2025-07-03 09:11

Avalynės prekybos segmentas: kaip tarp įmonių pasiskirsto beveik 200 mln. Eur

Realus batų prekybos rinkos dydis didesnis, nes dalis klientų prekes siunčiasi internetu, įsigyja užsienyje

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Avalynės prekybos segmentas tebėra itin konkurencingas, kupinas iššūkių, nes rinka auga palyginti lėtai, vis daugiau vartotojų apsiperka internetu ir nebūtinai iš Lietuvoje veikiančių prekybininkų. Prieš kurį laiką prekybos centruose užimamo ploto požiūriu kiek susitraukęs segmentas pastaruoju metu lieka stabilus.

Praėjusiais metais avalynės prekybininkai Lietuvoje pardavė prekių už 186,4 mln. Eur – 2% daugiau nei užpernai, kai jų apyvartos kartu sudėjus sudarė 182,7 mln. Eur, rodo Valstybės duomenų agentūros apibendrinta informacija. Šių metų pirmąjį ketvirtį pardavimų augimo tempas išlieka toks pat.

52795
130817
52791