Tirpsta prekybos tinklų EBITDA maržos, neapibrėžtumas didėja
Mažmeninės prekybos bendrovių, kuriose dominuoja maisto produktai, pelno maržos 2015–2023 m. svyravo nuo 4,8% iki 9,2%, o prekiaujančių ne maisto produktais segmente – vidutinis rodiklis aukštesnis (22,9%), tyrimų ir konsultacijų bendrovės „McKinsey“ ataskaitą „Maisto produktų pelningumo perspektyvos – Europa“ cituoja specializuotas prekybos leidinys „Retail Detail“.
2009–2023 m. laikotarpiu Europos prekybos tinklų vidutinė EBITDA marža buvo 7,1% – tai gerokai kuklesnis rodiklis nei daugelyje kitų sektorių.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai