„Lexus GS“ mirė. Tegyvuoja „Lexus ES“!

Šis sprendimas buvo ilgai lauktas dėl to, kad nuo 1989 m. gaminamas ES modelis yra išleistas 2,3 mln. vienetų tiražu. Pastaruoju metu tai yra antras pagal populiarumą markės modelis pasaulyje (nusileidžia tik SUV tipo modeliui RX), bet nebuvo siūlomas Europos pirkėjams. Markės atstovai Lietuvoje tvirtino jau seniai žvilgčioję į šį automobilį, bet mūsų rinkoje buvo siūlomas tik galiniais ratais varomas sedanas GS. Šis modelis buvo visai įdomi alternatyva vokiškiems, britiškiems ir švediškiems „premium“ segmento automobiliams. Nuo 2011 m. gamintas ketvirtos kartos GS džiugino aukštos klasės standartus atitinkančiu interjeru ir dinamikos nestokojančia hibridine versija 450h.
Tačiau „Lexus“ pardavėjai skundėsi viena mūsų pirkėjams labai nepatinkančia ypatybe – galinių ratų pavara. Pasitaikydavo nemažai žmonių, kuriuos trikdė baimė būtent dėl galinių ratų pavaros žiemą neįvažiuoti į prie namų esantį kalną. Šie žmonės prašydavo visų ar bent jau priekinių ratų pavaros. O paskui keliaudavo į vokiškų „premium“ markių salonus, kuriuose rasdavo tai, ko ieškojo.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai