2025-03-28 10:04

Pardavimai be kaukių: tik veiksmas veda į rezultatą

Evaldas Kaziulis, „RNDV Group“ pardavimų direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Evaldas Kaziulis, „RNDV Group“ pardavimų direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Neretai gyvename stereotipų pasaulyje, o apie tobulus pardavėjus galvojame, kad tai yra žmonės, kurie gali parduoti ledus baltajam lokiui arba smėlį dykumos gyventojui, kitaip tariant, tai, ko jam tikrai nereikia.

Pasak Evaldo Kaziulio, „RNDV Group“ pardavimų direktoriaus, taip yra, nes Holivudas ir popkultūra tokius stereotipus kuria jau ištisus dešimtmečius. 

„Ir man kažkada atrodė, kad norint būti geru pardavėju reikia ypatingai gerai kalbėti, ypatingai mokėti įtikinti ir būti labai landžiam. Bet iš tiesų tai yra mitas“, – konferencijoje „Pardavimo profesionalų diena“ kalbėjo E. Kaziulis.

Jis priduria, kad jo ilgametė patirtis ir įvairūs tyrimai rodo, kad žmonės, nepriklausomai nuo asmenybės tipo, išryškindami savo stiprybes gali pasiekti puikių rezultatų, svaiginančių pergalių.

„Jei kyla klausimas, ar visi gali būti gerais pardavėjais, reikia pirmiausia galvoti apie savo požiūrį į skirtingus dalykus. Asmeninė atsakomybė yra visa ko pagrindas. Pagalvokime, kaip pasikeistų mūsų rezultatai, jei tiesiog nustotume teisintis, o vietoj to, ieškotume, ką dar galime padaryti vienoje ar kitoje situacijoje, ką galime išpręsti, nuveikti kitaip“, – provokuoja E. Kaziulis.

Kitas antibiotikas nuo visų ligų yra orientacija į veiksmą.

„Neturiu motyvacijos –  turiu daryti, nesiseka – turiu daryti. Esu blogos nuotaikos – turiu daryti. Talino oro uoste ant vienos iš sienų yra gera citata: daryt tol, kol tau pradės patikti. Turime suprasti, kad tik veiksmas veda į rezultatą, o rezultatas sukuria motyvaciją, pasitenkinimą savimi“, – akcentuoja E. Kaziulis.  

52795
130817
52791