2019-12-08 18:05

S. Šimkutė: Lovos reikalų „rebrandingas“

O jeigu mes abu esame prekės ženklai? Vladimiro Simiceko / AFP nuotr.
O jeigu mes abu esame prekės ženklai? Vladimiro Simiceko / AFP nuotr.
Tai štai kaip atrodo seksualinis nuobodulys... Uršulė atitraukė žvilgsnį nuo mobiliojo ekrano ir dėbtelėjo į šalia lovoje įsikuitusį vyrą, taip pat nušviestą telefono. Tomas kažką įnirtingai skaitė, pajutęs žmonos žvilgsnį, nė neatitraukdamas akių nuo ekrano burbtelėjo: „Ką?“ Ji atsiduso: „Nieko, brangusis, nieko.“

Uršulė padėjo telefoną ant spintelės šalia lovos ir užsitraukė antklodę iki viršugalvio. Argi toks yra visų pasakų tęsinys, kurio niekas nepasakoja? Gal Pelenė ir toliau suplukusi šveičia puodus, nes princas lovoje nebedžiugina, o karalaitis Ivanas paslapčia traukia į pelkę iš lanko pašaudyti, kad nubrauktų santuokos voratinklius?

52795
130817
52791