mūsų nuomininkams, kurie priklausydami šiai bendruomenei vienareikšmiškai laimi: pasikeitus prekybos centro verslo strategijai, stebime ir augančius prekybos centro „Unideco“ nuomininkų verslo rodiklius”, – teigia prekybos centro rinkodaros vadovė Viktorija Urbelytė.

Prekybos centro iniciatyvas sveikina ir Andrius Jasiulionis, UAB „Medžio apdaila“, valdančios salonus „Geros grindys“, vadovas. Anot jo, UNIDECO išsiskiria aktyvia naujų, pažangių sprendimų paieška, o kurie iš jų pasiteisins labiausiai, parodys laikas.

„Turime prekybos salonus visuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Visi jie įsikūrę statybos ir apdailos medžiagų prekybos centruose dėl to, kad ilgainiui pastebėjome besikeičiančius vartotojų poreikius kuo daugiau reikalų susitvarkyti vienoje vietoje. Pasirinkę stiprius, gerai žinomus nuomininkus ir adekvatų asortimentą, tokie prekybos centrai tampa patraukliu traukos centru ir sėkmingai varžosi su orientuotais tik į kainą, o ne į ilgalaikę vertę vartotojui orientuotais konkurentais. „Unideco“ pavyzdys – ne išimtis, o naujoji jų koncepcija, tikimės, toliau stiprins „Unideco“ patrauklumą“, – sako p. Jasiulionis.

FOTOGALERIJA Augantys rezultatai – vertę kuriančios strategijos pergalė (4 nuotr.)

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Augantys rezultatai – vertę kuriančios strategijos pergalė prieš akcijų pasiutpolkes Verslo tribūna 1

Namų apdailos prekių mažmeninių prekybininkų teigimu šio rinkos sektoriaus aktualijos verčia ieškoti naujų...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau